abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39144740
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:05 schreef Thisbe het volgende:
Ik had heel goede plaatsen. Op chipafstand. Het was erg leuk!
Zei jij niet gisteren dat je plaatsen achter het podium had? Welk vak zat je dan?
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:18:38 #227
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_39144803
Dat zoenen was inderdaad wel weer een beetje tjah.. Maarja, misschien dat het bij z'n image hoort. Ik vond zijn toedracht voor The King erg gaaf!! Leuke interactie met het publiek. En wij wonnen het nazingen!! Voor de muziek hoef je niet zozeer te gaan, alswel voor de show, want hij maakt er wel wat van!
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:20:19 #228
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_39144857
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:18 schreef stijgende_ster het volgende:
Dat zoenen was inderdaad wel weer een beetje tjah.. Maarja, misschien dat het bij z'n image hoort. Ik vond zijn toedracht voor The King erg gaaf!! Leuke interactie met het publiek. En wij wonnen het nazingen!! Voor de muziek hoef je niet zozeer te gaan, alswel voor de show, want hij maakt er wel wat van!
OMG; hij heeft gisteren wél met iemand gezoend? Dat was de vriendin met wie ik woensdag was dr ultieme doel; en toen deed ie t niet! Maar goed ook voor dr achteraf..

Iemand bewijs trwns; foto's?
pi_39144900
deze is twee seconden voor hij dat meisje rechts op d'r bek pakte gemaakt:

ugh ik zie nu dat ze nummer 420 op dr hand heeft en toch vooraan staat.
ik doe echt wat verkeerd hoor.
Tap tap tap
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:24:01 #230
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_39144981
Lillik kind, maar volgens mij had ze wel mooie lippen.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:24:14 #231
4180 Hare
Come fly with me!
pi_39144986
Jezus, valt ie nu opeens op van die gepiercte meisjes
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:25:57 #232
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_39145050
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:24 schreef Hare het volgende:
Jezus, valt ie nu opeens op van die gepiercte meisjes
Ik denk dat het hem überhaupt weinig uitmaakt . Helemaal nu 'ie ook de tepels van een 50jarige (overigens erg stoer uitziende ) man betast.
pi_39145087
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:25 schreef stijgende_ster het volgende:

[..]

Ik denk dat het hem überhaupt weinig uitmaakt . Helemaal nu 'ie ook de tepels van een 50jarige (overigens erg stoer uitziende ) man betast.
Tap tap tap
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:27:35 #234
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39145104
Nu ik dit topic lees vind ik het helemaal niet vreemd meer dat ze vanmorgen vroeg nog in de Arena stonden te dweilen. Jullie geilen op die gozer niet normaal
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:28:15 #235
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_39145123
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Jaja, je hebt wat gemist.
pi_39145152
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:28 schreef stijgende_ster het volgende:

[..]

Jaja, je hebt wat gemist.
oh nee, ik weet 't al
ik dacht dat hij iemand uit 't publiek had betast ofzo
Tap tap tap
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:30:32 #237
4180 Hare
Come fly with me!
pi_39145186
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

oh nee, ik weet 't al
ik dacht dat hij iemand uit 't publiek had betast ofzo
Ik vat hem nog niet, ligt ff toe
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:35:33 #238
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_39145330
Robbie Willams trapt af

Topscorer speelt matige match

Reikhalzend is er uitgezien naar wat genoemd werd als dé concertreeks van het jaar. Vier dagen in de Amsterdamse ArenA, bijna een kwart miljoen kaarten verkocht. Het was Robbie Williams wat de klok sloeg. Net als de wedstrijd Nederland-Argentinië, die gelijktijdig werd gespeeld, viel afgelopen woensdagavond deze uitwedstrijd van de Britse topscoorder tegen.
Een avondje Robbie staat garant voor topentertainment, helaas was zijn eerste prestatie onder de maat. Wellicht was de speler – getooid met oranje das – onder invloed van dopingachtige middelen (is zijn urine gecheckt na het laatste fluitsignaal?). Wazig uit zijn ogen kijkend, afwezig, onzuiver zingend en niet tekstvast. Het leek soms net of Robbie zo neer kon vallen op het podium, rijp voor een wissel dus. Die kwam in de vorm van een één-tweetje met zijn beste vriend en pinchhitter Johnny Wilkens. Met een duet probeerden zij de wedstrijd wat meer spanning te geven. Tevergeefs. De ludieke actie dat de twee vrienden een wedstrijdje ver schieten deden, sloeg nog wel aan onder de veelal in oranje gehulde fans.
Wellicht gaat het Robbie allemaal iets te gemakkelijk af. Is hij zich er wel bewust van dat het zó maar over kan zijn? Je moet blijven scoren, briljant blijven spelen. Ook als volgevreten vedette. Anders kun je geen aanspraak blijven maken op de winst. Misschien moet Robbie een keer met Rafael van der Vaart rond de tafel.
Pas na de rust leek de Robster weer een beetje in zijn oude vorm terug te keren. Wellicht dat de ’versnaperingen’ in de kleedkamer daarbij een rol speelden. Je zag de Amsterdam ArenA pas tegen het einde van de twee uur durende show opleven. Inkoppers als ’Feel’ en ’Angels’ zorgden alsnog voor een treffer. Eindelijk gingen de handen in de lucht en golfde er iets van een opwinding door het publiek.

Kaal
Vergeleken met de tour ’Escapology’ in 2003 is ’Intensive Care’ redelijk kaal. Geen kleurrijke danseressen, minder show en grappen & grollen. Tweeënhalf miljoen kaarten vlogen de deur uit voor deze wereldtour, heel wat mensen die vermaakt moeten worden. Wellicht dat Robbie voor de optredens van morgen en zondag de doos van zijn schoenen haalt. Kunnen we de ’oude’ Robbie weer in ons hart sluiten als de Ronaldinho van de popmuziek. We zullen het concert van woensdag maar als een oefenpotje beschouwen.

Daphne van Rossum Lizette Lamberts
Bron: Telegraaf
pi_39145369
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:30 schreef Hare het volgende:

[..]

Ik vat hem nog niet, ligt ff toe
z'n gitarist/bassist/weet ik veel is niet de jongste meer. ik weet niet precies wat robbie aan het doen was, kon het niet helemaal zien, maar het was... interessant
Tap tap tap
pi_39145672
ach woensdag liep hij ook tegen de meeste bandleden op te rijen
pi_39147113
Haha, ik krijg net een mailtje van een vriendin dat ze nog een kaartje over heeft voor het concert van morgen. Ik ga dus toch nog, jippie!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 13:56:08 #242
4180 Hare
Come fly with me!
pi_39147793
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:35 schreef marky het volgende:
Robbie Willams trapt af

Topscorer speelt matige match
Of iedereen hier zit te liegen, of zij is gewoon gestoord
  vrijdag 23 juni 2006 @ 14:00:16 #243
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_39147938
Of een combinatie van beide, dat kan ook natuurlijk. Zij vindt het leuk om een topartiest af te fikken en het publiek ziet het door een roze bril en is vaak fan van RW. De waarheid ligt misschien wel in het midden, al vind ik zelf van niet:
Concert: Robbie Williams - Amsterdam 2006
pi_39147986
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:56 schreef Hare het volgende:

[..]

In NRC Next vanmorgen stond ook niet zo'n lovende recensie. Kan hem digitaal niet zo snel vinden....
  vrijdag 23 juni 2006 @ 14:06:25 #245
4180 Hare
Come fly with me!
pi_39148169
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 14:00 schreef detulp050 het volgende:
Of een combinatie van beide, dat kan ook natuurlijk. Zij vindt het leuk om een topartiest af te fikken en het publiek ziet het door een roze bril en is vaak fan van RW. De waarheid ligt misschien wel in het midden, al vind ik zelf van niet:
Concert: Robbie Williams - Amsterdam 2006
Las hem al ja, das meer een review naar mijn smaak
  vrijdag 23 juni 2006 @ 15:50:11 #246
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_39151687
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:56 schreef Hare het volgende:

[..]

dat laatste, want de show gisteren was ronduit geweldig
De 2 uur vlogen om, het was entertainment ten top en hij kreeg vanaf de eerste tot de laatste track het publiek plat. Mooi decor, goede lichtshow erbij en de nodige humor.
Daarbij was de band ook goed, de sfeer was geweldig dus wat wil je nog meer?
Zou zo nog eens gaan
pi_39152738
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 08:31 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ja, ik was naar hetzelfde concert en nee, ik was niet stoned of dronken.
Ik heb een objectieve reaktie geschreven, zoals ik e.e.a. beleefd heb. Zoals eerder toegegeven, ik ben geen die-hard RW fan, maar een liefhebber van live optredens en dit was zeker niet één van mijn hoogtepunten op dat gebied.Ik stond overigens wel wat verder dan 'net achter het eerste vak' zoals jij in je bericht hierboven meldt...

Als jij een grandioze avond hebt gehad, prima. Ik zal in ieder geval niet zeggen dat jij alleen maar de pluspunten wilt zien...
Nee hoor, tuurlijk waren er minpunten. Heb jij ooit een concert mee gemaakt dat perfect was? Ik heb al heel wat concerten gezien en er was er niet 1 bij zonder minpunten. Je kunt verwachten dat een concert niet vlekkenloos verloopt. De mensen op het podium zijn geen machines. Enne het geluid, tja, de Arena is niet de beste concertplek, maar er passen nou eenmaal veel mensen in.. Wiil je perfect geluid dan moet je een cd kopen, een goede koptelefoon en een goede stereo. Dan kom je al heel ver
Onderschriftloos
pi_39152826
Ik moet toegeven dat ik z'n vorige tour beter vond, maar toen had ik ook betere plaatsen, vond ik het hele ontwerp van het podium leuker, en ik ben niet wild van Intensive Care terwijl ik Escapology helemaal fantastisch vind.
Tap tap tap
pi_39153676
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

weet je hoeveel mensen iets groens aanhadden?
Ik weet het CL ik heb jou ook niet gezien!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  vrijdag 23 juni 2006 @ 17:17:01 #250
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_39154619
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet toegeven dat ik z'n vorige tour beter vond, maar toen had ik ook betere plaatsen, vond ik het hele ontwerp van het podium leuker, en ik ben niet wild van Intensive Care terwijl ik Escapology helemaal fantastisch vind.
Ik vond Intensive Care in't begine hct helemala niks, nu is haast een van mijn favorieten. T'is anders.

Make me pure live
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')