Ik meld mij afquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:34 schreef geentje het volgende:
nog 12 dagen en dan met 30.000 mensen het carnavals seizoen openen op het vrijthof, das pas een feest. van 11.11 uur tot 20.00 uur een groot feest. wie gaat er ook??

Ik natuurlijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:34 schreef geentje het volgende:
nog 12 dagen en dan met 30.000 mensen het carnavals seizoen openen op het vrijthof, das pas een feest. van 11.11 uur tot 20.00 uur een groot feest. wie gaat er ook??

*meldtquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:34 schreef geentje het volgende:

De Trots van het Zuiden speelt thuis 's avonds thuis en om daar in bezopen toestand aan te komenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:34 schreef geentje het volgende:

hmm stond jij daar nou ook bij nick etc in de shamrock vorige week? wist niet echt of jij t nou wasquote:Op zondag 5 november 2006 20:52 schreef snopprinses het volgende:
ik ga overdag fijn in café werken met 11de van de 11de, en dan savonds feest vieren

dat zal ik dus wel geweest zijn ja ;oquote:Op zondag 5 november 2006 20:58 schreef The6thgate het volgende:
[..]
hmm stond jij daar nou ook bij nick etc in de shamrock vorige week? wist niet echt of jij t nou was

iszo. En de drank is goedkoper in de kroegen dan ik gewend ben van de tijden dat ik buiten Limburg verpoosde. Ik bedoel, gintonic voor 3 euro.quote:

quote:Op woensdag 8 november 2006 14:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Je hebt ook van die mensen die beginnen vrijdag al, en gaan door tot woensdagmiddag.

sukkoltjequote:Op woensdag 8 november 2006 14:57 schreef SlaggY het volgende:
[..]
. Woensdag hieringe biete ofzo. (Ik woon hier nu al m'n hele leven maar spreek nogsteeds geen Maastrichts).

quote:Op woensdag 8 november 2006 14:42 schreef Janetje het volgende:
Ik heb het idee van carnaval altijd zo verschrikkelijk gevonden he..
Wat is daar nou aan?

quote:

Die plekken zijn er welquote:Op woensdag 8 november 2006 15:27 schreef snopprinses het volgende:
zodra je ergens anders komt betaal je al meteen 2,10 voor biertje. Maastricht is ook best duur wat betreft eten en drinken..je moet gewoon de goede plaats zien te vinden zoals in elke stad.

euj dat was lief bedoel he!quote:
ik zeg toch ook dat je ze gewoon ff moet vinden.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Die plekken zijn er wel
De Branding, de Preuverij (om maar 2 te noemen)
Maar ik heb wel gemerkt dat je in diverse Belgische steden veel makkelijker goedkoop en goed kan eten, bijvoorbeeld in Brussel en Mons.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |