Mja.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:57 schreef Joene het volgende:
[..]
De welbekende werkinstructies en procedure's .
ITILquote:
Doe je slimquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:09 schreef Jarno het volgende:
't Is meer dat ik mijn collega's niet continue aan de telefoon wil hebben tijdens m'n vaka zwangerschapsverlof (. ) en dat ik dus wat dingen aan het documenteren ben.
Maak eens een beetje vort met die klok. Ik wil ook naar huis.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:51 schreef Jarno het volgende:
Nouja ik zit een beetje documentatie te maken maar dat wil niet echt vooralsnog. Wil ook op tijd naar huis vandaag, was gisteren laat genoeg dus ik ben een beetje de klok aan het vooruitkijken.
Hoezo, wat is er niet goed dan, hartstikke aardige man was het welquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[] Ben je bij een voormalig Poolse opticien geweest ofzo?
Ja nee dat was alleen om ff te testen of ik die lenzen aan kon, hij had niet alle sterktes zomaar op voorraad bij hequote:Op donderdag 22 juni 2006 16:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[] Nou ja, als je lenzen krijgt die de verkeerde kant op werken.
.
Haha, ja ik kan ze volgende week ophalen als het goed is, dus dan zullen we het zien..quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:00 schreef amaranta het volgende:
Ik heb zachte lenzen.
Ik weet nog goed de 1e keer bij de opticiën.
Ik mocht de zaak niet verlaten voordat ik ze 1 keer in en 1 keer uit had gedaan.
Heb dr toch zeker een uur gezeten.
Ik heb hele korte nagels, dus dat zal wel meevallen... maar ben wel benieuwd of het me gaat lukkenquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:12 schreef amaranta het volgende:
Ik moest het zelf doen. Erin stoppen ging nog wel....maar eruit halen.
Een tijdje geleden heb ik acrylnagels op laten zetten, en toen kreeg ik ze ook niet uit mn ogen.
Ik stak steeds in mn oog met die nagels.
Na een paar dagen ben je wel gewend..quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:15 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ik heb hele korte nagels, dus dat zal wel meevallen... maar ben wel benieuwd of het me gaat lukken
En jij bent?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:58 schreef Mr.Manson het volgende:
DubbelD Neuken ?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het moet ook niet gekker worden.![]()
Nee ik zit er nog steeds. Om 19:00 wor ik pas opgehaald. Demmit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:29 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Sodeju, hebben ze je eindelijk losgelaten vandaag
Dat duurt nog 1,5 uur... Koffie?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee ik zit er nog steeds. Om 19:00 wor ik pas opgehaald. Demmit.![]()
Ja nogal demmit ja! Daar gaan de plannenquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee ik zit er nog steeds. Om 19:00 wor ik pas opgehaald. Demmit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |