Dat is wel een goed punt inderdaad. Je moet het wel goed koel kunnen houden de flesjesquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:26 schreef achterhetspoor het volgende:
Kratjes moet je wel genoeg koelkasten hebben. Maar het is bijna altijd voordeliger volgens mij. En een mobiele tap moet je via de plaatselijke kroeg voor minder kunnen krijgen.
Of een ton vol met water en dan is het vooral leuk om die paar laatste eruit te halen...quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:30 schreef allsystemshalt het volgende:
Laat je bad (als je die hebt dan vol lopen met koud water en leg daar een stuk of 4 kratten bier in blijft het lekker koel![]()
*Ook een vijver oid is daar heel geschikt voor![]()
geloof dat je 100 euro ong. voor vat betaald, met evt. kortingen ivm hoge afname. maar dan is t nog veel duurderquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:40 schreef martax het volgende:
ik heb ff snel gerekend voor je:
vat van 50 liter à ¤120.00 (dacht ik ongeveer) = ¤ 2,40 / liter
kratje amstel bij de appie à ¤ 6,99 = ¤ 0.97 / liter
scheelt wel erg veel, misschien dat ik er met die vatprijs naast zit?
150 euri voor 30 liter bier = maar liefst 5 euri per literquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:46 schreef -AnneX- het volgende:
meestal krijg je, als je een tap huurt, het fust er met korting bij...
voor ong. 150 euro ben je klaar met een 30 liter fust...
toch zou ik voor kratjes gaan, en dan goed koel houden idd...bad met ijs vullen en daar in koelen
Beter lezen antraxquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:54 schreef martax het volgende:
[..]
150 euri voor 30 liter bier = maar liefst 5 euri per liter
Als TS echt van zijn geld af wil mag hij mij ook wel ff mailen voor mijn bankrekeningnummer
ja je bent toch 150 euro kwijt voor 30 liter fustje, of wou je zeggen dat je die 100 euro van de tap terug krijgt?quote:
voordeliger?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:58 schreef Tierelier het volgende:
Tap, uiteindelijk voordeliger, én smaakt beter imo.
Dat bedoel ik niet. ik zei toch niet dat ik van mijn geld afwilde? Ik vroeg JULLIE wat voordeliger wasquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:59 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
ja je bent toch 150 euro kwijt voor 30 liter fustje, of wou je zeggen dat je die 100 euro van de tap terug krijgt?
Jij nog hier?quote:
Goedkoop bier idd. Hier in Groningen heeft een of andere pizaturk dat van de tapquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:06 schreef Casperrrr het volgende:
Wat the fuck is olm??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |