abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39150645
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:20 schreef escape_nl het volgende:
Gisteren nog wel een J10 uit de lucht geschoten met een TV guided
die was gewoon
  vrijdag 23 juni 2006 @ 16:11:07 #177
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_39152391
Ik denk dat ik vanavond eens wat screenshots ga proberen te maken, is altijd grappig.
Ik hoop trouwens dat vanavond met voetballen het 0-0 blijft bij zwitserland vs. zuid-korea en dat frankrijk met 2-1 wint, aangezien er dan een loting moet volgen wie er doorgaat naar de volgende ronde. En dan Zuid-korea door en frankrijk naar huis
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_39152808
dan kan je toch gleijk ZK laten winnen en Frankrijk gelijk laten spelen dan is frankrijk toch ook
  vrijdag 23 juni 2006 @ 16:30:04 #179
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_39153049
Ja dat klopt, maar door loting eruit vind ik leuker. Komt bijna nooit voor en ik gun ZK om door te gaan en FR niet.
2de in de Tour de BoF!
pi_39153244
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 16:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja dat klopt, maar door loting eruit vind ik leuker. Komt bijna nooit voor en ik gun ZK om door te gaan en FR niet.
Loting?? Waar slaat dat in hemelsnaam op. Dat is wel heel unfair zeg. Als alles gelijk is (punten, doelsaldo etc) laat dan het team door dat de minste gele/rode kaarten heeft ontvangen, fair play dus. Loten is zoiets waarbij je geluk moet hebben, kan je zelf niets aan doen.

Een vraag: als bijv zuid korea en frankrijk evenveel punten hebben kijken ze dan eerst naar het onderling resultaat of het doelsaldo? In dit geval maakt onderling resultaat niet uit (1-1) maar mocht dat wel uitmaken, dat bijv. Korea heeft gewonnen van Frankrijk wat doen ze dan? Korea door vanwege winst op Frankrijk of Frankrijk door omdat die bijv. een hoger doelsaldo hebben?
BF2: Diamond3d
  vrijdag 23 juni 2006 @ 16:54:05 #181
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_39153864
De regels wat betreft de poule stand:
Reglement 2006 FIFA World CupGermany(TM); Artikel 31 Eerste ronde (groepen)
5. De rangschikking van elk team in elke groep wordt als volgt bepaald:
a) hoogste aantal behaalde punten in alle groepswedstrijden;
b) doelpuntenverschil in alle groepswedstrijden;
c) hoogste aantal gescoorde doelpunten in alle groepswedstrijden.
Als twee of meer teams gelijk eindigen op basis van de drie bovenstaande criteria, wordt hun rangschikking als volgt bepaald:
d) Hoogste aantal behaalde punten in de groepswedstrijden tussen de betrokken teams;
e) doelpuntenverschil van de groepswedstrijden tussen de betrokken teams;
f) het hoogste aantal gescoorde doelpunten in alle groepswedstrijden tussen de betrokken teams;
g) loting door het organisatiecomité van de FIFA World Cup™.
2de in de Tour de BoF!
pi_39154449
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 16:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De regels wat betreft de poule stand:
Reglement 2006 FIFA World CupGermany(TM); Artikel 31 Eerste ronde (groepen)
5. De rangschikking van elk team in elke groep wordt als volgt bepaald:
a) hoogste aantal behaalde punten in alle groepswedstrijden;
b) doelpuntenverschil in alle groepswedstrijden;
c) hoogste aantal gescoorde doelpunten in alle groepswedstrijden.
Als twee of meer teams gelijk eindigen op basis van de drie bovenstaande criteria, wordt hun rangschikking als volgt bepaald:
d) Hoogste aantal behaalde punten in de groepswedstrijden tussen de betrokken teams;
e) doelpuntenverschil van de groepswedstrijden tussen de betrokken teams;
f) het hoogste aantal gescoorde doelpunten in alle groepswedstrijden tussen de betrokken teams;
g) loting door het organisatiecomité van de FIFA World Cup™.
d, e, f

d is dus het onderling resultaat, dus als korea had gewonnen van frankrijk gingen zij door. Maar bij gelijkspel en e, dat is dan toch overbodig. Doelpuntenverschil is gelijk bij gelijk spel. En f is hetzelfde weer als c?
pi_39155792
Nep vrienden
Narf!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 18:32:11 #184
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_39156435
Het kan voorkomen dat 3 teams gelijk eindigen en dan kan het doelsaldo onderling wel uitmaken denk ik dan maar, verder denk ik er niet over na, aangezien excel het allemaal voor me doet
2de in de Tour de BoF!
pi_39156645
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:13 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Je moet het eigenlijk afwisselen, want als je alleen maar piloot bent krijg je inderdaad meestal meer deaths dan kills. Als je het afwisseld heb je daar geen last van dus ook geen K/D die achteruit gaat. Heb het laatst 2x met Bravo om en om gevlogen op Dalian
zelfs als we constant afwisslenen stonden we nog met ze 2 en bovenaan aan en soms stond escape er ook nog in maar dat gaat echt perfect !
  vrijdag 23 juni 2006 @ 19:16:47 #186
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_39157416
Is teamspeak down???
2de in de Tour de BoF!
pi_39157661
ja
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
  zaterdag 24 juni 2006 @ 00:14:42 #188
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_39167419
2de in de Tour de BoF!
pi_39167689
quote:
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_39168052
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 18:01 schreef Sickert het volgende:
Nep vrienden
Net thuis!

Gefeliciteerd SICKIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Van mij en Lies.

Als je dubbel D had dan zou ik je vanmiddag al wel speciaal de pc voor je hebben aangeslingerd om je te feliciteren. (Al gebeurd per telefoon natuurlijk.)
  zaterdag 24 juni 2006 @ 01:18:16 #191
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_39168884
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 18:55 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Hier ook, tot dinsdag

Weet nog steeds niet welke mp3 speler ik wil...

Vind deze wel wat...

De nieuwe Cowon iAudio X5 30 GB is de ultieme samensmelting van design, geluidskwaliteit en een aantal unieke features. De X5 is uitgerust met een 1.8" full color TFT-LCD scherm, waar u foto én video op kunt afspelen. Ook deze iAudio is weer volgeladen met geavanceerde technieken om de ultieme geluidskwaliteit te produceren. Hiervoor zorgen onder andere BBE Sound, Mach3Bass, MP Enhanced, en 3D Sound. De standaard afspeelduur van de ingebouwde accu is een indrukwekkende 14 uur. Kiest u voor de X5L(longplay), dan kunt u zelfs 35 uur van uw muziek genieten!

Ook uniek aan de speler is de USB on-the-go 2.0 functie. Hiermee kunt u met een snelheid tot wel 480 mbps foto's direct kopiëren vanaf uw digitale camera, of ander plug&play apparaat. Zo fungeert de X5 als een zeer handige imagetank. Verder is de iAudio uitgerust met een time-chip, zodat u altijd de tijd bij de hand heeft en gewekt kan worden met uw favoriete muziek. Dit alles is verpakt in een wonderschone, aluminium behuizing welke kleiner en lichter is dan de Apple iPod.

De Cowon iAudio X5 speelt vele formaten muziek: MP3, WMA, OGG Vorbis, ASF, FLAC en WAV. Voor de foto-functionaliteit wordt JPEG ondersteund. Ook kunnen .TXT bestanden bekeken worden. Ten slotte is er voor de bewegende beelden .AVI ondersteuning aanwezig. Muziek bestanden zullen nooit meer overslaan dankzij de 12 MB DRAM anti-schok buffer.

[afbeelding]

Kost alleen 359 euro en dat vind ik zeker 159 euro te duur!
Dat is zeker een mooie spelert, ik heb zijn voorganger (M3, 40GB) en ben er zeker tevreden mee. Alleen als ik NU zou moeten kiezen dan zou ik waarschijnlijk voor een 60GB iPod gaan. Tis dat ik zo'n gigantische averse tegen iPod heb/had, het is namelijk in alle opzichten een nagenoeg perfect product, maar wilde gewoon NIET meedoen met de hype, en wel omdat iPod geen echte drag en drop kent (je moet zelf mappen per artiest maken, en dat binnen het bejubelde iTunes ), geen Vorbis ondersteunt en dat elke zelfverklaard hippe persoon er mee loopt.

Maar nu begint het enigzins te jeuken. De interface is namelijk te handig voor woorden, vergt ook totaal geen training. Het is compacter, strakker en voelt completer aan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_39171423
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 01:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Tis dat ik zo'n gigantische averse tegen iPod heb/had, het is namelijk in alle opzichten een nagenoeg perfect product, maar wilde gewoon NIET meedoen met de hype, en wel omdat iPod geen echte drag en drop kent (je moet zelf mappen per artiest maken, en dat binnen het bejubelde iTunes ), geen Vorbis ondersteunt en dat elke zelfverklaard hippe persoon er mee loopt.
Jij bent natuurlijk rebels en wilt er dan juist niet mee lopen Die mensen zijn er ook genoeg dus uniek ben je nog steeds niet

Het gemis van drag en drop is echt groot, Itunes is een zuig programma en ook met andere programma's valt het tegen. Enige wat je daar tegen kunt doen is playlists aanmaken en die importeren, dan is het best te doen. Zonder die playlists wordt het idd een kutwerk
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_39171661
Er zijn zoveel betere mp3 spelers dan Ipods... hoor er alleen maar slechte dingen over. Accu die helemaal geen 14 uur mee gaat, programma Itunes, accesoires die je apart erbij moet kopen etc. En verhoudingsgewijs is een Ipod enorm duur!

Wat ik nu heb is denk ik prima. Hij is 7,8 cm breed en 1,8 cm dun. Hoogte is 2,5 cm en weegt totaal slechts 34 gram. Hij is 2 gig (ruim voldoende als je zo'n ding alleen voor muziek gebruikt!!) Als je die 2 gig aan nummers hebt beluisterd gooi je er toch weer andere zooi op.
Verder USB 2.0 en ondersteund MP3, WMA, OGG Vorbis, JPEG, XviD, WAV, TXT, FLAC, MPEG4.

Sublieme geluidservaring!
Cowon staat bekend voor een sublieme geluidskwaliteit en dat zal voor u dan ook waarschijnlijk geen grote verrassing zijn. De iAudio U3 zal uw verwachtingen echter toch gaan overtreffen aangezien Cowon het voor elkaar heeft gekregen om zijn voorganger sterk te verbeteren met een nóg beter geluid. De U3 heeft een krachtige geluidsoutput van 60 mW wat enorm veel is voor een mini flashspeler. De speler is bovendien uitgerust met de Dynamic Bass techniek van BBE en hij beschikt over een zeer uitgebreid instelbare equalizer.

260K TFT-LCD Display
De iAudio U3 is niet zomaar een kleine upgrade van Cowon's succesvolle flashspeler, want de display is ook uitgebreid onder handen genomen. De U3 beschikt namelijk over een full-color TFT-LCD display met een resolutie van 160 x 128 wat zeer groot is voor een speler van dit formaat. Het bekijken van foto's in JPEG-formaat en het afspelen van videofilmpjes in Xvid en MPEG4-formaat behoort nu ook tot de mogelijkheden en maakt de speler compleet. Dankzij de mooie display kunt u bovendien uw speler personaliseren en verschillende thema's instellen in verschillende kleuren.

Weet trouwens iemand of je WK wedstrijden op de radio kunt beluisteren... tijdens Duitsland - Zweden ben ik onderweg naar Friesland en wil natuurlijk via dit dingetje wel mee kunnen luisteren
pi_39171693
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 09:44 schreef diamondvoodoo het volgende:Weet trouwens iemand of je WK wedstrijden op de radio kunt beluisteren... tijdens Duitsland - Zweden ben ik onderweg naar Friesland en wil natuurlijk via dit dingetje wel mee kunnen luisteren
Nederland iig wel Of ze andere wedstrijden ook doen...denk het haast wel
pi_39171768
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 09:48 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Nederland iig wel Of ze andere wedstrijden ook doen...denk het haast wel
Zal wel ff zoeken zodra het 5 uur is dan merk ik het gauw genoeg
  zaterdag 24 juni 2006 @ 11:37:12 #196
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_39173041
Was je jarig gister Kev? Zeg dat dan!

Gefeliciteerd alsnog!!!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_39173187
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Was je jarig gister Kev? Zeg dat dan!

Gefeliciteerd alsnog!!!
Ga naar je feest nicht !
pi_39173259

gister gekocht, niks geen gesleep met cd's meer
pi_39173316
quote: