die was gewoonquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:20 schreef escape_nl het volgende:
Gisteren nog wel een J10 uit de lucht geschoten met een TV guided
Loting?? Waar slaat dat in hemelsnaam op. Dat is wel heel unfair zeg. Als alles gelijk is (punten, doelsaldo etc) laat dan het team door dat de minste gele/rode kaarten heeft ontvangen, fair play dus. Loten is zoiets waarbij je geluk moet hebben, kan je zelf niets aan doen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja dat klopt, maar door loting eruit vind ik leuker. Komt bijna nooit voor en ik gun ZK om door te gaan en FR niet.
d, e, fquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De regels wat betreft de poule stand:
Reglement 2006 FIFA World CupGermany(TM); Artikel 31 Eerste ronde (groepen)
5. De rangschikking van elk team in elke groep wordt als volgt bepaald:
a) hoogste aantal behaalde punten in alle groepswedstrijden;
b) doelpuntenverschil in alle groepswedstrijden;
c) hoogste aantal gescoorde doelpunten in alle groepswedstrijden.
Als twee of meer teams gelijk eindigen op basis van de drie bovenstaande criteria, wordt hun rangschikking als volgt bepaald:
d) Hoogste aantal behaalde punten in de groepswedstrijden tussen de betrokken teams;
e) doelpuntenverschil van de groepswedstrijden tussen de betrokken teams;
f) het hoogste aantal gescoorde doelpunten in alle groepswedstrijden tussen de betrokken teams;
g) loting door het organisatiecomité van de FIFA World Cup™.
zelfs als we constant afwisslenen stonden we nog met ze 2 en bovenaan aan en soms stond escape er ook nog in maar dat gaat echt perfect !quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Je moet het eigenlijk afwisselen, want als je alleen maar piloot bent krijg je inderdaad meestal meer deaths dan kills. Als je het afwisseld heb je daar geen last van dus ook geen K/D die achteruit gaat. Heb het laatst 2x met Bravo om en om gevlogen op Dalian![]()
Net thuis!quote:
Dat is zeker een mooie spelert, ik heb zijn voorganger (M3, 40GB) en ben er zeker tevreden mee. Alleen als ik NU zou moeten kiezen dan zou ik waarschijnlijk voor een 60GB iPod gaan. Tis dat ik zo'n gigantische averse tegen iPod heb/had, het is namelijk in alle opzichten een nagenoeg perfect product, maar wilde gewoon NIET meedoen met de hype, en wel omdat iPod geen echte drag en drop kent (je moet zelf mappen per artiest maken, en dat binnen het bejubelde iTunesquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hier ook, tot dinsdag![]()
Weet nog steeds niet welke mp3 speler ik wil...
Vind deze wel wat...
De nieuwe Cowon iAudio X5 30 GB is de ultieme samensmelting van design, geluidskwaliteit en een aantal unieke features. De X5 is uitgerust met een 1.8" full color TFT-LCD scherm, waar u foto én video op kunt afspelen. Ook deze iAudio is weer volgeladen met geavanceerde technieken om de ultieme geluidskwaliteit te produceren. Hiervoor zorgen onder andere BBE Sound, Mach3Bass, MP Enhanced, en 3D Sound. De standaard afspeelduur van de ingebouwde accu is een indrukwekkende 14 uur. Kiest u voor de X5L(longplay), dan kunt u zelfs 35 uur van uw muziek genieten!
Ook uniek aan de speler is de USB on-the-go 2.0 functie. Hiermee kunt u met een snelheid tot wel 480 mbps foto's direct kopiëren vanaf uw digitale camera, of ander plug&play apparaat. Zo fungeert de X5 als een zeer handige imagetank. Verder is de iAudio uitgerust met een time-chip, zodat u altijd de tijd bij de hand heeft en gewekt kan worden met uw favoriete muziek. Dit alles is verpakt in een wonderschone, aluminium behuizing welke kleiner en lichter is dan de Apple iPod.
De Cowon iAudio X5 speelt vele formaten muziek: MP3, WMA, OGG Vorbis, ASF, FLAC en WAV. Voor de foto-functionaliteit wordt JPEG ondersteund. Ook kunnen .TXT bestanden bekeken worden. Ten slotte is er voor de bewegende beelden .AVI ondersteuning aanwezig. Muziek bestanden zullen nooit meer overslaan dankzij de 12 MB DRAM anti-schok buffer.
[afbeelding]
Kost alleen 359 euro en dat vind ik zeker 159 euro te duur!
Jij bent natuurlijk rebels en wilt er dan juist niet mee lopenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Tis dat ik zo'n gigantische averse tegen iPod heb/had, het is namelijk in alle opzichten een nagenoeg perfect product, maar wilde gewoon NIET meedoen met de hype, en wel omdat iPod geen echte drag en drop kent (je moet zelf mappen per artiest maken, en dat binnen het bejubelde iTunes), geen Vorbis ondersteunt en dat elke zelfverklaard hippe persoon er mee loopt.
Nederland iig welquote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:44 schreef diamondvoodoo het volgende:Weet trouwens iemand of je WK wedstrijden op de radio kunt beluisteren... tijdens Duitsland - Zweden ben ik onderweg naar Friesland en wil natuurlijk via dit dingetje wel mee kunnen luisteren![]()
Zal wel ff zoeken zodra het 5 uur is dan merk ik het gauw genoegquote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nederland iig welOf ze andere wedstrijden ook doen...denk het haast wel
Ga naar je feest nicht !quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Was je jarig gister Kev? Zeg dat dan!
Gefeliciteerd alsnog!!!
mooi ding,quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:47 schreef Incolumis het volgende:
[afbeelding]
gister gekocht, niks geen gesleep met cd's meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |