Mail komt er zo aanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:02 schreef detulp050 het volgende:
Mocht trouwens iemand mijn foto's groot willen hebben, mail me dan even
Ik hoop goede kaarten voor jequote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:10 schreef CherryLips het volgende:
ik kan m'n kaarten pas om 3 uur ophalen, en god mag weten wat voor kaarten dat zijn
Sjongejonge zeg, sorry hoor, maar dan ben je geen die-hard fan meer, maar gewoon gestoord.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:11 schreef CherryLips het volgende:
ik wil ook een keer als eerste het veld oprennen
maar ik heb er niet zo'n behoefte aan om om 9 uur 's ochtends daar te gaan liggen
ik hoorde trouwens van een meisje dat de sony ericsson robbie-telefoon liep te pimpen toen we buiten in de rij stonden, dat er op maandag al meisjes lagen voor het concert van woensdag
meer dan de gewone kostprijs (¤72 ofzo voor een veldkaart) is ook een beetje jammer, ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:14 schreef Zwanee het volgende:
[..]
Ik hoop goede kaarten voor je![]()
Ben zelf nog steeds aan het zoeken, maar de prijzen die ze vragen worden steeds rampzaliger![]()
Of anderen gaan zulke enorme bedragen bieden dat de moed je heel snel in de schoenen zakt (voor 1 veldkaart bieden ze al zo'n 220 euro!).
Ik wil echt heel erg graag zondag nog een keer gaan, maar meer dan 60 euro ga ik er toch echt niet meer voor neerleggen.
Hebben ze je dan geen plaatsnr. genoemd??quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
meer dan de gewone kostprijs (¤72 ofzo voor een veldkaart) is ook een beetje jammer, ja.
maar ik vrees dat ik morgen afgescheept wordt met verrotte helemaal-achterin kaarten.
gisteren kon je nog tot heel laat het voorste vak in, dus moeten we dat maar proberen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:42 schreef detulp050 het volgende:
Veldkaarten zijn altijd helemaal vrij, dus of je vooraan of achteraan staat hangt af van het tijdstip dat je binnen bent. Om drie uur zou je nog wel redelijk vooraan kunnen komen, maar dan moet je wel snel zijn
Nou sorry, maar ik vond het ook middelmatig hoor. Echt geen topconcert. Het belangrijkste van de avond is dat ie zijn beroep (zanger dus) vol passie uitvoerd. Nou, vond echt niet dat ie ook maar 1 nummer met passie zong. Ik vond zijn zang behoorlijk matig (geregeld vals ook) en erg laks gezongen alles. Zijn entertainment is wel goed (en dan bedoel ik dus niet de entertainment tijden het zingen), maar lijkt me nog altijd niet de hoofdzaak van een concert.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:56 schreef Hare het volgende:
[..]
Of iedereen hier zit te liegen, of zij is gewoon gestoord
Ik vond dat de volume wel omlaag mocht.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:49 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou sorry, maar ik vond het ook middelmatig hoor. Echt geen topconcert. Het belangrijkste van de avond is dat ie zijn beroep (zanger dus) vol passie uitvoerd. Nou, vond echt niet dat ie ook maar 1 nummer met passie zong. Ik vond zijn zang behoorlijk matig (geregeld vals ook) en erg laks gezongen alles. Zijn entertainment is wel goed (en dan bedoel ik dus niet de entertainment tijden het zingen), maar lijkt me nog altijd niet de hoofdzaak van een concert.
Maar goed, ik geil dan ook niet op Mr. RW zoals de rest hier... Ik ben geen gillend wijf dat de hele dag voor de deur gaat liggen om een meter dichter bij "HEM" te kunnen staan. Denk dat dat je mening toch behoorlijk objectief houdt.
Ik heb wel een hele leuke avond gehad, maar na alle ophef over "de concerten van rw" viel het me behoorlijk tegen...
Ik stond ook tegen dat hek aan. Toen het voorprogramma begond acht ik echt dat ik nooit meer normaal zou horen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:58 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik vond dat de volume wel omlaag mocht.Niet goed voor je oren.
Ik stond bij het hek van de middenring. Tijdens het concert werd het steeds krapper om me heen.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:58 schreef KingLysandus het volgende:
Ik vond dat de volume wel omlaag mocht.Niet goed voor je oren.
Ik stond bij het hek van de middenring. Tijdens het concert werd het steeds krapper om me heen.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik stond ook tegen dat hek aan. Toen het voorprogramma begond acht ik echt dat ik nooit meer normaal zou horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |