Wij Marnix-kakkers wonen natuurlijk liever niet tussen de arbeiders!quote:Op zondag 30 juli 2006 18:14 schreef CherryLips het volgende:
kernhem vind ik op zo'n arbeiderswijk lijkenwel leuke huisjes enzo, maar alles zit idd zo op elkaar. Er staan natuurlijk ook wel mooie huizen, met een veranda enzo
![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 19:06 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wij Marnix-kakkers wonen natuurlijk liever niet tussen de arbeiders!
Tsja.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:20 schreef Evie het volgende:
Ede Zuigt!
Ik was geen kakker meer toen ik ongev. 30 maanden oud werd.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:46 schreef CherryLips het volgende:
ik werd pas kakker toen ik ging studeren
Nou.. ik moest wel even lachen toen ik die posters zag hangen met 'mega' kermis.. verder dan een half parkeerterrein en een verdwaald 'reuzen'rad verderop kwam het niet, of heb ik nog iets gemist?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:14 schreef tralalala het volgende:
Best wel grote kermis nog (voor Edese begrippen)![]()
Op het museumplein stond ook nog watquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Nou.. ik moest wel even lachen toen ik die posters zag hangen met 'mega' kermis.. verder dan een half parkeerterrein en een verdwaald 'reuzen'rad verderop kwam het niet, of heb ik nog iets gemist?
De botsautotjes zijn helemaal ernstig, heel noord-afrika staat daar 's avonds.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:28 schreef DonJames het volgende:
Brr, dan zorg ik dat ik uit de buurt blijf! Eén rondje over de kermis en je portemonnee is al 3 keer gerold..
Oh vandaarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Op het museumplein stond ook nog wat
http://themepark.nl/ubbthreads/showflat.php?Cat=0&Number=1114895&page=0&fpart=1&vc=1
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:55 schreef CherryLips het volgende:
ik heb die knal wel gehoord, de ramen trilden gewoon, maar verder geen sirenes gehoord. ik zit in de rietkampen.
dat is een lekker knalletje geweest danquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]Ik in de buurt van Het Rozenplein...
Wij dachten meer aan een explosie...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:59 schreef CherryLips het volgende:
dat is een lekker knalletje geweest dan
het was alsof er iemand tegen de garagedeur op reed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |