Ik hoop dat je minimaal een uur of 2 vast zit in de lift.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:03 schreef welkominspace het volgende:
die spring manier ga ik eens proberen
Welnee, dat lukt bij ons op school prima, je hoeft alleen 't knopje van een verdieping weer in te drukken en hij begint weerquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik hoop dat je minimaal een uur of 2 vast zit in de lift.
Schat?, zullen we morgen seksen in de liftquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
Welnee, dat lukt bij ons op school prima, je hoeft alleen 't knopje van een verdieping weer in te drukken en hij begint weer
toch eens over hebben met m'n vriendin denk
seksenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:12 schreef XiChico het volgende:
[..]
Schat?, zullen we morgen seksen in de lift
dat is ook niet avontuurlijk.....quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:38 schreef geevee het volgende:
Bij ons in de flat hebben we zo'n stopknop (flat is in 60er jaren gebouwd) maar ik zou de knop niet nodeloos gebruiken ze hebben wel eens de neiging om vast te blijven zitten.
ik weet nergens vanquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:44 schreef thatsme het volgende:
Bij ze zusterflat in het ziekhuis hadden ze er een luide buzzer aangekoppeld.... Drie maal raden waarom
Sta ik straks te wachten op de lift....BANG BANG BANG!!......TINGGGG......welkominspace wandelt naar buitenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:03 schreef welkominspace het volgende:
die spring manier ga ik eens proberen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |