Jawel men ! ik weet het !quote:Op donderdag 22 juni 2006 07:20 schreef GI het volgende:
Maar Joene, als je een beetje nadenkt weet je nog steeds niet wie ik ben ?
Trouwe hond !quote:Op donderdag 22 juni 2006 07:26 schreef GI het volgende:
[..]
![]()
Geef eens een hint dan ? Kijken of het klopt.
Ach, dat valt wel mee, ik kijk uit over een landingsbaan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 07:31 schreef Joene het volgende:
Mooizo , ik zit helaas ook alweer in dat hok hier ! Valt momenteel weinig te beheren het is EXTREEM rustig,
Saai bedrijvenpark he?
Ja ik ookquote:Op donderdag 22 juni 2006 07:31 schreef GI het volgende:
[..]
Ach, dat valt wel mee, ik kijk uit over een landingsbaan.
Ik sinds gisterenquote:Op donderdag 22 juni 2006 07:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja ik ook
maar dat went welheb je wel gezien na 5 jaar .
Ok dan is het nog wel ff leuk !quote:
Er zit maar 1 bedrijf op 2quote:Op donderdag 22 juni 2006 07:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Ok dan is het nog wel ff leuk !
Voor wie zit je daar te proggen ?
Ohquote:
Morning !quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:07 schreef Jarno het volgende:
Wakker.
Dat dacht ik ook toen om 5:20 de wekker ging !quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:19 schreef Jarno het volgende:
Ik had nog best even kunnen slapen.
mooizo !quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:37 schreef Chowi het volgende:
Ik leef.
oh veel plezier ! gaat vast een mooie dag worden !quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:47 schreef DarkElf het volgende:
zo dat was mijn toevoeging weer even
nu aankleden en nog wat dingen regelen voor morgen (trouwdag zusje)
"Queen" in je naam hebben en dan nog voor vent worden aangezien.quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:00 schreef Armageddon het volgende:
Behandel Stormqueen with care morgen mensen. Hij is geslaagd voor de Arma screentest.
Ik ga voor 'ja'.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:23 schreef GI het volgende:
Ben ik een nerd als ik nu via lynx dit topic volg en ook een bericht type ?
Hà, je had ook een relnicht kunnen zijn hoor. Dus het zegt allemaal niks.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"Queen" in je naam hebben en dan nog voor vent worden aangezien.
Dat HAD gekund.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Hà, je had ook een relnicht kunnen zijn hoor. Dus het zegt allemaal niks.
Ik doe alsof. Het lukt niet echt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:07 schreef Jarno het volgende:
Wakker.
Ok, ik zeg het niet, dat zouden mijn collegae om me heen niet helemaal begrijpen.quote:
Je bent uberhaupt een nerd !quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:23 schreef GI het volgende:
Ben ik een nerd als ik nu via lynx dit topic volg en ook een bericht type ?
Bellen met Fok!kers !quote:
Ik!quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:32 schreef miss_bleu het volgende:
wie wilde nog meer die scheids een nekschot geven gisteren?
Had jij tijd om te kijken dan ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik!
En ik ergerde me aan zijn broekje.
Evert ten Napel stond hoger op m'n lijstje.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:32 schreef miss_bleu het volgende:
wie wilde nog meer die scheids een nekschot geven gisteren?
Slet je monno's sjet service staat uit.quote:
Je geloof het niet maar ik ben gewoon even an het werk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Slet je monno's sjet service staat uit.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gezellig is nou niet meteen het eerste woord wat in me op komt
WTF , zal ik je baas ff bellen ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je geloof het niet maar ik ben gewoon even an het werk.
ga slapen danquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:48 schreef HighLander het volgende:
truck, kentekenplaat, duf, moe!
liever niet, wil wel wat aan me dag hebben.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:00 schreef miss_bleu het volgende:
ga slapen dan
Goeie zaak lutser !quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kwam net om half 10 binnen zetten ging ik eerst een kwartier bakkie doen.![]()
met de autoot?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:05 schreef Armageddon het volgende:
Maaruh ik ga jullie in de steek laten op mijn weekjubileum. Ik ga 2 computers en een router installeren in Waddinxveen. Spreek jullie straks weer!
ik vinnut leuker als jezelf rij.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik rij met iemand mee als je het niet erg vind.![]()
Whatever turns you on...quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:12 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
over 3 uur en 20 minuten wordt mn oor volgespoten![]()
Om die tijd hoop ik zo een beetje richting huis te vertrekken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:12 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
over 3 uur en 20 minuten wordt mn oor leeg gespoten![]()
Voor oordoppen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:16 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik ga nu even naar de koopjesmarkt![]()
Ach ja.quote:
Zoiets ja.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:30 schreef amaranta het volgende:
Heeft arma een rijontzegging of geen rijbewijs?
Hoelang moet je daar werken in die fleischfabriek ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:32 schreef Armageddon het volgende:
Ik zit nog even op mijn chauffeur te wachten.
Zal toch wel meevallen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:42 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen!
joenebeeb!
Vanochtend al een paar uur schoongemaakt voor de grote controle. Ik zal maar een map papier klaarleggen om op te schrijven wat er allemaal fout is.
eej YppybijnaMamsquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:42 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen!
joenebeeb!
Vanochtend al een paar uur schoongemaakt voor de grote controle. Ik zal maar een map papier klaarleggen om op te schrijven wat er allemaal fout is.
He lekkerding!quote:
Ik denk het wel. Ze klonk wel aardig aan de telefoon en als ze stom doet, fake ik gewoon een hysterische hormonenhuilbui. Is ze zo weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |