Dat meen je niet? Die heb ik inderdaad, maar ik wist niet dat die niet stevig genoeg was. Ik wil namelijk wel behoorlijk wat meer kralen bij elkaar gaan verzamelen...quote:Op donderdag 30 november 2006 20:45 schreef deedeetee het volgende:
Dat is een mooie kraal daar heb ik ook een oogje op.![]()
Als je het * eenvoudige slotje hebt moet je er wel rekening mee houden dat je ketting niet al te zwaar mag worden, want die slotjes zijn niet erg stevig.
Ik bedoel dus dit slotje :
[afbeelding]
Dat is ook weer zo. En dat slotje is wel stevig genoeg?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:56 schreef deedeetee het volgende:
[afbeelding] 35 euro en dat betaal je voor een leuke zilveren kraal ook wel toch ?
Laatst is ditzelfde slotje bij mij stukgegaan, het middelste ringetje is spontaan doormidden gebroken!quote:Op donderdag 30 november 2006 20:45 schreef deedeetee het volgende:
Dat is een mooie kraal daar heb ik ook een oogje op.![]()
Als je het * eenvoudige slotje hebt moet je er wel rekening mee houden dat je ketting niet al te zwaar mag worden, want die slotjes zijn niet erg stevig.
Ik bedoel dus dit slotje :
[afbeelding]
Maar zolang als je je ketting niet bomvol hangt zal 't wel geen probleem worden denk ik. Ik had die van mij helemaal vol en toen werd 't wel wat erg zwaar.....![]()
Hij heeft nu al gereageerd, ik kan het slotje terugsturen en dan krijg ik een nieuw exemplaar!quote:Op donderdag 7 december 2006 18:16 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Rob Jansen reageert, vergeet niet om ons op de hoogte te houden.![]()
Ik heb daar laatst ook besteld. Kzal de bon maar bewaren dan.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hij heeft nu al gereageerd, ik kan het slotje terugsturen en dan krijg ik een nieuw exemplaar!
Petje af voor deze shop, de service is echt super! Kan iedereen aanraden er te bestellen. de levering is snel en er zijn veel betalingsmogelijkheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |