abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 januari 2002 @ 17:45:35 #176
16797 BIGMAMA
Wanneer begint BigDiet weer?
pi_2835698
Lees net op het mediawatchers forum:
Kelly is binnenkort te zien bij Monte Carlo (datum nog onbekend) en a.s. zondag wederom bij Life & Cooking.

Als dit zo is vind ik het wel helemaal leuk!!!!!
En Golfen zeker ook!!!!! Toch???

"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
pi_2836261
Hartstikke leuk inderdaad!!

Raar als ze weer bij Life and Cooking zou komen, wel leuk natuurlijk. Misschien kicked die Carlo n beetje op Kelly!!

Maar we houden elkaar op de hoogte hè!!

Groeten,
Golfen

pi_2839271
Monte Carlo? Da zijn tohc herhalingen?
  woensdag 16 januari 2002 @ 22:51:54 #179
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2839941
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 18:28 schreef Golfen het volgende:
Hartstikke leuk inderdaad!!

Raar als ze weer bij Life and Cooking zou komen, wel leuk natuurlijk. Misschien kicked die Carlo n beetje op Kelly!!


Carlo kickt normaal op mannen... dus dat zou Kelly in principe uitsluiten.... toch?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2840569
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 22:51 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Carlo kickt normaal op mannen... dus dat zou Kelly in principe uitsluiten.... toch?


Volgens mij kicked Carlo ook op Irene (dan maakt Kelly weer wel n kans)
  woensdag 16 januari 2002 @ 23:46:05 #181
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2840779
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 23:31 schreef Golfen het volgende:

[..]

Volgens mij kicked Carlo ook op Irene (dan maakt Kelly weer wel n kans)


Nee hoor... Carlo is 100% homo. Dat met Irene hoort al jaren bij het spel.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 17 januari 2002 @ 08:29:53 #182
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2842434
Andries straks bij lijn 4
  donderdag 17 januari 2002 @ 10:50:30 #183
20672 muisje26
Here you stand victorious
pi_2843105
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 08:29 schreef marky het volgende:
Andries straks bij lijn 4



  donderdag 17 januari 2002 @ 11:04:43 #184
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2843191
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 08:29 schreef marky het volgende:
Andries straks bij lijn 4
Bedankt voor de aankondiging. Ik heb het net gezien en het was een leuk interviewtje.... En iedereen die dacht dat hij Diane buiten het huis meteen zou laten vallen weet nu ook wel beter.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2843215
M.u.v. de eerste vijf minuten heb ik Andries bij Lijn 4 gezien. De interviewers zeiden dat andere bewoners vonden dat ze niet goed neergezet waren. Andries zei dat hij wel dingen op het internet had gezien maar dat als hij programmamaker was hij het ook zo had gedaan. Op de vraag wie hij het meest gemist had zei Andries zijn ouders (ik vermeld dit omdat hij Nienke niet noemde). De interviewers vroegen, wat betekent Diane voor je. Andries zei, heel veel, we zijn hele dikke maatjes, we bellen, sms-sen, mailen, we zijn supergoede vrienden geworden. Andries had de krokodil Mariska, zijn groene beker uit het arme gedeelte en de papegaaiestring bij zich. Over de beker zei hij, de mensen van BB zien nu voor het eerst dat ik die beker heb, die krijgen ze niet terug. Toen besproken werd waarom Andries niet gewonnen heeft zei Andries o.a. 'Ik ging Diane kinderachtig nadoen' en stopte hij vervolgens zijn duim in zijn mond. Andries dacht niet dat Sandy zou winnen, hij dacht dat Gert Jan zou winnen, toen Sandy en Danielle samen op de bank zaten dacht hij dat 'Daantje' zou winnen. Andries hoopt nog steeds op een baan in de sportjournalistiek. Hij is bezig met zijn band Kelvin. Er zijn contacten met platenmaatschappijen over het opnemen van een single. N.a.v. een kijkersvraag zei Andries dat hij echt niet door had dat Kelly een man geweest was, hij vond haar een hele mooie vrouw. Ik heb geen tv-kaart dus ik kan geen screenshots plaatsen. Marky, bedankt voor je melding.
  donderdag 17 januari 2002 @ 12:23:11 #186
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2843813
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 11:07 schreef Bus watcher het volgende:
M.u.v. de eerste vijf minuten heb ik Andries bij Lijn 4 gezien. De interviewers zeiden dat andere bewoners vonden dat ze niet goed neergezet waren. Andries zei dat hij wel dingen op het internet had gezien maar dat als hij programmamaker was hij het ook zo had gedaan. Op de vraag wie hij het meest gemist had zei Andries zijn ouders (ik vermeld dit omdat hij Nienke niet noemde). De interviewers vroegen, wat betekent Diane voor je. Andries zei, heel veel, we zijn hele dikke maatjes, we bellen, sms-sen, mailen, we zijn supergoede vrienden geworden. Andries had de krokodil Mariska, zijn groene beker uit het arme gedeelte en de papegaaiestring bij zich. Over de beker zei hij, de mensen van BB zien nu voor het eerst dat ik die beker heb, die krijgen ze niet terug. Toen besproken werd waarom Andries niet gewonnen heeft zei Andries o.a. 'Ik ging Diane kinderachtig nadoen' en stopte hij vervolgens zijn duim in zijn mond. Andries dacht niet dat Sandy zou winnen, hij dacht dat Gert Jan zou winnen, toen Sandy en Danielle samen op de bank zaten dacht hij dat 'Daantje' zou winnen. Andries hoopt nog steeds op een baan in de sportjournalistiek. Hij is bezig met zijn band Kelvin. Er zijn contacten met platenmaatschappijen over het opnemen van een single. N.a.v. een kijkersvraag zei Andries dat hij echt niet door had dat Kelly een man geweest was, hij vond haar een hele mooie vrouw. Ik heb geen tv-kaart dus ik kan geen screenshots plaatsen. Marky, bedankt voor je melding.
Screenshots en verslag vanavond op Reality
  donderdag 17 januari 2002 @ 13:29:29 #187
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2844646
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 10:50 schreef muisje26 het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Volgens mij had je beter kunnen luisteren
  donderdag 17 januari 2002 @ 13:31:23 #188
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2844668
Komen die laatste 4 eigenlijk nog bij Jensen?

Diane en Leo zijn daar volgens mij ook nog niet geweest.

  donderdag 17 januari 2002 @ 14:24:45 #189
20672 muisje26
Here you stand victorious
pi_2845269
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 13:29 schreef marky het volgende:

[..]

Volgens mij had je beter kunnen luisteren


Je zal verbaasd staan Marky, maar ik heb zelfs gekeken!!!! Jaja, ik wilde toch even weten wat ie nou precies te melden. Nou was niet veel nieuws meer, dan ie al eerder gemeld had.
Ben benieuwd wat de anderen nog te melden hebben, vast wel iets meer hoop ik......................
  donderdag 17 januari 2002 @ 18:21:36 #190
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2848240
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 14:24 schreef muisje26 het volgende:

[..]

Je zal verbaasd staan Marky, maar ik heb zelfs gekeken!!!! Jaja, ik wilde toch even weten wat ie nou precies te melden. Nou was niet veel nieuws meer, dan ie al eerder gemeld had.
Ben benieuwd wat de anderen nog te melden hebben, vast wel iets meer hoop ik......................


Sandy en GJ komen nog. Mmmm... Sandy en iets interessants te melden
GJ misschien maar die weegt de woorden die die srpeekt erg dus ik verwacht daar ook geen ernstige uitspraken.

Vond Andries erg reeel in zijn uitspraken.

pi_2849294
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 18:21 schreef marky het volgende:

[..]
GJ misschien maar die weegt de woorden die die srpeekt erg


Je bedoelt Andries, die zo correct is in z'n uitspraken.
Zijn vader heeft hem eerst even thuis gefist voordat hij de media te woord kan staan.
Nu Nienke toch onbereikbaar is en het gejammer naar haar toe niet aansloeg is er altijd labiele Diane nog.Als het wel wat was geworden met Nienke had hij haar laten vallen als een baksteen.
quote:
dus ik verwacht daar ook geen ernstige uitspraken.
En Andries had die zeker wel.Vertel me een ernstige uitspraak van Andries.
Ben je trouwens al een curses Fries aan het volgen?
quote:
Vond Andries erg reeel in zijn uitspraken.
Niks nieuws toch wat het ventje te melden had.Voorgekookte slap geouwehoer was het.En zit Nederland nu echt te wachten op een band die Kelvin heet.Wat een giller, kan nooit niks worden.
pi_2849734
Niks is erger dan een "diva" bij het ontbijt.

Walgelijke vertoning gisterochtend, nog steeds lullen over die nepkut, hoe lang gaat dat nog door eigenlijk?

pi_2849857
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 20:30 schreef raffles het volgende:
Niks is erger dan een "diva" bij het ontbijt.

Walgelijke vertoning gisterochtend, nog steeds lullen over die nepkut, hoe lang gaat dat nog door eigenlijk?


pi_2849974
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 20:41 schreef schatje het volgende:

[..]


Je praat wat moeilijk, maar ik zie dat je het met me eens bent.
pi_2850273
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 20:50 schreef raffles het volgende:

[..]

Je praat wat moeilijk, maar ik zie dat je het met me eens bent.


Wat jij wilt!!
  donderdag 17 januari 2002 @ 21:28:34 #196
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2850399
Bedankt voor het verslag Buswatcher
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 18 januari 2002 @ 00:02:50 #197
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2853409
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 19:52 schreef schatje het volgende:

[..]

Je bedoelt Andries, die zo correct is in z'n uitspraken.
Zijn vader heeft hem eerst even thuis gefist voordat hij de media te woord kan staan.
Nu Nienke toch onbereikbaar is en het gejammer naar haar toe niet aansloeg is er altijd labiele Diane nog.Als het wel wat was geworden met Nienke had hij haar laten vallen als een baksteen.
[..]

En Andries had die zeker wel.Vertel me een ernstige uitspraak van Andries.
Ben je trouwens al een curses Fries aan het volgen?
[..]

Niks nieuws toch wat het ventje te melden had.Voorgekookte slap geouwehoer was het.En zit Nederland nu echt te wachten op een band die Kelvin heet.Wat een giller, kan nooit niks worden.


Lekker he... onzin uit kramen
  vrijdag 18 januari 2002 @ 00:30:34 #198
20672 muisje26
Here you stand victorious
pi_2853725
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 00:02 schreef marky het volgende:

[..]

Lekker he... onzin uit kramen


Ja daar is Andries goed in. Was je daar nou NOG niet achter?
Begripe jo net???????
  zaterdag 19 januari 2002 @ 22:21:22 #199
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_2870443
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 00:02 schreef marky het volgende:

[..]

Lekker he... onzin uit kramen


Dat verklaart jouw gedrag ook direct!
  maandag 21 januari 2002 @ 19:59:07 #200
16797 BIGMAMA
Wanneer begint BigDiet weer?
pi_2889845
Het is geen aankondiging maar Kelly was net bij RTL Boulevard , ze houdt de gemoederen toch maar bezig die Kelly!!!!. Ze lieten zien hoe Kelly de clip aan het maken was. De clip werd opgenomen in de Baja Beach club . Leuk filmpje. Kelly vertelde ondermeer dat ze een boek gaat schrijven over hoe zij haar jonge leven heeft geleefd met al haar ups maar vooral ook haar moeilijke jaren die achter haar liggen.
Na het filmpje waren Beau en Albert zeer te spreken over kelly , ze deden heel leuk, anders dan ik van ze gewend ben.


Toch nog een beetje een aankondiging,
Waarschijnlijk zeer binnenkort op TMF de clip van Kelly's I am what I am.

Houdt de video scherp Golfen!!!!!!

"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')