Dudequote:Op maandag 18 december 2006 22:23 schreef deedeetee het volgende:
Update van mijn verzameling trollbeads![]()
[afbeelding]
Ik ben mss wat al te hebberig geweest![]()
Je hebt er ook wel een fortuin in geïnvesteerdquote:Op zondag 21 januari 2007 16:22 schreef deedeetee het volgende:
Ik houd ervoorlopig mee op en heb diverse trollbeads op MP gezet want die pasten niet meer bij de armbanden.
Het begint echt uit de hand te lopen vind ik![]()
Vast welquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:13 schreef Dagonet het volgende:
Waarom zet je er niet meteen een paar hier in V&A? Zijn vast wel mensen hier die ze willen overnemen..
Het is duidelijk een leek.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:54 schreef deedeetee het volgende:
Brááf zo, jij weet tenminste wat een trollbead is![]()
Ja, want als 1 juwelier korting mag geven mag de rest het ook...quote:Op maandag 29 januari 2007 13:12 schreef pcbkb het volgende:
Ik heb geen enkele trolbead maar kijk af en toe hier omdat ik ze toch wel erg leuk vind. Ik heb geen idee of ik dit mag vertellen ( reclame of zo?) maar ik kreeg vandaag een folder door de deur dat ze bij Rookmaker Trendjuwelier in Numansdorp flinke korting gaven op de 2006 collectie. Verschillende glaskralen van ¤21,- voor ¤10,- en bedels van ¤38,- voor ¤28,- misschien dat iemand er wat aan heeft
Ik wil de chakra beads en veel groen en blauw en het oog wil ik ook en nog veel meerquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:54 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb ook nog een gele bloem maar die is * retired * en dus duurder![]()
Wat voor kleuren zoek je![]()
Goed dat je het zegt! Morgen gelijk het setje halen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:07 schreef deedeetee het volgende:
Blij dattie meteen goed aangekomen is.
Ik heb zonet gehoord dat de productie van de Tibet beads per direct gestopt is. Als je dus van dat setje nog wat wilt hebben moet je niet te lang wachten.![]()
[afbeelding]
Ja! En ze zijn echt supermooi. Mijn rode Dolce kraal past er echt mooi tussen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:28 schreef deedeetee het volgende:
En heb je 't setje nog kunnen krijgen ??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |