Nee even op laagwaterquote:
En toch was je altijd bang dat je de laatste trein naar Amsterdam niet zou halenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:58 schreef shmoopy het volgende:
Ik mis Bommel.
Zelfs die klotefontein die het nooit deed.
es goed posten dat is erger dan Marokanen verkeerd schrijvenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:25 schreef Ole het volgende:
schrijf Marokkanen nou es goed!
en repareer je msn
Mijn schoonmoeder is een jaar geleden van haar fiets getrapt door een 14 jarig marokkaantje en sindsdien durft ze ook niet meer alleen de stad in als het al wat donkerder is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:21 schreef tong80 het volgende:
Gisteren ging ik om half twaalf een shoarma kopen er stonden nog steeds 20 Marokanen buiten die stoer deden en gevechtsbewegingen imiteerden.
Was geen veilig gevoel.
Ons cultureelcentrum staat er naast. Ik kan me voorstellen dat je je onveilig voelt
Ik heb daar tien jaar gewoond in de Vogelenzang.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is een jaar geleden van haar fiets getrapt door een 14 jarig marokkaantje en sindsdien durft ze ook niet meer alleen de stad in als het al wat donkerder is.
toch eigenlijk triest dat het zo moet.
Weet jij eigenlijk wat er met al die mensen gebeuren die in de marokkanenwijk wonen ( daar bij het bejaardehuis) aangezien die flatjes enzo weggaan en er een hele nieuwe en duurdere wijk komt.
De vorige buitenwijk is ook al mislukt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:31 schreef snakelady het volgende:
yep, dat is helemaal waar!!
En die nieuwe wijk "de vlinder" ziet er niet uit, zijn net een stel bunkers bij elkaar...
Bommel is een echte stad aan het worden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:07 schreef snakelady het volgende:
nou nou, en dadelijk al de camera's in de stad, komt misschien nog allemaal goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |