hoe weet jij allemaal dat dat de oude voordeur is enzo?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die grote brievenbus op de oude voordeur?
Niet te hard roepen hè, wie weet doe ik het ook nog gewoon![]()
Zoals gezegd heb ik 20 jaar daar gewoond. (m'n moeder woont er nog) Vroeger zat dat hele stuk aan de achterkant er nog niet aan en was dit de oude voordeur.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:23 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
hoe weet jij allemaal dat dat de oude voordeur is enzo?
dan ken je henrie ook wel, en noudje, en wilbert. en de twee homo's op de hoek.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals gezegd heb ik 20 jaar daar gewoond. (m'n moeder woont er nog) Vroeger zat dat hele stuk aan de achterkant er nog niet aan en was dit de oude voordeur.
Henri met z'n hondenquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:51 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
dan ken je henrie ook wel, en noudje, en wilbert. en de twee homo's op de hoek.
henri zet soms onze bakken aan de wegquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Henri met z'n honden
Leeft die eigenlijk nog, heb ik al heel erg lang niet meer zien lopen. Noudje en Wilbert zeggen me zo niets, misschien als ik ze zie.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:13 schreef Lienekepieneke het volgende:
* sorry weer dubbel * (shoot me)
Verkeerdequote:
Ik wel. Hij heeft mij te pakkenquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:35 schreef Lienekepieneke het volgende:
[..]
VerkeerdeIk ben geen man in pak
![]()
Kan iemand bij de ringbaan zuid/oost kruising een mooi bolletje plaatsen. Daar ongeveerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |