Nee, ik vind het ook nogal vaag allemaal, denk niet dat dat 'geheime dochter'-verhaal helemaal klopt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:55 schreef Frollo het volgende:
Maar goed, ik ben dus de enige die de verklaring voor Toms uitstapjes naar Atlantic City nog steeds niet gelooft?
Precies. Het zag er net even té gezellig uit wat Lynette allemaal zag door dat raam.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:40 schreef Molline het volgende:
Nee, ik vind het ook nogal vaag allemaal, denk niet dat dat 'geheime dochter'-verhaal helemaal klopt.
Ik vond dit:quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:56 schreef Molline het volgende:
Ik heb trouwens steeds het idee dat ik die Nora ergens van ken?!![]()
Zegt mij he-le-maal niks, maar misschien is dat waar je haar van kent?quote:If Nora looked familiar, it's because the actress who played her was on Saved by the Bell: The College Years as Alex, the melodramatic theater major who loved puffy shirts and A.C. Slater. Tom Scavo is a big step up.
misschien wisten ze het de volgende ochtend nog niet van Mikequote:Op woensdag 21 juni 2006 13:44 schreef Rosella het volgende:
Ik heb goede hoop dat het goed gaat komen met Mike hoor! De laatste scene dat Orson bij Bree langsging (Waarom?Dacht hij misschien dat Susan daar nog woonde?) was volgens mij de volgende ochtend... als het heel ernstig zou zijn met Mike zou Bree toch wel bij Susan zijn om haar te troosten? *fingers crossed*
Ik dacht dat vrouwen altijd afstormen op degene die als eerste tegen de grond gaat, ongeacht 'voor' wie ze eigenlijk zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:12 schreef Molline het volgende:
Ik wou dat Susan ook es door had hoeveel je met Mike kunt ....![]()
Zijn ze aan het vechten, kiest ze partij voor Carl, hoe dom kun je zijn![]()
Ja idd! Ik zat ook al zo voor de tv hehe, ik had ook goed geraden dat ie "Nope" zei over die ringquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:12 schreef Molline het volgende:
Ik wou dat Susan ook es door had hoeveel je met Mike kunt ....![]()
Zijn ze aan het vechten, kiest ze partij voor Carl, hoe dom kun je zijn![]()
Alsof er voor een man niks te genieten valt in de serie...quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:29 schreef Frollo het volgende:
Hmpf, mijn vrouw zit ook altijd te zwijmelen als Mike in beeld komt.
Ach hij heeft meestal z'n bek bont en blauwquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:26 schreef Molline het volgende:
[afbeelding]
Zeg nou es eerlijk, dit laat je toch niet schieten .... ?!![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:34 schreef Molline het volgende:
Voor jou is er toch ook genoeg om van te genieten?![]()
Nou, dat valt eigenlijk nog best tegen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:35 schreef Zwansen het volgende:
Alsof er voor een man niks te genieten valt in de serie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |