Pfoe uhm.. Vlakbij zoeen plein en een parkeergarage en de Blokkerquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:32 schreef boem-dikkie het volgende:
In t Forum?? Vlak bij de Bakker Bart
?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:35 schreef boem-dikkie het volgende:
whehe yeaadie is chill, ben ik gister nog geweest
Raspatat oorlog en MExicano
Weet ik, is vét jammer want dat is eigelijk veel lekkerder!quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..].
Zie je niet vaak dat ze raspatat hebben ergens!
Hiermee ben ik het dan toch echt met je eensquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Weet ik, is vét jammer want dat is eigelijk veel lekkerder!
Ze hebben daar ook van die patat die is vét ranzig
Echt zo'n flyertje: hou jij van die originele aardappelsmaak? Nu extra dikke Frites
Juist vies zo'n fakkin aardappelsmaak aan patat, dan zijn ze eigelijk gewoon nog niet lang genoeg gefrituurd
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hiermee ben ik het dan toch echt met je eens
Haha mn vriendin komt straks:P en morgen vrijquote:
ICT in Assen.. op Cicero, bagger schoolquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat voor school ga jij eigenlijk heen dan?
Ah ja niet veel beter als waar ik zit dusquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ICT in Assen.. op Cicero, bagger school
We krijgen voor projecten 4 week tijd, terwijl als je normaal werkt het in 1 week afkan, dus dan zit je of 3 week te niksen en dan snel nog de boel afmaken , of rustig de boel afmaken en dan nog 3 week te niksen!
zo kun je het ook bekijkenquote:
Denk het niet .. Maarja zo ie zo ook lakse school hoor inc. Leraren.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah ja niet veel beter als waar ik zit dus.
Hopen dat het op HBO wel enigzins een beetje naar mijn niveau isquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Denk het niet .. Maarja zo ie zo ook lakse school hoor inc. Leraren.
MBO competentie gewijs onderwijs.
Dat betekent dat je via competenties werkt om te zien wat beter kan, etc.
Ik heb in dit hele jaar nog maar 1 project terug gekregen:') ik dacht dat die competenties er waren om te laten zien wat beter kan, zodat je in het project daarna kunt laten zien dat je het hebt verbeterdWij elke keer haasten in de laatste week om het af te maken, krijgen we niet terug , afgetekend en wel.
![]()
Bij instellingen (bovenin) een vinkje aanzetten dat ie op het forum moet laten zien (anders een keer uit en aan zetten)quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:11 schreef boem-dikkie het volgende:
ik heb een fotoboek:D
Hoe krijg ik dat nu dan, zo'n toestelletje bij mn naam hiero?
mn eigen emillequote:
IK HEB DE FIPOquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |