Denk er even aan dat als hier iemand hoger dan 6 cijfers komt dat je dan zegt ongezien de tiefus enzo. En dat je hem door een bushokje pleurt. Sje weet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hey, heb ff aanloop nodig, heb net niet genoeg bier op.
Maar goed, ik zal me morgen bewijzen.
ik weet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Denk er even aan dat als hier iemand hoger dan 6 cijfers komt dat je dan zegt ongezien de tiefus enzo. En dat je hem door een bushokje pleurt. Sje weet?
Lekker geduldig weer. Had ook niet anders verwacht.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:48 schreef Armageddon het volgende:
Ik zie het morgen wel. Ik gaat even pitten. Zie jullie morgen ouwe!
Zag het nog net. JIj bent geslaagd ouwe.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lekker geduldig weer. Had ook niet anders verwacht.
Hij?quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:00 schreef Armageddon het volgende:
Behandel Stormqueen with care morgen mensen. Hij is geslaagd voor de Arma screentest.
Klik dan goftedomme eens op dat fotoboek icoontje van stormqueen...quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja hij! Hij is de enige waar ik lol in zag. Moet je nagaan.![]()
Moet dat?quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Klik dan goftedomme eens op dat fotoboek icoontje van stormqueen...
Hé, die bloossmiley, is die van jou?quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 07:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, die bloossmiley, is die van jou?
Ik had al ge-editquote:
Heel veel succes!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 07:13 schreef scarefreak het volgende:SF gaat ff op school eind-presentatie houden en daarna genieten van z'n zomervakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |