zou ze erin trappen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:49 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ze klonk wel aardig aan de telefoon en als ze stom doet, fake ik gewoon een hysterische hormonenhuilbui. Is ze zo weg.![]()
Merk weinig verschil eigenlijk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:46 schreef Joene het volgende:
[..]
eej YppybijnaMams
hoe is het leven als getrouwde vrouw ?
Tuurlijk! Ik heb jaren toneel gespeeld.quote:
"Ja Jarno, ik hou echt van je. Ja, je bent echt goed in bed. Echt!"quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:54 schreef YPPY het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik heb jaren toneel gespeeld.![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Ja Jarno, ik hou echt van je. Ja, je bent echt goed in bed. Echt!"
Oh dus je neemt nu de telefoon met mevrouw Jarno.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:53 schreef YPPY het volgende:
[..]
Merk weinig verschil eigenlijk.Ik moet alleen nog wat foto's laten afdrukken en het album volplakken. Moet wel wennen aan mijn andere naam nu.
En hij heeft nog steeds niks door.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Ja Jarno, ik hou echt van je. Ja, je bent echt goed in bed. Echt!"
Kei serieus de weeen gaan faken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:59 schreef YPPY het volgende:
[..]
En hij heeft nog steeds niks door.![]()
Moet bij zo'n kraammens ook lukken dus.
Preciiiiiiies, dat kwartiertje wordt een eitje.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:59 schreef YPPY het volgende:
[..]
Klopt. Dit is dan ook helemaal geen reeks, anders stond ie wel centraal.quote:
I will do that. Power to the pregnant.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Preciiiiiiies, dat kwartiertje wordt een eitje.
You go, woemên.
Dussuh eigenlijk zit je hier in het openbaar te vertellen dat je jarno zit te faken!quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:59 schreef YPPY het volgende:
[..]
Bedankt he! , sticky mag wel hoor dan kan Jarno en Arma hem ook makkelijk terugvinden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Klopt. Dit is dan ook helemaal geen reeks, anders stond ie wel centraal.
The power of Hormones.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Dussuh eigenlijk zit je hier in het openbaar te vertellen dat je jarno zit te faken!
Die is wel van zeer matige kwaliteit jaquote:
Alles komt door de hormonen. Kan er niks aan doen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Dussuh eigenlijk zit je hier in het openbaar te vertellen dat je jarno zit te faken!
Nou ja zeg, hoe kóm je op het idee?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dit wordt toch geen verkapt bevallingsverhalentopic, mag ik hopen?
Jarno vergeeft je misschien wel als je ff zn biervoorraad aanvult.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Alles komt door de hormonen. Kan er niks aan doen.![]()
Dat moet haast wel als MUUS hier post.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dit wordt toch geen verkapt bevallingsverhalentopic, mag ik hopen?
Mag niet tillen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Jarno vergeeft je misschien wel als je ff zn biervoorraad aanvult.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |