Volledig van harde schijf, dat is wat anders dan dat je nog content van je schijfje haaltquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:20 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
In de Ps3 zit toch een harde schijf
Bij de presentatie van GT-HD zeiden ze dat de laadtijden representatief waren voor de PS3. En die waren behoorlijk snel.
Begrijp je het nou echt niet, of wil je het niet begrijpen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:20 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
In de Ps3 zit toch een harde schijf
Het is een opgepoetste versie van de ps2 versie.quote:Bij de presentatie van GT-HD zeiden ze dat de laadtijden representatief waren voor de PS3. En die waren behoorlijk snel.
DUH!quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Begrijp je het nou echt niet, of wil je het niet begrijpen?.
Je maakt een grapje toch?.
[..]
Het is een opgepoetste versie van de ps2 versie.
Lange laadtijden zou dan echt een schande zijn.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:43 schreef Tain het volgende:
Heavenly Sword
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Exclusief voor X360 en PC dus.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:43 schreef devv05 het volgende:
Theseis voor PS3 gecancelled omdat de ontwikkelingskosten te hoog zijn en de ontwikkelaar te weinig ondersteuning van Sony krijgt.
"If Sony were to offer us assistance in producing the PS3 version we would be more than happy to oblige!".
Exclusieve Xbox 360 titel nu dus.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat belooft weinig goeds voor de toekomst. Sowiezo vind ik alles rondom de PS3 nog maar erg mager. Ben wel benieuwd naar MotorStorm maar verder is het allemaal nog niet echt indrukwekkend. Zeker niet voor de prijs van 600 euro.
Uiteraard ook voor PC, maar exclusief betekent meestal console exclusief.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Exclusief voor X360 en PC dus.
voor verder commentaar mijnerzijds, zie hierboven
Boeiend. Het is maar 1 game. Er komen genoeg top titels voor de ps3.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:43 schreef devv05 het volgende:
Theseis voor PS3 gecancelled omdat de ontwikkelingskosten te hoog zijn en de ontwikkelaar te weinig ondersteuning van Sony krijgt.
"If Sony were to offer us assistance in producing the PS3 version we would be more than happy to oblige!".
Exclusieve Xbox 360 titel nu dus.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat belooft weinig goeds voor de toekomst. Sowiezo vind ik alles rondom de PS3 nog maar erg mager. Ben wel benieuwd naar MotorStorm maar verder is het allemaal nog niet echt indrukwekkend. Zeker niet voor de prijs van 600 euro.
Kom op zeg, dit is een discussieforum.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:50 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Boeiend. Het is maar 1 game. Er komen genoeg top titels voor de ps3.
En dat gezeur de hele tijd over die prijs, als je 500/600 te veel vind wacht je tot hij goedkoper word of je koopt hem gewoon niet.
nee, exclusief betekent exclusief. Console-exclusief betekent console-exclusief.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Uiteraard ook voor PC, maar exclusief betekent meestal console exclusief.
Hij is niet eens zoveel duurder als toen de ps2 uitkwam. En de prijs is redelijk voor de hardware die je krijgt. Bij een videokaart van 500 euro zeurt ook niemand dat hij te duur is.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kom op zeg, dit is een discussieforum.
Als iets ter discussie staat dan is het die achterlijke hoge prijs.
Want hij IS veel te duur.
Besides that, dit soort onafhankelijke devers maken vaak topgames. Dat er meerdere komen, prima. Maar het is gewoon eeuwig zonde.
Mwa, console exclusive is imo nagenoeg hetzelfde aangezien de consolegamers die ook op de PC gamen vrij klein is.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee, exclusief betekent exclusief. Console-exclusief betekent console-exclusief.
Bovendien denk ik niet dat Sony veel interesse heeft in het ondersteunen van een titel die maar een smal publiek aanspreekt, en bovendien multi-platform uit komt. Volgend jaar zal er wel een port komen.
Nu is het 1 game, maar wordt dit niet de nekslag voor de PS3 in combinatie met de hoge prijs? Want dat ding kan gewoon hetzelfde als een Xbox 360, die 200 euro goedkoper is en bovendien al een zooi goede games heeft, waaronder een aantal sterke exclusives, en Xbox Live. Wat kan de PS3 daar tegenover stellen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:50 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Boeiend. Het is maar 1 game. Er komen genoeg top titels voor de ps3.
En dat gezeur de hele tijd over die prijs, als je 500/600 te veel vind wacht je tot hij goedkoper word of je koopt hem gewoon niet.
Dat slaat natuurlijk als een kut op Dirk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef Diablos79 het volgende:
Bij een videokaart van 500 euro zeurt ook niemand dat hij te duur is.
omdat je bij videokaarten zelf kan bepalen wat je een goede prijs vindt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Hij is niet eens zoveel duurder als toen de ps2 uitkwam. En de prijs is redelijk voor de hardware die je krijgt. Bij een videokaart van 500 euro zeurt ook niemand dat hij te duur is.
Dat komt omdat ik met een videokaart van 200 euro ook prima alle nieuwe games kan spelenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef Diablos79 het volgende:
krijgt. Bij een videokaart van 500 euro zeurt ook niemand dat hij te duur is.
ik denk idd dat Ken Kutaragi slapeloze nachten heeft van het cancelen van Track7's Theseis.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nu is het 1 game, maar wordt dit niet de nekslag voor de PS3 in combinatie met de hoge prijs? Want dat ding kan gewoon hetzelfde als een Xbox 360, die 200 euro goedkoper is en bovendien al een zooi goede games heeft, waaronder een aantal sterke exclusives, en Xbox Live. Wat kan de PS3 daar tegenover stellen?
Ik ben niet anti-PS3 omdat ik een Xbox 360 bezit ofzo hoor (ook een PS2 gehad en geen Xbox, maar ik vind de 360 gewoon 10x beter), als er echt goede exclusives komen met een goede online dienst wil ik er misschien wel 1 gaan halen. Alleen heb ik mn twijfels over beide punten en vind ik een prijs van 600 euro gewoon te hoog.
Je klinkt trouwens wel vrij arrogant op deze manier, ook iets waar ik me bij Sony steeds meer aan ga ergeren.
Het hangt ook af van welke games je houd, ik heb op de xbox360 nog geen een game gezien die ik wil hebben, bij de ps3 heb ik er al minstens 5 gezien. Dus dat stelt de PS3 er tegenover(voor mij).quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nu is het 1 game, maar wordt dit niet de nekslag voor de PS3 in combinatie met de hoge prijs? Want dat ding kan gewoon hetzelfde als een Xbox 360, die 200 euro goedkoper is en bovendien al een zooi goede games heeft, waaronder een aantal sterke exclusives, en Xbox Live. Wat kan de PS3 daar tegenover stellen?
Ik ben niet anti-PS3 omdat ik een Xbox 360 bezit ofzo hoor (ook een PS2 gehad en geen Xbox, maar ik vind de 360 gewoon 10x beter), als er echt goede exclusives komen met een goede online dienst wil ik er misschien wel 1 gaan halen. Alleen heb ik mn twijfels over beide punten en vind ik een prijs van 600 euro gewoon te hoog.
Je klinkt trouwens wel vrij arrogant op deze manier, ook iets waar ik me bij Sony steeds meer aan ga ergeren.
Denk dat Ken idd heel blij wordt van het feit dat de eerste developer al is opgestapt omdat de ontwikkelingskosten te hoog zijnquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik denk idd dat Ken Kutaragi slapeloze nachten heeft van het cancelen van Track7's Theseis.
Als je het expres niet wilt snappen dan toch lekker niet joh.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik denk idd dat Ken Kutaragi slapeloze nachten heeft van het cancelen van Track7's Theseis.
Wil je op je PC games in PS3 kwaliteit spelen ben je ook minimaal 500 euro kwijt voor je videokaartquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:58 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik met een videokaart van 200 euro ook prima alle nieuwe games kan spelen
En natuurlijk omdat de games extreem veel minder kosten.
Wil je PS3 games spelen dan ben je toch echt minimaal 500 kwijt
jij zegt dat dit de nekslag is. Een niche-game die bovendien multi-platform was to begin with. Als het nou Konami of Ubisoft was die opgestapt was.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als je het expres niet wilt snappen dan toch lekker niet joh.
Dat komt omdat je een behoorlijk fanboy bent, denk ik.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:00 schreef Diablos79 het volgende:
ik heb op de xbox360 nog geen een game gezien die ik wil hebben,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |