Weinig elektrisch aan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:06 schreef tong80 het volgende:
Kut hier wel en het is zo'n leuk plaatje met Kees Prins op de electrische stoel
Nee. Om te pissen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:14 schreef tong80 het volgende:
Ja potdomme kom ik hier voor m'n bed uit ?
Ga slapen gekquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee. Om te pissen.
Troost je; jij kan straks uitslapen. Deze jongen zit om 05:15 weer te sturen...
Tuurlijk, zo ben ikquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geef je TH ook een kusje als hij het raadt?
No kissing so farquote:
Mijn postbode weigert dat blad in m'n brievenbus te duwen. Hij vindt de brievenbus te klein.quote:
Kom jij wel 's in [NWS] ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:44 schreef tong80 het volgende:
Mijn postbode weigert dat blad in m'n brievenbus te duwen. Hij vindt de brievenbus te klein.
Fijn dat je het even uitlegt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kom jij wel 's in [NWS] ?
Da's geen blad, da's een politieke partij.
En desbetreffende partij maalt niet om een te kleine brievenbus. Hun motto: 'Hoe strakker, hoe beter'.
Wil je dat nu al doen? Ik snapte dan wel dat het een grapje was, maar ik snap 'm niet. Hij klopt niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:49 schreef tong80 het volgende:
Volgende keer zal ik een uitleg bij m'n grapjes posten.
Da's trouwens het kenmerk van een mislukte grap: als-ie uitleg behoeft...quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:49 schreef tong80 het volgende:
Fijn dat je het even uitlegt.
Volgende keer zal ik een uitleg bij m'n grapjes posten.
Da's als je allebei je ouders met een jachtgeweer naar gene zijde helpt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:52 schreef wyccie het volgende:
Lieverd, wat is een Menendez?
Da's dan een foutje mijnerzijds. Ze heten Erik en Lyle...quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:57 schreef wyccie het volgende:
Kyle en Eric... 't lijkt Southpark wel.
Ik tel afquote:
Da's ook maar suf.quote:
Spanking the monkeyquote:Op donderdag 22 juni 2006 02:04 schreef Treinhomo het volgende:
Da's ook maar suf.
Ik trek liever af...
Ook op de trein gewerkt ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:08 schreef tong80 het volgende:
TH ik ben ooit om 6.45 gaan slapen na een hete nacht. Om 7.00 uur ging de wekker
Wel in geslapen na een nacht stappenquote:
Dat klopt. Maar hoe heet zij?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:14 schreef peaceman het volgende:
Da's zij uit Seinfeld, Elaine.
Tweemaal juist. Al is 't Crabtreequote:Op donderdag 22 juni 2006 09:00 schreef Gellius het volgende:
Enfin (Ik neem aan dat Craptree geen raadplaat was):
Julia Louis Dreyfuss.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:34 schreef Gellius het volgende:
Dat klopt. Maar hoe heet zij?
Klopt, Emma Peel uit De Wrekers.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:59 schreef Gellius het volgende:
Da's Diana Rigg.
Fransman?quote:[afbeelding].
Jazeker. Zijn naam was op ieders lippen!quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Klopt, Emma Peel uit De Wrekers.
[..]
Fransman?
Lipstickfabrikant?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:14 schreef Gellius het volgende:
Jazeker. Zijn naam was op ieders lippen!
Alfred Dreyfus (9 October 1859 – 12 July 1935) klopt!quote:
quote:De Dreyfus-affaire begon met de veroordeling voor verraad van de joods-Franse officier Alfred Dreyfus (1859-1935). Dreyfus was echter onschuldig en zijn veroordeling op 15 oktober 1894 was gebaseerd op valse verklaringen en op documenten die door de werkelijke spion – Esterhazy (Marie-Charles-Ferdinand Walsin-Esterhazy) – geformuleerd waren (op grond hiervan meende men dat hij een spion zou zijn voor Duitsland). Dreyfus werd uit zijn rang gezet en tot levenslange gevangenisstraf veroordeeld op Duivelseiland op 5 januari 1895.
quote:De affaire nam de politiek in Frankrijk voor lange tijd in beslag. Niet alleen omdat er sprake was van antisemitisme tegen de vele Joden in het Franse leger, maar ook omdat er ontevredenheid uit sprak over het Franse politieke regime. Antisemitisme en nationalisme werden door de machthebbers ingezet om de publieke opinie tegen de Dreyfusards in te nemen. Eén van de gevolgen van deze haatcampagne is de aanslag op Dreyfus geweest, in 1908 werd hij door Grégori in Parijs neergeschoten.
De affaire had belangrijke, politieke gevolgen. De positie van de linkse partijen, die Dreyfus gesteund hadden, werd sterker. De rechtse, nationalistische monarchisten en kerkelijke partijen, die de monarchie in ere wilden herstellen, hadden de kant van het leger gekozen en verloren aan invloed. Daarmee werd de positie van de Derde Republiek enorm versterkt.
quote:Trivia
Actress Anouk Aimée is a descendant of Dreyfus, although she is not Jewish.
Actor Richard Dreyfuss also claims to be another of his descendants.
Hij niet, maar - en dat is mijn inschatting - jij wel als je naar hem moet luisteren.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:34 schreef Gellius het volgende:
Lijdt hij erg?
Uhuh.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Romantische-liedjes-kweler?
Nee hoor, hij is nog springlevend.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Is-ie al gestopt met roken?
O, dat is dan waarschijnlijk te hoog gegrepen voor mij.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:44 schreef Tokay het volgende:
Hij zingt dan wel zoete liedjes, maar hij overstijgt wel het niveau van - ik naam maar wat - Jantje Smit.
Zullen we over de Wibautstraat praten dan maar?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, dat is dan waarschijnlijk te hoog gegrepen voor mij.
Michael Bublé.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:48 schreef Berkery het volgende:
Michael Bubble?
quote:Michael Bublé (° 9 september 1975 te Burnaby, British Columbia) is een Canadees jazz-zanger en acteur.
Al van kinds af aan wilde Michael zanger worden. Zijn grootvader inspireerde hem en hij groeide op met muziek van o.a. Ella Fitzgerald en Frank Sinatra.
In zijn tienerjaren zong hij in verschillende bandjes en hij won de Canadian Youth Talent Search. Hij bracht enkele albums in eigen beheer uit, voordat hij in contact kwam met de producer David Foster en hij een contract kon tekenen bij Reprise Records.
In deze periode acteerde Michael ook in enkele films.
Ze begonnen samen aan een debuutalbum te werken dat resulteerde in het titelloze album Michael Bublé, dat begin 2003 uitkwam. Hierop volgde een wereldtournee en verscheen hij verschillende malen op televisie, onder andere in de NBC's Today Show, waarin hij een duet zong met de gastheer Katie Couric.
Eind 2003 bracht hij een "winter"-Ep uit onder de titel Let it snow.
Begin 2004 kwam zijn live cd/dvd Come fly with me uit.
Begin 2005 kwam het album It's time, dat in Canada, Japan, Italië en Australië een nummer één hit was en in de Verenigde Staten en Groot-Brittannië de top tien bereikte.
Ik zit hier onze mooie wijk al te verdedigen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:48 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zullen we over de Wibautstraat praten dan maar?
Ach, Oost is een acquired taste, Scrutinizer.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zit hier onze mooie wijk al te verdedigen.
En dat moet het ook maar blijven, ik heb het hier prima naar m'n zin.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:01 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ach, Oost is een acquired taste, Scrutinizer.
Ja, mooi hè?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:10 schreef Z het volgende:
Het is een prachtig plaatje, ik staar er al minuten naar.
Zeker, maar nog veel méér dan dat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:10 schreef Tokay het volgende:
Wel een jaren twintig actrice?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:14 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ja, mooi hè?. Gratie, Z. Puur en onversneden. Ik heb 'm nog wel wat groter hoor.
Lach me niet uit hè, Gwaenlios?!quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:40 schreef Gellius het volgende:
Mais non! Mevrouw is benoorden de VS geboren, maar vierde daar wel haar grootste successen.
Dan is het goed.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:57 schreef Gellius het volgende:
Dat zou ik echt niet eens durven, Tokay.
Die naam zocht ik! Ze kijkt in die spiegel alsof het een venster isquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:08 schreef Tokay het volgende:
Afijn. Ik ga maar gewoon verder met gokjes wagen...
Mary Pickford?
quote:Mary Pickford (April 8, 1892 – May 29, 1979) was an Academy Award-winning Canadian-born motion picture star and co-founder of United Artists, known as "America's Sweetheart," "Little Mary" and "the girl with the golden curls.
Een plaatje, idd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:13 schreef Gellius het volgende:
Die naam zocht ik! Ze kijkt in die spiegel alsof het een venster is.
Tiffani-Amber Thiessen, goed gezien.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:21 schreef Neleos het volgende:
Die ken ik dan wel weer.Tiffany Amber Thiessen heet ze, geloof ik.
quote:Tiffani-Amber Thiessen was born on January 23, 1974, in Long Beach, California, USA, to Frank Thiessen, a park designer, and Robyn Thiessen, a homemaker. She grew up in Long Beach with her parents and her brothers, professional cyclist Todd (b. 1968) and Schuyler (b. 1977). When Tiffani was 8, her uncle, Roger Ernest, suggested that she try modeling. Soon afterward, she appeared in her first TV commercials, an ad for Peaches and Cream Barbie. But Tiffani always got to hold Ken and never Barbie, about which she later stated, "I guess I wasn't blond enough." Afterward, she started competing in several beauty pageants and, in 1987, won the Miss Junior America pageant.
She got her big-screen break when she was cast as the popular cheerleader Kelly Kapowski on the NBC series "Saved by the Bell" (1989), which lasted for five years. But this was not at all the end of her career. Coinciding with the cancellation of the short-lived "Saved by the Bell: The College Years" (1993), she was cast as the bitchy, conniving vixen Valerie Malone on Aaron Spelling's long-running hit series "Beverly Hills, 90210" (1990). Here, she played the constant enemy of Kelly Taylor, played by Jennie Garth, although in real life, the two are actually best friends. Tiffani also lived with co-star Brian Austin Green for several years. She stayed with the show until 1998 and then left to pursue her movie career. The result was two independent movies, followed by two comedies and then Hollywood Ending (2002), in which she starred alongside Woody Allen.
She met actor Richard Ruccolo while starring as Marti in the hit sitcom "Two Guys, a Girl and a Pizza Place" (1998). In 2001, the couple became engaged. During the fall of 2002, she hooked up with best friend Jennie's husband, Peter Facinelli, and Bill Bellamy on Fox's drama/action series, "Fastlane" (2002), where she starred as Billie Chambers, but the show was canceled after one season. Tiffani broke off her engagement to Richard Ruccolo in 2003 and married actor Brady Smith in 2005.
Maar deze lijkt haar spiegel aan het plafond bevestigd te hebben.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:53 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm. Collega van Mary Pickford, zeker?
Juist terug van de middagwandeling. Goed nieuws: de Wijttenbachstraat is opgebroken!quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:53 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm. Collega van Mary Pickford, zeker?
Ow ja die bedoel ik ook.... ik dacht al dat ik iets fout deedquote:
Da's waar ook; is dat die bruiloft waarvoor peaceman speciaal een kostuum had aangeschaft?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja die bedoel ik ook.... ik dacht al dat ik iets fout deedtja ben nog druk hier... over 10 minuten vrij, spullen pakken, twan ophalen, rijden naar het Noorden en dan morgen hele dag bruiloft in Dokkum
![]()
![]()
Nou Gwaenlios, je maakt het ons niet makkelijk, heur...quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:50 schreef Gellius het volgende:
Geen Katherine of Audrey of Marharetha. Haar père was Frans!
Ja precies die bruiloft. Hij heeft het ook nog niet aangehad hoor.... dus morgen worden de eerste foto's van Peaceman in pak gemaaktquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:50 schreef Tokay het volgende:
[..]
Da's waar ook; is dat die bruiloft waarvoor peaceman speciaal een kostuum had aangeschaft?
Ik heb er nog geen foto's van gezien, trouwens.![]()
ps: Het zal Audrey Hepburn niet zijn hoor; mevrouw was immers geen filmactrice...
?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:32 schreef Tokay het volgende:
Sarah Bernhardt?
Echt waar? Is het een van de eerder door mij genoemde dames, dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:52 schreef Gellius het volgende:
Je slaat je straks voor je kop, Tokay.
Wel degelijk Sarah Bernhardt (October 23, 1844 – March 26, 1923). Ik durf wel te zeggen: de beroemdste toneelactrice aller tijden. Ik lees trouwens dat ze ook in films gespeeld heeft - dat wist ik niet.quote:
En z'n moeder?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:51 schreef Gellius het volgende:
Franse vader trouwens.
Maakte meneer tastbare kunst of was zijn kunst zoiets als wij tegenwoordig met een mooi Nederlands woord, Performance-Art noemen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:57 schreef Gellius het volgende:
Ik ben van mening van wel. In zijn dagen waren ze er nog niet helemaal uit of het nu kunst was of iets anders.
Tastbaar hoor. Al moet je er niet teveel met je vette vingertjes aan zitten, dat is niet goed voor ze.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maakte meneer tastbare kunst of was zijn kunst zoiets als wij tegenwoordig met een mooi Nederlands woord, Performance-Art noemen?
Wat is dat voor een Tokkie-buurt joh?!quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Gezellig hier joh. Net weer een aanhouding met veel politie-autootjes, waarvan er één vol achteruit op een paaltje knalde en weer een scooter die via dezelfde weg als eerder deze week weet te ontvluchten
Maakte hij affiches?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:03 schreef Gellius het volgende:
[..]
Tastbaar hoor. Al moet je er niet teveel met je vette vingertjes aan zitten, dat is niet goed voor ze.
Zèg jongedame!quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat is dat voor een Tokkie-buurt joh?!![]()
Ik hou wel van een beetje actiequote:Op donderdag 22 juni 2006 19:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat is dat voor een Tokkie-buurt joh?!![]()
Hier gebeurt gewoon nooit iets spannends...![]()
En 't ziekenhuis vlakbij. Veiligste stukje van Nederland dus eigenlijk zowat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje actieBovendien is het politiebureau hier in de straat. Als er dan iets gebeurt dan staat het ook gelijk vol met politie hier
![]()
Vertel, wat heb je allemaal gekocht?quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:26 schreef fotoloog het volgende:
Ik gok een grillburger en een milkshake.....
Wat scheelt het..
Hoek Linnaeus/ vrolik ?quote:
Ah. "Vers van de mes"?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee joh, dat is veel te ver. Gewoon in de Eerste Oosterpark.
Goed dat je even komt aanwaaien Foto: waar kan je de beste pizza krijgen in het 1091-gebied? Zeg maar: zoals die van Piccolo op de hoek van de Korreweg en de Ambonstraat in Groningen (9715)?quote:
Bij jou ff over de brug de ceintuurbaan op, rechtsaf de van Wou in ,na ongeveer 20 meter rechts.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:35 schreef Gellius het volgende:
[..]
Goed dat je even komt aanwaaien Foto: waar kan je de beste pizza krijgen in het 1091-gebied? Zeg maar: zoals die van Piccolo op de hoek van de Korreweg en de Ambonstraat in Groningen (9715)?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:55 schreef Tokay het volgende:
Henri Cartier-Bresson?
.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:52 schreef Gellius het volgende:
Je slaat je straks voor je kop, Tokay.
Prachtige foto's!quote:Nadar is het pseudonym van Gaspard-Félix Tournachon (6 April 1820 – 21 Maart 1910), een Frans schrijver, tekenaar (), fotograaf, journalist en ballonvaarder
Zijn atelier (aan de Boulevard des Capucines) was een ontmoetingsplaats voor componisten (Claude Debussy, Fauré, Liszt, Berlioz), schilders (Monet, Manet, Courbet, Corot) en schrijvers (Hugo, Zola, de Maupassant, George Sand)
Beroemd door zijn foto's van tijdgenoten, maar vooral door zijn eerste luchtfoto's.
O ja, aandáchtig doorlezen, zei je.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:15 schreef Tokay het volgende:
Gustave Eiffel?
quote:
De Parijse kunstenaars kwamen destijds graag bij de drogistquote:En andere lieve meisjes die hij misschien bij de drogist tegenkwam, wie zal het zeggen?
Sí.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:36 schreef Berkery het volgende:
Shakira
quote:Shakira Isabel Mebarak Ripoll (born February 2, 1977 in Barranquilla, Colombia; better known as Shakira) is a Latin pop singer and songwriter. Shakira has a total of two Grammy Awards and three Latin Grammy Awards.
Shakira produces and writes her own music.
She wrote her first song at the age of 8 and released her fist cd at the age of fourteen (Magia).
Shakira is also involved with her charity, "Fundacion Pies Descalzos" that provides food and education to children of poor resources in Colombia.
Dat is ze.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:42 schreef dartfanaat het volgende:
Mariah Carey
quote:Mariah Carey (born March 27, 1970) to African American and Irish parents is an American R&B and pop singer, songwriter, record producer and occasional actress of the 1990s and 2000s. Making her debut in 1990, she became the most successful and best-selling artist of the coming decade according to Billboard magazine and the World Music Awards. In 2000, the World Music Awards show named her the best-selling female recording artist of all time. She has won five Grammy awards.
Possessing a five-octave vocal range, Carey has been noted for her frequent use of melisma in her singing style and her capabilities in the whistle register. She released fifteen U.S. number-one hits while signed to Columbia Records, formerly run by then-husband Tommy Mottola, and several of them broke chart records. By the turn of the millennium, Carey's popularity with critics and the public had entered decline, and she was dropped from her new record label following a highly-publicised physical breakdown and an unsuccessful foray into film.
In 2005, Carey returned to the forefront of popular music with the multi-platinum sales of her ninth studio album,The Emancipation of Mimi. And became the second solo recording artist in history to place seventeen singles at number one on the U.S. charts tied with Elvis. Now only behind the Beatles. Her newest album was also crowned the most successful album of 2005 with an encompassing 5.6 million in the U.S and over 9 million copies sold world wide. Recently, in February of 2006 she won an estouding three Grammy Awards for her efforts with the Emancipation of Mimi.
Currently, she will begin a Nationwide tour beginning August 5, 2006 "The Adventures of Mimi". She will also be contributing her efforts in an independent film titled "Tennessee" as a country singer.
Helaas.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:47 schreef Neleos het volgende:
Lauren Bacall?
Absoluut.quote:
En die is het idd (samen met Audrey)quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:07 schreef fotoloog het volgende:
Denk eerder Humphrey Bogart...
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:16 schreef fotoloog het volgende:
Lou Ferrigno
Yep,nu de namen nog.......quote:
Of over deze?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:01 schreef Gellius het volgende:
We hebben het nu over deze?
Wacht, ik host 'm wel even voor je, Tong.
[afbeelding]?
Ik ken 'm niet hoor.
Henry Fonda ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:19 schreef tong80 het volgende:
Eén ervan is de vader van een filmdynastie.
..
quote:
quote:
Na 'Tokkie' is dit toch wel de ergste verbastering van mijn username.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:32 schreef Gellius het volgende:
Mogge, Tokay80.
Tokavia niet toch?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Na 'Tokkie' is dit toch wel de ergste verbastering van mijn username.
Die is (t)okay.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Tokavia niet toch?
Google maar eens op tokay naar afbeeldingenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:44 schreef Z het volgende:
Waar 'slaat' Tokay eigenlijk op?
Dat was de meneer waar hij zich zo aan ergerdequote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Meneer Ferrari?
En zo is het!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Veel mensen ergerden zich aan Enzo Ferrari, Ferrucio Lamborghini ging zelfs sportauto's produceren na een ruzie met hem![]()
quote:Ferruccio Lamborghini was an enthusiastic owner of sports cars, including a Ferrari. There are several versions of why Lamborghini started his own company, all of them involving a conflict between himself and Enzo Ferrari. The most common version, as told by Lamborghini's son [1], is that Ferruccio Lamborghini went to meet Enzo Ferrari at the Ferrari factory to complain about the quality of the clutch in Lamborghini's Ferrari 250 GT. Enzo Ferrari sent him away telling him to go and drive tractors because he was not able to drive cars. Lamborghini went back to his factory, had his Ferrari's clutch dismantled and realized that the clutch manufacturer was the same who supplied the clutches for his tractors. In his warehouse he found a spare part which he thought suitable, and when it was installed the problem was solved.
quote:
Is Tokay ook een cryp..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij past wel heel erg goed bij Tokay.
Nee, qua naam!quote:
Het is een Schotse Turk.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:25 schreef Gellius het volgende:
Is dat nu zo'n cryptofascist?
quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Tügay?
Van rechts naar linksquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:01 schreef Neleos het volgende:
Of Beatrix en Irene
Ik weet niet of hij Pools is. Hij heeft een beetje Franse naam.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dat zo'n Poolse aanvaller uit de Duitse Mannschaft?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuville?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |