De verschillen met gisteren!
De wachtrij verliep een stuk soepeler. Iedereen was relaxed en er werd totaal niet geduwd.
De sfeer in het publiek was beter.
Er werd veel meer gereageerd en bij de Basement Jaxx ging het dak er al bijna af.
Ik stond beter (voor de ronde cirkel op 8 meter van het podium) en daar was het veel aangenamer qua temperatuur en het overzicht van het podium was een stuk beter.
Is echt een plek om aan te raden als je de hele show goed wilt volgen.
Bij de start van Robbie was het gelijk vol aan de bak en dat is lang zo gebleven.
Voetballen werd zoals gezegd 2-0.
Hij bedankte Ruud Hoelit voor zijn aanwezigheid en droeg Back for Good aan hem op.
Tijdens het nazingen met linker- en rechterkant van de Arena hebben we het goed gedaan.
Volgens Robbie "did we overshout last night's audience by far".
Hij deed wat andere intro's van nummers en had een gesprek met 2 Canadese fans.
Vervolgens vroeg hij uit welke landen de bezoekers kwamen... best veel eigenlijk!
Duitsers, Engelsen, Schotten, Luxemburgers enzovoorts ze zaten allemaal in de Arena.
Hij zat er relaxt bij en ik kreeg de indruk dat ie het echt prima naar zijn zin had.
De loftuitingen over Nederland bleven achterwege, maar hij was erg enthousiast in zijn reacties.
Hij riep nog iets aan het eind van LMEY, maar dat heb ik door de herrie niet goed gehoord.
Ik had wel de indruk die ie er bij Let me entertain you qua tekst van couplet en refrein helemaal naast zat in het begin.
En verder, tja wat kun je nog zeggen?
Je moet erbij zijn geweest!
Ik vond het een superavond.
Maar ik ga in het vervolg alleen nog maar naar een 2e dag van een concert.
Was 3 jaar geleden bij Robbie namelijk exact hetzelfde verschil tussen dag 1 en dag 2.