Dan haal je toch 24 x 1 flesje ?quote:
Dat moet je niet doehoen, als een zwangere vrouw gestressed raakt in de laatste kwartaal van de zwangerschap dan blijft dat kind erin en heb je een een raar kind. En je kan em niet ruilen heb ik gehoord.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nog om je heel erg bang te laten maken?
Negen weken. En bang ben ik toch al, heb ik MUUS niet voor nodig.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nog om je heel erg bang te laten maken?
Ja en dan ben ik er niet als dat mens komt! En dan komt er geen kraamhulp en dan kan de baby er niet uit en dan ben ik over 10 jaar nog zo dik!quote:
Precies, hij blijft zitten en gewoon doorgroeien!quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat moet je niet doehoen, als een zwangere vrouw gestressed raakt in de laatste kwartaal van de zwangerschap dan blijft dat kind erin en heb je een een raar kind. En je kan em niet ruilen heb ik gehoord.
Dat zou toch best raar zijn ja. Zeker als het kind in de pubertijd geraakt en een vriendinnetje mee naar huis wilt nemenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Precies, hij blijft zitten en gewoon doorgroeien!
En met vier jaar moet hij naar de kleuterschool en daar zit je dan met je enorme buik in dat kleuterklasje op zo'n klein krukje. Toeter op je buik, zodat het kind kan meeluisteren en jij met krijtjes in je hand.
Dan zit je echt voor lul, hoor..
Probeer je nou je eigen bierbuik recht te praten?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:27 schreef Joene het volgende:
Ah mooi dik is niet lelijk yppy !
Wat denk je als ze gaan neuken op zijn slaapkamer?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zou toch best raar zijn ja. Zeker als het kind in de pubertijd geraakt en een vriendinnetje mee naar huis wilt nemen!
!
ik heb prachtig mooi atletisch getrainde bierbuik dus niet zeiken ja.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Probeer je nou je eigen bierbuik recht te praten?
Argh, mental imagesquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat denk je als ze gaan neuken op zijn slaapkamer?.
eej allo ik moet nog etenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Argh, mental images.
. Eerst steekt die vriendin een condoom naar binnen en dan floept er opeens een verpakte stijve piemel uit. Dit gaat zelfs Sigmund Freud een beetje te ver vermoedelijk.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Argh, mental images.
. Eerst steekt die vriendin een condoom naar binnen en dan floept er opeens een verpakte stijve piemel uit. Dit gaat zelfs Sigmund Freud een beetje te ver vermoedelijk.
quote:
Afgetraind tot op het bot manquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Idd, die bierbuik mot er toch vanaf
Vandaag lekker vrij genomenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:46 schreef Jarno het volgende:
Ja hallo. Het begint hier op werken te lijken..
je bedoelt Qyroz, dat is een machtig man.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:47 schreef Q. het volgende:
Ja, hier is de leukste al.
Jij ook al , arma ook al , wat hebben jullie voor *** werkgever.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:46 schreef Jarno het volgende:
Ja hallo. Het begint hier op werken te lijken..
Netjes! Die sterretjes.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij ook al , arma ook al , wat hebben jullie voor *** werkgever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |