Nou, ik denk omdat de leuke games op de PSP met de vingers van 1 hand te tellen zijn...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:45 schreef devv05 het volgende:
Dat ding gaat daar toch wel verkopen. Japanners zijn raar, die kopen altijd de slechtste producten zolang het maar van eigen bodem komt. (al snap ik nog steeds niet waarom de DS het veel beter doet dan de PSP, maar das offtopic)
idd, LocoRoco, Lumines, GTA LCS, Metal gear Acid, en dan heb je het wel een beetje gehad.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, ik denk omdat de leuke games op de PSP met de vingers van 1 hand te tellen zijn....
Hier het hele artikel: http://ps3.ign.com/articles/716/716039p1.htmlquote:"I had an interview at E3, and I responded like this," said Kojima. "The PS3 is a movie theater. You pay 1,800 yen and view a movie with great sound and a huge image. These aren't movies that are remade directly from television, but video that's been made for the movies, and everyone comes wanting that. Xbox 360 is watching a DVD at home. It's for people who want to watch a movie, but anything is okay. The Wii is a television program. You turn on the television, and you can watch soccer or watch a variety show -- enjoy a program lightly."
Kojima seems to feel that the PS3 is needed for the industry to progress. "If the evolutionary roads like the PS3 are closed off, the industry will no longer grow," he said. He used the film Poseidon's Adventure as an example of the film industry's growth from low budget to high budget films. "Making games for the PS3 will of course cost money, but if you put a stop to that, what will happen to the game industry? Is it okay if everyone just makes variety-style games? It will become like television is now. Comedians make an appearance in a quiz-style show -- that's not culture."
Nomura had something to say about the PS3's price as well. "Right now, as a game machine, it's too expensive. If the hard disk and Blu-Ray spread, in line with that, the situation for the PS3 will change in 1 to 2 years. At the present, it's definitely too expensive, but I believe that when the games are there, it will change naturally." He also expressed belief that at the time of Final Fantasy's release, the price will be cheaper.
"Thinking two to three years from now, the PS3 will be the most appropriate," said Nomura. "We feel that when the games that we're making are released, the PS3 will be strong in the market."
Lezen is moeilijk hequote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Omdat Kojima positief is zal de ps3 een succes worden?
Dan komt het met de Wii ook goed dan
Ik denk dat mensen vooral gaan kiezen tussen OF een Wii en een X360 OF alleen een PS3.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:06 schreef -scorpione- het volgende:
fIlms op je PS3? Ja natuurlijk, vind elders maar een goedkopere BR speler. Mijn PS2 doet nu ook prima dienst als dvd speler.
En Wii heeft als voordeel dat door de prijs er vast mensen zijn die naast de PS3 of X360 ook zo'n dingetje aanschaffen voor erbij.
Hier in Nederland zullen weinig mensen hem als Blu-ray player kopen, of gebruik maken van die optie. Maar in de US en Japan is die kans al wel wat groter aangezien daar toch redelijk wat mensen al een HDTV hebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen vooral gaan kiezen tussen OF een Wii en een X360 OF alleen een PS3.
Overigens denk ik dat zo weinig mensen een HDTV hebben, dat bijna niemand hem koopt omdat het ook een BR player is.
kijk eens naar bovenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:20 schreef HAL9000S het volgende:
Hopelijk geen spuit 11:
Japanse developers negatief over PS3
Je wist dat Japan in vergelijking met de Europese markt echt relatief klein is he?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:17 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Hier in Nederland zullen weinig mensen hem als Blu-ray player kopen, of gebruik maken van die optie. Maar in de US en Japan is die kans al wel wat groter aangezien daar toch redelijk wat mensen al een HDTV hebben.
Ik denk trouwens dat de PS3 niet zo heel lang zo duur blijft. Vooral als de verkoop niet zo loopt als Sony verwacht zal de prijs wel dalen. Maar een paar miljoen verkopen ze er zeker wel ook met deze prijzen.
In de VS is die markt iedergeval heel wat groter dan in europa voor HDTV. Ongeveer 25% van de TV's in de VS is HD dus daar zouden mensen waarschijnlijk al wat meer geïnteresseerd zijn in de blu-ray mogelijkheden. En zo klein is die markt van japan nu ook weer niet. Misschien kleiner dan europa en de VS maar het is nog steeds een groot aandeel. Al denk ik dat jappen hem gewoon kopen voor de spellen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je wist dat Japan in vergelijking met de Europese markt echt relatief klein is he?
Na de VS is Europa de grootste markt. In Europa is de HDTV amper nog doorgedrongen.. Ook als de ps3 komt zal dat tegenvallen.
Ik moet het nog maar zien of mensen het als een reden zien om er zoveel geld voor uit te geven.
De kans is nog groter dan de mensen wachten tot die dingen wat goedkoper zijn en tot blu-ray zichzelf bewezen heeft. Het kan net zo goed zwaar gaan floppen, en daar zit je dan met je dure spelertje.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:33 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
In de VS is die markt iedergeval heel wat groter dan in europa voor HDTV. Ongeveer 25% van de TV's in de VS is HD dus daar zouden mensen waarschijnlijk al wat meer geïnteresseerd zijn in de blu-ray mogelijkheden. En zo klein is die markt van japan nu ook weer niet. Misschien kleiner dan europa en de VS maar het is nog steeds een groot aandeel. Al denk ik dat jappen hem gewoon kopen voor de spellen.
En je hebt zeker mensen die graag een blu-ray speler willen hebben, al is het alleen maar voor de heb. En de kans is dan wel groter dat deze mensen een PS3 kopen van 500/600 dan een speler van 1000.
De PS3 is voornamelijk voor games en dan pas voor blu-ray. Of vind jij de xbox360 ook voornamelijk een dvd speler? Ook al zou blu-ray als medium floppen(wat ik niet zo snel zie gebeuren) dan nog is de PS3 een prima console.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
De kans is nog groter dan de mensen wachten tot die dingen wat goedkoper zijn en tot blu-ray zichzelf bewezen heeft. Het kan net zo goed zwaar gaan floppen, en daar zit je dan met je dure spelertje.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:57 schreef Diablos79 het volgende:
Of vind jij de xbox360 ook voornamelijk een dvd speler?
Alleen het grappige is, dat ding is zo duur door de Blu-Rayquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:57 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
De PS3 is voornamelijk voor games en dan pas voor blu-ray. Of vind jij de xbox360 ook voornamelijk een dvd speler? Ook al zou blu-ray als medium floppen(wat ik niet zo snel zie gebeuren) dan nog is de PS3 een prima console.
Nee. Maar dat is wel hetgene wat de PS3 zo duur maakt. Verder heeft de Xbox 360 op bijna alle punten betere papieren. Misschien dat de specs van de PS3 iets beter zijn, maar die verschillen zullen minimaal zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:57 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
De PS3 is voornamelijk voor games en dan pas voor blu-ray. Of vind jij de xbox360 ook voornamelijk een dvd speler? Ook al zou blu-ray als medium floppen(wat ik niet zo snel zie gebeuren) dan nog is de PS3 een prima console.
Een fanboy!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:48 schreef -scorpione- het volgende:
Wat een gejank zeg allemaal. BR is een mooie extra op de PS3, net zoals het bij de PS2 ook mooi was dat het een prima dvd speler was. Juist die BR speler rechtvaardigd dat je iets meer moet betalen. De X360 is eigenlijk niets meer dan een luxe PS2, de PS3 is veel meer een stap vooruit.
En wat nou al BR een goede extra is voor games. Nog meer rotzooi op een schijfje pleuren zodat de mensen tevreden zijn over hun aankopenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
En wat nou als je dat Blu-ray helemaal nooit nodig gaat hebben terwijl je er wel een flinke smak geld voor betaald? DVD was een medium wat al doorgebroken was, dus dat is niet te vergelijken. Voor blu-ray geldt dat bij lange na niet. Wat dat betreft doet MS het beter met hun HD-DVD uitbreiding, daar kun je tenminste zelf voor kiezen.
DAN is het een leuke extra, maarja dat kun je nu nog niet zeggen he. Daarom zeg ik al dat MS dat beter doet, die verkoopt dat HD-DVD ding gewoon los zodat je niet verplicht bent om er geld aan uit te geven.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
En wat nou al BR een goede extra is voor games. Nog meer rotzooi op een schijfje pleuren zodat de mensen tevreden zijn over hun aankopen
Idd, ik ben ook benieuwd. Maar tot nu toe stelt de PS3 me zwaaar teleur. Hoop dat ze op zn minst nog met een zeer goede online dienst komen, maar ik betwijfel het.quote:Maargoed. Wat nou als bananen recht warenLaat de console maar komen en dan kijken we verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |