ik vinnut leuker als jezelf rij.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik rij met iemand mee als je het niet erg vind.![]()
Whatever turns you on...quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:12 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
over 3 uur en 20 minuten wordt mn oor volgespoten![]()
Om die tijd hoop ik zo een beetje richting huis te vertrekken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:12 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
over 3 uur en 20 minuten wordt mn oor leeg gespoten![]()
Voor oordoppen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:16 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik ga nu even naar de koopjesmarkt![]()
Ach ja.quote:
Zoiets ja.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:30 schreef amaranta het volgende:
Heeft arma een rijontzegging of geen rijbewijs?
Hoelang moet je daar werken in die fleischfabriek ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:32 schreef Armageddon het volgende:
Ik zit nog even op mijn chauffeur te wachten.
Zal toch wel meevallen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:42 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen!
joenebeeb!
Vanochtend al een paar uur schoongemaakt voor de grote controle. Ik zal maar een map papier klaarleggen om op te schrijven wat er allemaal fout is.
eej YppybijnaMamsquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:42 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen!
joenebeeb!
Vanochtend al een paar uur schoongemaakt voor de grote controle. Ik zal maar een map papier klaarleggen om op te schrijven wat er allemaal fout is.
He lekkerding!quote:
Ik denk het wel. Ze klonk wel aardig aan de telefoon en als ze stom doet, fake ik gewoon een hysterische hormonenhuilbui. Is ze zo weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |