Dat meen je niet? Die heb ik inderdaad, maar ik wist niet dat die niet stevig genoeg was. Ik wil namelijk wel behoorlijk wat meer kralen bij elkaar gaan verzamelen...quote:Op donderdag 30 november 2006 20:45 schreef deedeetee het volgende:
Dat is een mooie kraal daar heb ik ook een oogje op.![]()
Als je het * eenvoudige slotje hebt moet je er wel rekening mee houden dat je ketting niet al te zwaar mag worden, want die slotjes zijn niet erg stevig.
Ik bedoel dus dit slotje :
[afbeelding]
Dat is ook weer zo. En dat slotje is wel stevig genoeg?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:56 schreef deedeetee het volgende:
[afbeelding] 35 euro en dat betaal je voor een leuke zilveren kraal ook wel toch ?
Laatst is ditzelfde slotje bij mij stukgegaan, het middelste ringetje is spontaan doormidden gebroken!quote:Op donderdag 30 november 2006 20:45 schreef deedeetee het volgende:
Dat is een mooie kraal daar heb ik ook een oogje op.![]()
Als je het * eenvoudige slotje hebt moet je er wel rekening mee houden dat je ketting niet al te zwaar mag worden, want die slotjes zijn niet erg stevig.
Ik bedoel dus dit slotje :
[afbeelding]
Maar zolang als je je ketting niet bomvol hangt zal 't wel geen probleem worden denk ik. Ik had die van mij helemaal vol en toen werd 't wel wat erg zwaar.....![]()
Hij heeft nu al gereageerd, ik kan het slotje terugsturen en dan krijg ik een nieuw exemplaar!quote:Op donderdag 7 december 2006 18:16 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Rob Jansen reageert, vergeet niet om ons op de hoogte te houden.![]()
Ik heb daar laatst ook besteld. Kzal de bon maar bewaren dan.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hij heeft nu al gereageerd, ik kan het slotje terugsturen en dan krijg ik een nieuw exemplaar!
Petje af voor deze shop, de service is echt super! Kan iedereen aanraden er te bestellen. de levering is snel en er zijn veel betalingsmogelijkheden.
Enige goede foto was de foto met de hele klimbim erop (ivm licht enzo), maar het idee is goed;quote:Op maandag 11 december 2006 16:53 schreef heaven7 het volgende:
Zou je een foto willen maken van die laatste?
Niets interessants of sappigs hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:40 schreef deedeetee het volgende:
* nu zéér nieuwsgierig is naar wat ze gemist heeft![]()
moeten die bedels en armband kosten?quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:58 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Niets interessants of sappigs hoorHet leek mij alleen best als we bieden en dat soort zooi in mijn mail zouden dumpen en niet hier
Vandaar dat we het ook weggehaald hebben, ookal staat dat een beetje raar zo
![]()
Geen interesse in mijn bedels/armband?![]()
dat is toch ook geen handelquote:Op donderdag 14 december 2006 00:05 schreef DarkElf het volgende:
verkopen graag via V&A of gewoon via de mail afhandelen, dit is lif, geen handelforum
Ik heb het liever ook op de mail of in mijn PM. Staat ook in mijn bericht hequote:Op donderdag 14 december 2006 00:06 schreef Matness het volgende:
[..]
dat is toch ook geen handel
maargoed, laat maar dan
quote:Op maandag 18 december 2006 22:23 schreef deedeetee het volgende:
Update van mijn verzameling trollbeads![]()
[afbeelding]
Ik ben mss wat al te hebberig geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |