Ik heb weer zin om daar naar toe te gaan.quote:

Ik ga de 11e van de 11e weerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb weer zin om daar naar toe te gaan.
Maar helaas komt er dit jaar niks van dat ik naar Maastricht gaMaar een gave stad vind ik
![]()

Ja, idd een mooi hotelletjequote:Op maandag 3 juli 2006 09:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nou kheb een mooi hotelletje gevonden hoor!!!
Hotel St-Martenslane

is dat die irish pub?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:18 schreef The6thgate het volgende:
die kan je overal wel zien, maar john mullins is wel gezellig

Je hebt de Backstage, maar das meer voor de labiele kleuters. Ik zelf ga wel eens naar de Duke, daar draaien ze blues (das ook gitaren hè). Ligt in de Mariastraat naast het OLVplein.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
heb je daar ook nog iets van een alternatieve uitgaansgelegenheid?
ik ben meer van de gitaren dan van de beukende beats....
dus waar kan ik stappen ???

Kijk!!! Now were talking!! Daar heb ik wat aan!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:05 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Je hebt de Backstage, maar das meer voor de labiele kleuters. Ik zelf ga wel eens naar de Duke, daar draaien ze blues (das ook gitaren hè). Ligt in de Mariastraat naast het OLVplein.

Ja fijne tent is dat.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Kijk!!! Now were talking!! Daar heb ik wat aan!
Thnx man!! Beetje blues is altijd goed!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |