* Dubbeldrank spankt Paxlie op de billen met een houten plankjequote:Op donderdag 22 juni 2006 12:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
* Paxlie rost die banaan bij DD in zijn strot
kotsen zal je kreng
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:07 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie] springt op Dubbeldrank, trekt het T-Shirt omhoog en ziet een BUIKJE! Ik tuit me lippen, plaats mijn mond op het buikje en doe -[ fptfptppftpptftftftpftpp -
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:07 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie] springt op Dubbeldrank, trekt het T-Shirt omhoog en ziet een BUIKJE! Ik tuit me lippen, plaats mijn mond op het buikje en doe -[ fptfptppftpptftftftpftpp -
Heb je die te strakke string weer aan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
* Dubbeldrank spankt Paxlie op de billen met een houten plankje
Dat zou je niet zeggenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:11 schreef FIawless het volgende:
[..]
Heb je die te strakke string weer aan?![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:14 schreef FIawless het volgende:
Jaahhh! quote me maar weer als je zelf niets tofs weet je bedenken![]()
quote:
Pas nou op ZigoSOS, voor je het weet ben je hosped. Vrouwen hebben namelijk hormonen, een verkeerde opmerking op het verkeerde moment kan je zomaar fataal zijnquote:
Ik bied 50k hehehequote:Op donderdag 22 juni 2006 14:16 schreef PPL het volgende:
Maar nog iemand die een unlocked hond wil kopen voor belachelijk veel geld ?
Ik heb nu een pedigree doberman, die verkoop ik niet maar ga ik mee vechten en geld verdienenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:16 schreef PPL het volgende:
Maar nog iemand die een unlocked hond wil kopen voor belachelijk veel geld ?
quote:
Vechten en de buit delen ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik heb nu een pedigree doberman, die verkoop ik niet maar ga ik mee vechten en geld verdienen
Man dat kutbeest moet nog unlocken, en dan nog trainen tot je live dogs kan killen. Daarna praten we verder, als die van jou nog niet dood is ondertussen, of teveel heeft gewonnenquote:
Een paar uur terug stond je nog te bedelen om geld bij me en nu heb je even 25k om te verbrassenquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:52 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
We kunnen wel ff russian roulette spelen voor 25K
Whehehe, ik heb max 100K op zak en daar zit ik nu zo ongeveer wel aanquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:53 schreef PPL het volgende:
[..]
Een paar uur terug stond je nog te bedelen om geld bij me en nu heb je even 25k om te verbrassen
Geef dan mijn aalmoes ook maar weer terug![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |