deze had je ook kunnen nemen, met fm radioquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even een vraagje... moet je nieuwe oordopjes in laten spelen? Ik heb sinds kort de Sennheiser CX300 als aanrader bij me nieuwe mp3 speler gekocht maar het geluid klinkt heel laag en je hoort nauwelijks een "bass." Het geluid lijkt hierdoor onscherp en de standaard oordopjes en me oude oordopjes klinken veel mooier..
[afbeelding]
Sennheiser CX300
Hoe kan dit... heb weleens gehoord dat je je oordopjes een paar uur moet laten inspelen voor het beste geluid, is dat ook zo?
Zat te twijfelen tussen een Creative Zen Micro en Creative Touch.. Heb uiteindelijk de iAudio gekozen vanwege de geluidservaring dat bleek uit vele reviews. Of dat zo is moet ik nog testen, komt in de trein welquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:01 schreef escape_nl het volgende:
[..]
deze had je ook kunnen nemen, met fm radio
Creative ZEN V Plus
[afbeelding]
Ik ben er wel maar tussendoor steeds bezig, rond half 5 ben ik ook weg. Hoor het wel als mensen special force willen..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:04 schreef escape_nl het volgende:
Ik ben er vanmiddag niet, dus als er een andere admin de server op SF wilt zetten, zo niet dan morgen maar
Op de site waar ik hem heb gekocht las ik een reviewquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:05 schreef staticdata het volgende:
have fun vanmiddag. dat met de oordopjes, ik ben al aan het zoeken voor je maar kan ook niets vinden ...
Haha nee, vind het gewoon raar. Net alsof je je EQ heel laag heb staan. Heel laag en scherp klinkt het geluid. Scherp van laag, niet scherp van helder. Bij me standaard oordopjes hoor je het veel voller, mooier, ook een diepere bass.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:11 schreef staticdata het volgende:
zit er niet nog ergens een plastiekje omheen dat dat het geliud tegenhoud
Dat zou misschien best eens kunnen maar hoe dan ook, zoals de instellingen nu staan van de equalizer klinken me standaard oordopjes beter en dat hoort al niet vergeleken met de CX300. Bovendien heb ik al wat gekloot met de EQ maar het blijft 3x niks.... En echt iedereen op internet is positief over de CX300 in hun reviews. Misschien heb ik wel een half kapotte ofzoquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:35 schreef staticdata het volgende:
als je die oordopjes op je pc aansluit een wat gaat kloten met de EQ enz kijken of de dopjes dan beter tot zijn recht komen?
Ik vind de nadelen vooralsnog niet opwegen tegen de voordelen...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk rebels en wilt er dan juist niet mee lopen![]()
Moet je alleen de hele tijd je auto mee naar binnen slepen als je em aan de usb wil hangenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:47 schreef Incolumis het volgende:
[afbeelding]
gister gekocht, niks geen gesleep met cd's meer
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:20 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Moet je alleen de hele tijd je auto mee naar binnen slepen als je em aan de usb wil hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |