't Ligt aan de maas en er zijn fijne restaurantjes en kroegjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
aaarg wat is t? wat kan je daar doen? en vooral waar is t!!
ik ga dinsdag al dus komop! vertel!!
Pietersbergquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Overpricde zut. Ga dan naar de Pietersberg.
Begin gewoon eens te lopen. Kom je vanzelf op de goede plekkenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
tja haallooooo
waar mot ik nah heen joj!!!
Plebejer.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
wellke wijk ga je wonen? als student is het relaxed om in Wijck te zitten (zit ik ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:40 schreef JoeyT het volgende:
Ik ga er bijna wonen!!! Nog 1 maand en 8 dagen!!!
Ik ga net over de grens wonen. Voorwaarde was dat ik een alles van mezelf zou hebben (keuken, douche, toilet). Tis nog geen 4 km van het Vrijthof. Leuke studio...quote:Op zondag 9 juli 2006 11:54 schreef hannekethemaster het volgende:
[..]
wellke wijk ga je wonen? als student is het relaxed om in Wijck te zitten (zit ik ook)
Die studentenflatjes in smeermaas?quote:Op zondag 9 juli 2006 12:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga net over de grens wonen. Voorwaarde was dat ik een alles van mezelf zou hebben (keuken, douche, toilet). Tis nog geen 4 km van het Vrijthof. Leuke studio...![]()
Oe nee, daar ben ik trws wel wezen kijken. Te erg vond ik die. Qua oppervlakte redelijk (35 m2), maar waren schuine muren, dus hield je er niets van over. Verder was het al ingericht (verplicht) met ouwe troep. Nee ik vond dat echt een verschrikking. Studentenflats in veldwezelt bedoel ik.quote:
oeh ik heb zin inquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Zo net trerug uut Meeestrich!
Was echt een relaxte stad! Hoop gedaan, veel gezien en veel gezopen!
Kazematten, mergelgrotten, Vrijthof, Onze lieve Vrouwen en Rederij Stiphout zelfs gedaan!
Echt veel in 2 dagen gezien maar was mooi zat zo!
Trouwens HEERLIJK gegeten bij de Kadans en het Design Hotel La Bergère was ook perfect!
We kregen daar een 5 persoons appartementje omdat t hotel vol was....
Heerlijk ontbeten en geslapen, aanrader dus!
Kheb geen kuiten meer over !
Meeeestrich, Perfect!
mazzel dat je in een appartement kwam. het hotel schijnt niet altijd iedereen even goed te vinden. hoe vond je de kazematten? daar ben ik zelf nog nooit geweestquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Zo net trerug uut Meeestrich!
Was echt een relaxte stad! Hoop gedaan, veel gezien en veel gezopen!
Kazematten, mergelgrotten, Vrijthof, Onze lieve Vrouwen en Rederij Stiphout zelfs gedaan!
Echt veel in 2 dagen gezien maar was mooi zat zo!
Trouwens HEERLIJK gegeten bij de Kadans en het Design Hotel La Bergère was ook perfect!
We kregen daar een 5 persoons appartementje omdat t hotel vol was....
Heerlijk ontbeten en geslapen, aanrader dus!
Kheb geen kuiten meer over !
Meeeestrich, Perfect!
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Oohja wie zei hier dat t Basin Relax was????
Ben ik ook nog heen gelopen... Wat een enge mensen komen daar zeg!!
Ben daar heel snel weer weggegaan... Kalende golfende mensen met te veel geld en te snelle bootjes... Wat een blamage was dat zeg!!! BAH!
Told ya soquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |