Mijn schoonmoeder is een jaar geleden van haar fiets getrapt door een 14 jarig marokkaantje en sindsdien durft ze ook niet meer alleen de stad in als het al wat donkerder is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:21 schreef tong80 het volgende:
Gisteren ging ik om half twaalf een shoarma kopen er stonden nog steeds 20 Marokanen buiten die stoer deden en gevechtsbewegingen imiteerden.
Was geen veilig gevoel.
Ons cultureelcentrum staat er naast. Ik kan me voorstellen dat je je onveilig voelt
Ik heb daar tien jaar gewoond in de Vogelenzang.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is een jaar geleden van haar fiets getrapt door een 14 jarig marokkaantje en sindsdien durft ze ook niet meer alleen de stad in als het al wat donkerder is.
toch eigenlijk triest dat het zo moet.
Weet jij eigenlijk wat er met al die mensen gebeuren die in de marokkanenwijk wonen ( daar bij het bejaardehuis) aangezien die flatjes enzo weggaan en er een hele nieuwe en duurdere wijk komt.
De vorige buitenwijk is ook al mislukt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:31 schreef snakelady het volgende:
yep, dat is helemaal waar!!
En die nieuwe wijk "de vlinder" ziet er niet uit, zijn net een stel bunkers bij elkaar...
Bommel is een echte stad aan het worden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:07 schreef snakelady het volgende:
nou nou, en dadelijk al de camera's in de stad, komt misschien nog allemaal goed.
Mooi stadje hè ?quote:Op maandag 23 november 2009 00:30 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zaltbommel is leuk, ons nieuwe hoofdkantoor zit daar sinds kort en dus ben ik er 1 a 2 dagen in de week te vinden.
helaas wel elke keer een pokke stuk rijden Leeuwarden - Zaltbommel
Idd, als je de brug over komt rijden met mooi weer zie je het prachtig liggen!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi stadje hè ?
Leeuwarden Bommel is wel een eind zeg.
Zo jammer van de geluidswal die er staat. Haalt 90 % weg.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:58 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Idd, als je de brug over komt rijden met mooi weer zie je het prachtig liggen!![]()
Bijna 400 km op en neer
Ik vond het al zo vreemd dat Knuf uit zichzelf bewoog.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:17 schreef shmoopy het volgende:
Ik rij er soms nog langs, en dan zwaai ik stiekem.
Knuf!quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd dat Knuf uit zichzelf bewoog.
Hij ligt in mijn boekenkast in de slaapkamer. Ik leg hem nadat de werkster is geweest steeds weer rechtop zodat ie alles kan horen en zien. Ik laat sinds jou de slaapkamer deur open zodat ie weet dat ie altijd weg mag als ie wilt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:21 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Knuf!
Zeg je af en toe iets liefs tegen 'm, laat je het licht aan als je 's avonds weg bent?
(hij is een beetje bang in het donker)
Ik mis 'm.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |