abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39103979
Zojuist heb ik via internet de hand weten te leggen op het WK '98 Voetbalavontuur van Davilex. Wat een klassieker! In dit spel was je de bondscoach en had je gesprekken cq. interviews met (de aninmaties van) Jack van Gelder, Johan Cruijff, BoBo Bernhard & Emiel Ratelband.

Ik neem aan dat meer mensen dit kennen?

Zo ging Davids altijd bungee-jumpen van de Eiffeltoren en stelde Emiel Ratelband (Wakaa) voor om de spelers op hete kolen te laten lopen..

Iemand misschien nog pic's hiervan of andere 'anekdotes'?
pi_39104389
Ah, jeugdsentiment. Wat is het lang geleden, maar wat was het fantastisch. Je kreeg toch ook dat spelers te veel plezier hadden met vreemde vrouwen en zo
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_39214068
Zucht, ja wat een spel was dat, speelde t altijd met mn broertje op 1 toetsenbord..

Naja, als we mazzel hadden gebruikten we de joystick als die in een goede bui was, als de bui wat minder was werkte de schietknop niet en moest je met poppetje en al over de goal lijn lopen..
pi_39214237
hehe, heerlijk dit. En het voetballen zelf was grafisch dramatisch slecht, maar dat hele randgebeuren met Jacky dr omheen was top!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_39214258
Ik vond EK 96 leuker

Davilex

EditO ohwneej IK speelde toch WK 98
Wat een top spel
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zondag 25 juni 2006 @ 19:08:05 #6
136283 knars
Teethgrinder
pi_39215911
Die was grappig ja, het speelde voor geen meter en de kans dat je de finale verloor omdat je halve selectie was vreemdgegaan of gearresteerd ofzo, was een stuk groter dan de kans dat je hem op je voetbalkwaliteiten verloor
  maandag 26 juni 2006 @ 10:49:32 #7
150280 Begiristain
Vieze furrr TV
pi_39241791
Yeah, wereldkampioen na 10-9 winst op strafschoppen tegen Brazilie.

En dát met Harry Decheiver in de spits, Seedorf op rechtsback en Jimmy van Fessem op doel!
pi_39241866
quote:
Op maandag 26 juni 2006 10:49 schreef Begiristain het volgende:
Yeah, wereldkampioen na 10-9 winst op strafschoppen tegen Brazilie.

En dát met Harry Decheiver in de spits, Seedorf op rechtsback en Jimmy van Fessem op doel!
Hoe de spelers er ook uitzagen
Topgame
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 26 juni 2006 @ 10:54:04 #9
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39241926
Sweet memories Heb zelf een hekel aan voetbal, maar dat spel was leuk
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')