abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:19:16 #51
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39371663
Welke heb je besteld ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_39371776
H7 jij had het laatst over een forum, welke is dat dan?

DDT mooi hoor! En nu het nog kan moet je het lekker doen toch?
  vrijdag 30 juni 2006 @ 08:23:49 #53
78780 deedeetee
pi_39381082
Misschien wordt dit http://trollbeads.bwebbed.nl/ forum bedoeld anitra ?

Ik heb dat van dit http://www.trollbeads.web-log.nl/ gehaald dat is van een user hier.
pi_39447655
Ik heb besteld:
Fairy trollbead - $17.5
-Hydrangea - $17.5
-Faith. Hope & Charity - $17
-The Ugly Duckling - $21
-Thumbelina - $32
-Lucky dragon - $36
-Dala Horse: $26

De eerste 5 zijn trouwens binnen! Helaas zal ik ze pas morgen zien want ik zit bij mn vriend thuis
  zondag 2 juli 2006 @ 16:11:59 #55
78780 deedeetee
pi_39450620
Zo heaven jij gaat ook helemaal niet onaardig.....
Je spaart wel een boel geld uit met dat bestellen.

Krijgen we misschien ook een foto van je armband te zien?
pi_39450711
Ziet er prachtig uit DDT!!!! Vind dat oranje/bruine thema echt beeldschoon. Ben zelf gevallen voor roze en turkoois. Maar eigenlijk heb ik het liefst alle kleurtjes om lekker mee te varieren. Hoe dan jullie dat eigenlijk, kopen jullie gewoon wat je mooi vind, of hebben jullie een "trollbeads-spaarpot, of bijv 1 troll per maand ofzo? Want als ik een juwelier binnenloop sla ik door denk ik hahahaha.

Ik verdien met mijn vrijwilligerswerk wat geld dat ik ervoor weg wil zetten. Mijn vriend en ik zijn bezig met de koop van een huis dus we willen veel gaan sparen maar dat geld is dan echt voor mezelf. Nobel bezig voor de samenleving, met trollen als beloning dacht ik zo

Hoe doen jullie dat? Als er geen verjaardagen en kerstdagen in de buurt zijn?
~*~Common sense is not so common~*~
  zondag 2 juli 2006 @ 16:36:03 #57
78780 deedeetee
pi_39451193
quote:
Op zondag 2 juli 2006 16:15 schreef heppifisj het volgende:
Ziet er prachtig uit DDT!!!! Vind dat oranje/bruine thema echt beeldschoon. Ben zelf gevallen voor roze en turkoois. Maar eigenlijk heb ik het liefst alle kleurtjes om lekker mee te varieren. Hoe dan jullie dat eigenlijk, kopen jullie gewoon wat je mooi vind, of hebben jullie een "trollbeads-spaarpot, of bijv 1 troll per maand ofzo? Want als ik een juwelier binnenloop sla ik door denk ik hahahaha.

Ik verdien met mijn vrijwilligerswerk wat geld dat ik ervoor weg wil zetten. Mijn vriend en ik zijn bezig met de koop van een huis dus we willen veel gaan sparen maar dat geld is dan echt voor mezelf. Nobel bezig voor de samenleving, met trollen als beloning dacht ik zo

Hoe doen jullie dat? Als er geen verjaardagen en kerstdagen in de buurt zijn?
Turkoois is ook prachtig ! En wat vind je van dat goen/bruine setje ? Die 2 had ik gekozen als ik niet met het oranje-rode setje was begonnen.
Ik heb 2 bijbaantjes waarvan ik het tot nu toe betaalde en ik krijg er ook met verjaardag en moederdag enzo.
Jammer genoeg heb ik met 1 baantje moeten stoppen omdat mijn gezondheid zoveel werken niet meer toelaat
Ik wil nog het rode en het bruine setje, een ketting van 60 cm en een paar zilveren beads.
Gelukkig ben ik in augustus jarig !
pi_39451228
Zodra ie er wat fatsoenlijker uitziet (als in, meer beads) zal ik een foto maken deedeetee

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2006 16:38:08 ]
pi_39455286
Ik doe 1 of 2 beads per maand. Als het met het geld uit komt dan, soms lukt dat niet en das dan pech hebben. Net als vandaag dan heb ik eindelijk nieuwe schoenen gevonden, maar dat betekend deze week zoiezo geen bead
pi_39455802
quote:
Op zondag 2 juli 2006 16:36 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Turkoois is ook prachtig ! En wat vind je van dat goen/bruine setje ? Die 2 had ik gekozen als ik niet met het oranje-rode setje was begonnen.
Ik heb 2 bijbaantjes waarvan ik het tot nu toe betaalde en ik krijg er ook met verjaardag en moederdag enzo.
Jammer genoeg heb ik met 1 baantje moeten stoppen omdat mijn gezondheid zoveel werken niet meer toelaat
Ik wil nog het rode en het bruine setje, een ketting van 60 cm en een paar zilveren beads.
Gelukkig ben ik in augustus jarig !
Ik vind de groen/bruine prachtig en ook de turkooise/bruine. Ik heb nog geen setjes gekocht, heb nu de roze bloem, roze lint en turkoise lint erbij gehaald.

Ik wist het bij de juwelier echt niet meer en wilde ze het liefst allemaal meenemen....
  zondag 2 juli 2006 @ 20:30:00 #61
78780 deedeetee
pi_39456675
Die roze en turkooizen zijn echt prachtig hé ? Ik vind 't ook erg moeilijk om te kiezen hoor, maar als je eenmaal begint moet je er gowoon maar op verder borduren. Met dat tibet setje kan ik gelukkig alle kanten op
Maar alleen van die pasteltinten vind ik óók erg mooi
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:29:37 #62
78780 deedeetee
pi_39551197
Op marktplaats gezien :
quote:
Trollbeads voor 50% van de winkelprijs !!!

Trollbeads te koop Uniek aanbod Alleen de zilveren bedels af te halen en uit te zoeken in de omgeving van amsterdam verkoop vanaf 100 euro 10 50 euro 1 aztec 2 bes 3 gezichten 4...

¤ 10,50 04 mei '06 374 Amsterdam, NH
Wat moet ik daar nu van denken
pi_39551778
De helft van de prijs !

Ik zou even emailen en vragen waarom bij die verkoper de prijzen zo laag zijn...
100% vertrouwen doe ik het niet.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:20:53 #64
78780 deedeetee
pi_39553009
Het is óf namaak óf gestolen waar lijkt me.....
pi_39558122
Is nep, is bekend op het forum
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:29:24 #66
78780 deedeetee
pi_39597017
Met dat zweterige weer van de laatste dagen begon mijn ketting wel wat zwarter te worden en zelfs een heel klein beetje zwart af te geven....
Ik moet er dus een serie glasbeads bij om die ketting van mijn huid te halen.
Ik dacht zelf om of het rode - óf het bruine setje te nemen. De juwelier had ze niet meer op voorraad en heeft me beloofd ze allebei te bestellen zodat ik dan kan kiezen welke ik het mooiste vind.
Dat zal me wat worden, ik ben zo slecht in kiezen
pi_39599390
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:29 schreef deedeetee het volgende:
Met dat zweterige weer van de laatste dagen begon mijn ketting wel wat zwarter te worden en zelfs een heel klein beetje zwart af te geven....
Ik moet er dus een serie glasbeads bij om die ketting van mijn huid te halen.
Ik dacht zelf om of het rode - óf het bruine setje te nemen. De juwelier had ze niet meer op voorraad en heeft me beloofd ze allebei te bestellen zodat ik dan kan kiezen welke ik het mooiste vind.
Dat zal me wat worden, ik ben zo slecht in kiezen
Ik stem voor bruin

Deze maand is slecht voor mijn portomonnee. Veel verjaardagen, grote inkopen en geen Trollbeads.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:15:00 #68
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_39599457
Ik hou het bij mn pandora.
Mn vriend heeft laatst een site ontdekt waar je pandoras voor nog geen euro kan bestellen.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:42:59 #69
78780 deedeetee
pi_39600345
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:12 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

[..]

Ik stem voor bruin
Ja daar zit ook hard over te denken. War rustiger als dat rood-oranje-roze. Dat kan altijd nog als ik het weer té rustig van kleur vind worden.
quote:
Deze maand is slecht voor mijn portomonnee. Veel verjaardagen, grote inkopen en geen Trollbeads.
Gelukkig heb je de armband toch al ver vol toch ? Ik vind die groene tintenvan jouw armband ook erg mooi en heb al eens naar het groen-bruine setje gekeken. Maar dat word te veel van goede bij de kleuren die ik al heb.

Als ik ooit aan en 2de begin haal ik dat groen-bruine setje en het beige setje. En dat probeer ik dan te combineren met het turkooizen setje

Mja het zal wel bij * dromen * blijven want dat word echt te gek duur allemaal

[ Bericht 5% gewijzigd door deedeetee op 07-07-2006 11:48:18 ]
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:54:26 #70
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_39600779
Mja, je hebt gelijk hoor Ik mag eigenlijk niet zeuren

Dat groen/bruine setje is inderdaad heel erg mooi (vooral de voorste...Armadillo ofzo?)! Bij mijn volgende armband wil ik ook een kant en klaar setje kralen kopen.

Een collega van mij heeft een armband met goud/bruin en rood. Heel mooi, dat vond ik wel iets voor jou DDT.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:58:30 #72
78780 deedeetee
pi_39600822
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:54 schreef amaranta het volgende:
www.alengio.com
Wel goedkoop maar ik heb dergelijke beads ook al in winkels gezien vind ze gewoon niet zo mooi.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:02:04 #73
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_39600941
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:58 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Wel goedkoop maar ik heb dergelijke beads ook al in winkels gezien vind ze gewoon niet zo mooi.
Dr zit er vast wel 1tje tussen die mooi is.
Ik had er 6 gekregen voor mn pandora waarvan er 1tje niet paste.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:13:55 #74
78780 deedeetee
pi_39601331
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:02 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dr zit er vast wel 1tje tussen die mooi is.
Ik had er 6 gekregen voor mn pandora waarvan er 1tje niet paste.
Ik hou gewoon niet van namaak
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:27:08 #75
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_39601770
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:13 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik hou gewoon niet van namaak
Het boeit mij niet zoveel. als ik alleen pandora's koop dan kost me dan een fortuin.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:40:05 #76
78780 deedeetee
pi_39602261
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:27 schreef amaranta het volgende:

[..]

Het boeit mij niet zoveel. als ik alleen pandora's koop dan kost me dan een fortuin.
Moet je zelf weten maar dat is niet belangrijk in dit topic want dit gaat over trollbeads.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:42:54 #77
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_39602367
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:40 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Moet je zelf weten maar dat is niet belangrijk in dit topic want dit gaat over trollbeads.
1 pot nat
Maargoed, al waren het trollbeads geweest dan had ook neppe besteld denk ik.
pi_39615613
Nep als in, niet te vertrouwen bedoelde ik..
  zaterdag 8 juli 2006 @ 21:10:53 #79
78780 deedeetee
pi_39641643
Vanochtend belde de juwelier al dat de trollbeads waren aangekomen, ik ben samen met m'n man gaan kijken en ik wist dus niet wat ik nu moest nemen. Hij wist het wél en nu heb ik ze dus alle twee
pi_39645411
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 21:10 schreef deedeetee het volgende:
Vanochtend belde de juwelier al dat de trollbeads waren aangekomen, ik ben samen met m'n man gaan kijken en ik wist dus niet wat ik nu moest nemen. Hij wist het wél en nu heb ik ze dus alle twee
Pfff mazzelaar! !

foto's foto's!
pi_39655955
Arrrgghhh ik ben jaloers!!!!

Heb van mijn vriend wat retired glaskralen gehad, de silver python, armadillo, seagrass en zebra, en via het trollbeadsforum de fur dot en de grey armadillo gekocht

Nu maar weer tijd voor wat zilveren beads want is wel lastig combineren zo
  zondag 9 juli 2006 @ 12:56:25 #82
78780 deedeetee
pi_39656081
Mooi heppifish maar met die kleuren is het makkelijk combineren hoor.
Met die van mij is 't een stuk lastiger + dat ik nu wel erg weinig zilveren heb dus 3 glasbeads naast elkaar moet zetten.

Ik heb de ketting al ik weet niet hoe vaak opnieuw moeten rijgen en da 's met mijn hoeveelheid trolletjes een heel karwei
  zondag 9 juli 2006 @ 19:59:11 #83
78780 deedeetee
pi_39667412
Hier is mijn ketting en deze keer is de foto duidelijker
Hij is nog niet helemaal vol

[ Bericht 13% gewijzigd door deedeetee op 09-07-2006 22:19:11 ]
pi_39694369
Ooooh waaauuuwww!!! Is die felle rode, rode bellen??? Die is gaaf zeg! lekker fel!! Er zitten veel mooie bij!!!

Ik heb voor mezelf besloten dat ik voor elke ons di ik afval een euro in een potje doe en dat ik daarvan pas weer trollen mag gaan kopen... misscien een goede motivatie.... (moet nog 10 kg.... oh nee 9,6 aaarrrggghhhh hahaha )

Al die oranje/gele kralen zijn ook gaaf trouwens *kwijl*
  maandag 10 juli 2006 @ 18:58:15 #85
78780 deedeetee
pi_39697972
Die rode is de red bubbles
Leuk om je zelf een steuntje te geven om af te vallen, maar ik zou het als sparen voor een * extra * troll doen. Dat is óók een goede motivatie. Anders ben je mss te streng voor jezelf en gaat 't op straffen lijken. Daar word je alleen maar moedeloos van, dat is tenminste mijn ervaring met afvallen.
pi_39872608
Hihi ja ik kon het natuurlijk alweer niet laten gisteren Had de centjes binnen die ik maandelijks voor mijn vrijwilligerswerk krijg binnen, dus even langs de juwelier geweest

Kwam thuis met de geluksknoop, de vrolijke vis (ja die had ik als eerste moeten kopen eigenlijk hahaha) en glazen steen, omdat die zo mooi kleurt bij mijn grijze gordeldoer, python en beige bubbles. Ik ga even op zoek naar plaatjes. De spaarpot wordt voor vrijwilligersgeld dat ik over houd en voor de kilo's. Er zitten al 17 euri's in het potje ;-)

Ik zie dus net dat ik helemaal niet de geluksknoop heb gekocht, maar "drie in één".... Heeft me zo 8 euro gescheeld door een vergissing van de juwelier

Mijn armband zit bijna helemaal vol met glas!
  zondag 16 juli 2006 @ 18:08:18 #87
78780 deedeetee
pi_39881389
Die visjes zijn erg leuk hé ? En die glasbead vind ik ook prachtig. Maaja ik vind eigenlijk alle glasbeads mooi
Het zat je wel mee want je had nog een leuke meevaller die zilveren ook.
Wanner maak jij een foto van je armband ? Daar ben ik wel benieuwd naar.
pi_39881485
Die vissen zijn mooi. Je armband ziet er vast hardstikke gaaf uit, Heppifisj!

Ik wil ze ook. *zet op verlanglijst*
pi_39899611
Dat heb ik nou ook, DDT, ik vond die glaskralen met die "pukkeltjes" in eerste instantie niet zo mooi maar bij de juwelier zagen ze er zoschattig uit dat ik die nu óók wil.... dus eigenlijk kan ik alle glaskralen ook wel op mijn lijstje zetten... Ik zal mijn armband gauw eens op de foto zetten!

Net nog even gebeld met een juwelier in Gorinchem voor twee beads die eigenlijk uit de collectie zijn, rood gordeldier en tiger, omdat ik gehoord had dat ze die nog hadden, en ik heb geluk! Dus die ga ik donderdag ophalen! Ben al helemaal aan het sparen voor mijn oranje/rood/bruintinten armband voor het najaar

Hihi als je dit plaatje ziet leurt het voor geen meter He bah moet ik er oranje bijkopen
pi_39899694
Die rode is mooi! die wil ik ook
Ik wil nl al die kralen met dat patroontje
En rood is toch wel 1 van mijn kleuren.
Maar die is er uit dus?
  maandag 17 juli 2006 @ 11:24:21 #91
78780 deedeetee
pi_39900852
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:47 schreef Anitra het volgende:
Die rode is mooi! die wil ik ook
Ik wil nl al die kralen met dat patroontje
En rood is toch wel 1 van mijn kleuren.
Maar die is er uit dus?
Gewoon bij de juwelier vragen of hem willen bestellen. Ik heb er zo ook eentje nog te pakken gekregen. Vaak zijn er nog wel oude voorraden en die kun je dan nog bestellen.
Die rode en die andere zijn idd erg mooi, die zouden aan mijn ketting ook erg mooi staan
pi_39901702
Ja het heeft wat moeite gekost om ze te pakken te krijgen, maar soms heb je dus mazzel Mijn eigen juwelier heeft toe hij hoorde dat er een aantal uit zouden gaan deze veel besteld waardoor ik nog aan een zebra, armadillo en python kon komen. De rest van de "retired" beads zoals ze di noemen had hij al niet meer en kon hij niet meer bestellen. Hoe dat in elkaar steekt weet ik niet precies. De juwelier waar ik nu heen ga daar moet ik een uur voor rijden maar die rode was ook we de eerste kraal waar ik echt voor viel, en toen was hij al niet meer makkelijk te krijgen. Goed zoeken dus.

Trouwens, ik heb wel hulp gehad hoor, had een oproep geplaatst op het trollbeadsforum Vandaar dat ik er via via achter kwam dat deze juwelier er nog één had. Misschien een tip.
  maandag 17 juli 2006 @ 12:03:56 #93
78780 deedeetee
pi_39901987
Volgens een van mijn juweliers kun je retired beads wel degenlijk nog bestellen. Mja het succes is afhankelijk van de oude voorraad die ze nog hebben liggen bij degene * waar er besteld word *
pi_39904641
Hihihi als we dat toch een precies allemaal wisten Als je ziet voor watvoor prijzen de retired beads op marktplaats gaan, gewoon schandalig. Je zou bijna alle retired beads die je te pakken kunt krijgen opkopen om er op marktplaats lekker winst mee te maken. Persoonlijk houd ik daar niet zo van, overigens. Trouwens, naar welke juwelier gaan jullie? Ik naar Alexander in Leidschendam of Citroen in Rijswijk
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:56:20 #95
78780 deedeetee
pi_41021345
Het is zo stil geworden hier, heeft iemand nog wat nieuwe aanwinsten te melden ?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 17:54:19 #96
78780 deedeetee
pi_41100396
Er is een nieuw setje glasbeads :

pi_41120243
DDT, zo mooi Post je binnenkort weer eens een foto van je complete verzameling?

Ik was dit topic helemaal vergeten. Ik ben er de laatste tijd ook helemaal niet aan toe gekomen om voor Trollbeads te kijken, laat staan te kopen.
Toeval wil dat ik morgen toch even bij mijn Trollbeads dealer moet zijn
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:39:14 #98
78780 deedeetee
pi_41122011
Ik heb nog nijver door verzameld en er inmiddels al 11 meer als op de laatste foto. Plus een ketting van 60 cm en het grote bloemslot.
Nu heb ik de beads over 2 kettingen verdeeld en dus kunnen er wel weer een paar nieuwe bij
pi_41134412
Mijn armband is af
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:09:48 #100
78780 deedeetee
pi_41134474
Foto ?
Ik ben benieuwd wat je er allemaal aan hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties