In je nieuwe huiske ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:15 schreef GI het volgende:
[afbeelding] Dit heb ik thuis in mijn keuken zitten.
Maalt zelf bonen.![]()
Kost een klauw geld maar je proeft het verschil.
Kan ik niet aanquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Cola als je net wakker bent? Is jouw maag van gewapend beton ofzo?
Zeg dan ook gelijk ff waarom ie dat adviseerdequote:Op donderdag 22 juni 2006 12:15 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Zelfs serieus nog eens op dokters-advies ook![]()
Ik stond ook raar te kijken toen hij het zei![]()
je bent wel in 1 keer wakkerquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan ik niet aan![]()
Melk ofzo, maar zéker eerst geen prik
je ging toch verhuizen of bent recentelijk verhuistquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:16 schreef GI het volgende:
[..]
Uhm, in het meest recente nieuwe huis jah.
Beiden correct.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:17 schreef Joene het volgende:
[..]
je ging toch verhuizen of bent recentelijk verhuist
quote:
cola schijnt een stof in te zitten wat goed helpt bij tot rust komen van mijn maagzuurquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg dan ook gelijk ff waarom ie dat adviseerde
of was de bewapening van je beton gaan roesten?
Hela Hola. Kindercola!quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:18 schreef scarefreak het volgende:
[..]
cola schijnt een stof in te zitten wat goed helpt bij tot rust komen van mijn maagzuur![]()
moet er wel bijvertellen dat wel beter is zonder prik en lauw... maar dat is niet te pruimen
quote:
Best wel leuk, The break up... lekkere feel good movie zeg maar....quote:
Chickflicksquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:32 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Best wel leuk, The break up... lekkere feel good movie zeg maar....
Vrouwenfilm dus... ook bijna geen man in de bios te bekennen met dat voetbal
Jennifer nog in d'r ondergoed door het beeld ofzo?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:32 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Best wel leuk, The break up... lekkere feel good movie zeg maar....
Vrouwenfilm dus... ook bijna geen man in de bios te bekennen met dat voetbal
NAAKTquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:33 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Jennifer nog in d'r ondergoed door het beeld ofzo?
Ja fosforzuur, dat zorgt ervoor dat je zuurgraad in je maag weer op pijl komtquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:18 schreef scarefreak het volgende:
[..]
cola schijnt een stof in te zitten wat goed helpt bij tot rust komen van mijn maagzuur![]()
moet er wel bijvertellen dat wel beter is zonder prik en lauw... maar dat is niet te pruimen
Lopez?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:35 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
NAAKT
(serieus echt waar!!!!!!!!!!!!)
Wicked!quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:35 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
NAAKT
(serieus echt waar!!!!!!!!!!!!)
Annistonquote:
Bij mij helpt cola de zuurgraad ook altijd naar een bepaald peil toe. Helaas zit dat peil net onder mijn strottenhoofd, gemiddeld.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja fosforzuur, dat zorgt ervoor dat je zuurgraad in je maag weer op pijl komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |