bedankt, gister werd ik nog gebeld om 21:20... of ik nog langskwam in de shop, maar kwam er net vandaan, en was voetbal aan het kijken... dus zei die gast: weet je het zeker? ze is er nl weer... DAMN! Dus wat doe ik, Shy-guy als ik ben... Ik zeg: Nou ik kom morgen wel, staat zo stom als ik nu weer komquote:
coffeeshop...quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:05 schreef staticdata het volgende:
over wat voor shop hebben we het eigenlijk
growshop? coffeeshop?
Planning voor zaterdag:quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik twijfel nog een beetje.
Ligt ook aan zaterdag. Wat is nu de planning voor zaterdag?
Andere afspraak?? We hebben dit al lang geleden vast gezet! Dus helaas voor je andere afspraak .. die moet je dan maar naar zondag verzettenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan zaterdag nietSorry! Had al andere afspraak staan...
Zondag ga ik ook niet want de Ring kan me nou totaal niet boeien
Veel plezier alvast!
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Alleen als je kans maakt op sex mag je afzeggen!
Heb je een leuk zusje, anders doe ik wel een strik omquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
plastic telt NIET
KOSTEN
BBQ+bier is gratis mits je een leuk cadeautje voor m'n zusje meeneemt die is de dag erna namelijk jarig
ofwel, ik heb nog geen cadeautje voor me zusjequote:Op donderdag 22 juni 2006 12:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
plastic telt NIET
KOSTEN
BBQ+bier is gratis mits je een leuk cadeautje voor m'n zusje meeneemt die is de dag erna namelijk jarig
smeerpijpquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb je een leuk zusje, anders doe ik wel een strik om
Hoe oud wordt je zusje, eigenlijk.
20 en die strik trek ik dan wel even voor je aanquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb je een leuk zusje, anders doe ik wel een strik om
Hoe oud wordt je zusje, eigenlijk.
Ik had het er nog niet eens echt over gehad maar ik was er vanuit gegaan dat zes man in huis iets teveel van het goede was geweest. Een of twee man maakt niet uit, kijk maar, je bent welkom. Al is het alleen maar omdat JP en ik nu de enige zijn die bier drinken en die krat gaat leeg hoor JPquote:Je had het er ook over dat je moeder het niet zag zitten als er mensen bleven slapen. Dat kan ik wel een beetje voorstellen, zeker als je dochter de dag erna jarig is.
Iedereen gaat 's avonds verder naar huis toch?
Ik ga vanavond denk ik even online, het is weer te lang geleden en de wedstrijden van vanavond geloof ik wel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:43 schreef staticdata het volgende:
kan ook tijdens het wk hoor
over weekje of 4 nieuwe patch hopelijk komt dan alles goed.
en hopelijk passen ze eindelijk die K*t claymores aan
ze passen gelukkig wel aan, dat er minder mensen nodig een game te beginnen!quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:43 schreef staticdata het volgende:
kan ook tijdens het wk hoor
over weekje of 4 nieuwe patch hopelijk komt dan alles goed.
en hopelijk passen ze eindelijk die K*t claymores aan
eigenlijk vind ik dat ook wel een rare actie. ben wel blij dat je misschien 6 man nodig heb om te beginnen, maar is dit geen vorm van statspadden?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ze passen gelukkig wel aan, dat er minder mensen nodig een game te beginnen!
ja inderdaad... maar de server zal denk wel sneller vol lopenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik dat ook wel een rare actie. ben wel blij dat je misschien 6 man nodig heb om te beginnen, maar is dit geen vorm van statspadden?
je kan elkaar zo makkelijk ontwijken, alle vlaggen van elkaar overnemen en ontiegelijk veel punten scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |