O god ja, de TIKweek komt er weer aanquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Voor de eerste keer in acht jaar ga ik de TIK eens niet bewust meemaken, ben op vakantie dan. Ik begon de kots in het trappenhuis na al die jaren ondertussen beu te raken![]()
Tijd om af te studerenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Voor de eerste keer in acht jaar ga ik de TIK eens niet bewust meemaken, ben op vakantie dan. Ik begon de kots in het trappenhuis na al die jaren ondertussen beu te raken![]()
Vraag je dat nou aan mij? Er staat hier verderop wel altijd een paarse mini geparkeerd maar das vlakbij de Goirkestraat.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nog ff een vraagje, die mooie mini die altijd aan de zijkant geparkeerd staat is die van jou of van je achterbuurjongen?
Ik dacht dat er aan de zijkant bij jullie ook altijd een mini geparkeerd stond. Maar ik denk dan dat ie van jullie achterburen is. Ik herkende de satelietfoto die je in GC had geplaatst. M'n moeder woont heel dicht bij jou. Ik heb er zelf ook zo'n 20 jaar gewoond.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:20 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Vraag je dat nou aan mij? Er staat hier verderop wel altijd een paarse mini geparkeerd maar das vlakbij de Goirkestraat.
Nou nee dat vind ik nu ook wweer niet! vin het ietjes te ver van het centrum daarvoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:15 schreef Blite het volgende:
[..]
. Ik kan dus pimpen met het feit dat ik een kamer in het 'centrum' heb?![]()
![]()
Die kroegentocht heb ik altijd hartstikke leuk gevonden. Vooral leuk om die dodelijk vermoeide en afgebeulde feuten braaf bier te zien halen voor hun TIK-papa's en mama's.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O god ja, de TIKweek komt er weer aan
Tegenwoordig ben ik er écht te oud voor om dan tijdens de kroegentocht de stad in te gaan, maar man o man wat heb ik een lol gehad met dat jonge grut in het verleden.
euh ja. krijg ik nog anderhalf jaar van je?quote:
Haha die satellietfoto schoot al door mijn gedachten ja. Misschien moet ik die toch maar weghalenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat er aan de zijkant bij jullie ook altijd een mini geparkeerd stond. Maar ik denk dan dat ie van jullie achterburen is. Ik herkende de satelietfoto die je in GC had geplaatst. M'n moeder woont heel dicht bij jou. Ik heb er zelf ook zo'n 20 jaar gewoond.
Zo tegen het eind van de week zijn ze vaak meer dood dan levendquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Die kroegentocht heb ik altijd hartstikke leuk gevonden. Vooral leuk om die dodelijk vermoeide en afgebeulde feuten braaf bier te zien halen voor hun TIK-papa's en mama's.
[..]
euh ja. krijg ik nog anderhalf jaar van je?![]()
ligt eraan. wat studeer je en hoe lang ben je al bezig?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
euh ja. krijg ik nog anderhalf jaar van je?![]()
rechten. drie jaar, op schema.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:30 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
ligt eraan. wat studeer je en hoe lang ben je al bezig?
Nah, weghalen hoeft niet hoor, ik beloof je plechtig dat ik geen belletje zal komen trekken bij jequote:Op zondag 6 augustus 2006 13:29 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Haha die satellietfoto schoot al door mijn gedachten ja. Misschien moet ik die toch maar weghalen
Maar staat bij ons nooit een mini. Er staat wel vaak een golf op de stoep voor mijn raam.
Die dansjes worden elk jaar lomper en lomper. Voor mij de enige smet op de hele week. Denk je heel wat waard te zijn als je van het VWO afkomt, doe je er nog 4 dagen over om zo'n stom dansje in je hoofd te stampenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo tegen het eind van de week zijn ze vaak meer dood dan levend
En dan dat achtelijke TIK-dansje ieder jaar. Okay, ik deed vrolijk mee natuurlijkmaar voor een buitenstaander zal het er allemaal best raar uitzien.... Het is één van de gezelligste kroegweken van het jaar vind ik. Heerlijk om naar te kijken.
Ik vond ze altijd wel grappig om te zien als ik aan het werk was op de UvT. Allemaal van die figuren die zich staan uit te sloven zodat ze 's avonds zich vol konden gietenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Die dansjes worden elk jaar lomper en lomper. Voor mij de enige smet op de hele week. Denk je heel wat waard te zijn als je van het VWO afkomt, doe je er nog 4 dagen over om zo'n stom dansje in je hoofd te stampen![]()
open je eigen topicquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:42 schreef toma het volgende:
Nog mensen uit Goirle ?
Ja, woon best prima hier. Niets meer dan het gebruikelijke gespuis wat hier over straat loopt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:33 schreef flugeltje het volgende:
Maar op zich woon jij best goed hoorLekker dicht bij het centrum, maar toch ver genoeg om er geen 'last' van te hebben. Alleen jammer van die Bisschoppenbuurt, al heb ik daar zelf nooit problemen mee gehad. Ik heb zelfs nog op 't Goirke gezeten toen de kleur in de klas overwegend blank was
O wacht, ik snap 'm al....quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:01 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ja, woon best prima hier. Niets meer dan het gebruikelijke gespuis wat hier over straat loopt.
En de buren komen vaker hier klagen dan dat wij bij de buren moeten klagenMaarja, dat heb je in een studentenhuis.
FlyingFoxquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:42 schreef toma het volgende:
Nog mensen uit Goirle ?
Ah, 't gaat gezellig worden dus.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo tegen het eind van de week zijn ze vaak meer dood dan levend
En dan dat achtelijke TIK-dansje ieder jaar. Okay, ik deed vrolijk mee natuurlijkmaar voor een buitenstaander zal het er allemaal best raar uitzien....
Ja 10 meter van de friettent woon ik. Maar dan staat dat pijltje gewoon goed hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O wacht, ik snap 'm al....
Je pijltje op de satelietfoto staat verkeerd
Je woont een straatje verder. In dezelfde straat als de friettent, maar dan de straat over op de hoek. Dat grote studentenhuis?
We zouden eigenlijk eens zo'n plattegrond van Tilburg erbij moeten pakken en dan aangeven waar iedereen (globaal) zo'n beetje woont.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:32 schreef Lienekepieneke het volgende:
wat wonen er dan veel FOK-ers dicht bij elkaar zeg!
Ja inderdaad. De meesten die ik hier hoor wonen in noord of oostquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk eens zo'n plattegrond van Tilburg erbij moeten pakken en dan aangeven waar iedereen (globaal) zo'n beetje woont.
nee maar wel vlakbijquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:42 schreef toma het volgende:
Nog mensen uit Goirle ?
nou, mij weet je inmiddels wel te vindenquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk eens zo'n plattegrond van Tilburg erbij moeten pakken en dan aangeven waar iedereen (globaal) zo'n beetje woont.
Ik weet niet welke belquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:13 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
nou, mij weet je inmiddels wel te vinden
een ram tegen de brievenbus hoor ik ook.quote:
Die grote brievenbus op de oude voordeur?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:17 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
een ram tegen de brievenbus hoor ik ook.
hoe weet jij allemaal dat dat de oude voordeur is enzo?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die grote brievenbus op de oude voordeur?
Niet te hard roepen hè, wie weet doe ik het ook nog gewoon![]()
Zoals gezegd heb ik 20 jaar daar gewoond. (m'n moeder woont er nog) Vroeger zat dat hele stuk aan de achterkant er nog niet aan en was dit de oude voordeur.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:23 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
hoe weet jij allemaal dat dat de oude voordeur is enzo?
dan ken je henrie ook wel, en noudje, en wilbert. en de twee homo's op de hoek.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals gezegd heb ik 20 jaar daar gewoond. (m'n moeder woont er nog) Vroeger zat dat hele stuk aan de achterkant er nog niet aan en was dit de oude voordeur.
Henri met z'n hondenquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:51 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
dan ken je henrie ook wel, en noudje, en wilbert. en de twee homo's op de hoek.
henri zet soms onze bakken aan de wegquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Henri met z'n honden
Leeft die eigenlijk nog, heb ik al heel erg lang niet meer zien lopen. Noudje en Wilbert zeggen me zo niets, misschien als ik ze zie.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:13 schreef Lienekepieneke het volgende:
* sorry weer dubbel * (shoot me)
Verkeerdequote:
Ik wel. Hij heeft mij te pakkenquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:35 schreef Lienekepieneke het volgende:
[..]
VerkeerdeIk ben geen man in pak
![]()
Kan iemand bij de ringbaan zuid/oost kruising een mooi bolletje plaatsen. Daar ongeveerquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |