Geef maar een OP danquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:38 schreef BaajGuardian het volgende:
bastard, wil je es ff heeeel snel de openings post op leuken, dit is verdomme wel n jubileum he, die OP kan echt niet.
The fly is deadquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:09 schreef displission het volgende:
damn insects they r everywhere, get the fliekiller!
Ik kan het niet latenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:28 schreef deedeetee het volgende:
Blaasontsteking brrr dat is akelig.
Daar kun je beter de dokter even naar laten kijken.
Ik zag dat je nog gauw ff je zegje ging doen over onze befaamde pedofiel![]()
Wat voor game ga je doen dromenvanger?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga een game installeren zometeen
Heb zin om te gamen
Dus als ik de komende tijd minder schrijf, dan ben ik aan het gamen. Maar ik ben nog niet zeker ervan, eerst een game zoeken om te installeren, hoewel hier genoeg games liggen.
Dat heb ik gedaanquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten![]()
Maar goed het is wel grappig, ik merk al in diverse discussie's dat bepaalde opmerkingen gewoon genegeerd worden als het niet in het straatje van diversen pro-pedo (oke erg stereotyp, maar je begrijpt me wel hoop ik) is.
Maar eigenlijk kan je net zo goed stoppen![]()
Inderdaad, toen ik vroeg vanaf welke leeftijd hij dacht zei hij, 4!!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaannadat FuifDuif met die opmerking kwam over dat het eigenlijk zo zou moeten zijn dat een kind het eer zou moeten vinden door een volwasene te zijn ingewijd
![]()
Het had geen zin om te zeggen dat hij daarmee de ongelijke/ongezonde verhouding al aangaf.![]()
Er valt gewoon niet te praten met dat soort mensen![]()
Als het écht zo normaal en naruurlijk was zou het toch immers massaal door iedereen en door de eeuwen heen zijn gedaan ?
Ik weet dat het idg vroeger bij de Massai wel werd gedaan door de jonge krijgers. Die mochten met de jonge meisjes naar bed totdat ze gingen menstrueren en daarna niet meer.
Maar verder is het meestal * not done * ook bij dergelijke volken bij mijn weten.
Ik erger me soms groen en geel, veel beter om maar afstand te nemen dus![]()
OMGquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Inderdaad, toen ik vroeg vanaf welke leeftijd hij dacht zei hij, 4!!!!![]()
![]()
Ben het wel met je eens hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Precies! Zo zie ik het ook. Tegenwoordig dan.![]()
Vroeger identificeerde ik me -zoals zoveel mensen- teveel met mijn ego, dacht ik dat ik 'nou eenmaal zo was'. Ben er gelukkig achter gekomen dat dat niet altijd zo hoeft te zijn. Ik geloof dat een mens wel degelijk kan kiezen wil hij wil zijn of wil worden, of hoe hij in het leven wil staan, maar dat is niet iedereen met me eens..![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaannadat FuifDuif met die opmerking kwam over dat het eigenlijk zo zou moeten zijn dat een kind het eer zou moeten vinden door een volwasene te zijn ingewijd
![]()
Ach in 't geval van deze speciale user was 't te verwachten.......quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:16 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij kan je dat soort statements inderdaad maar beter negeren..
Hij is inderdaad vrij uhm apartquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ach in 't geval van deze speciale user was 't te verwachten.......![]()
Zeldzame ,botte, snelsufferd![]()
of aangeven bij de politiequote:Op woensdag 21 juni 2006 20:16 schreef Geartsjuh het volgende:
![]()
Volgens mij kan je dat soort statements inderdaad maar beter negeren..
Je kan niet iemand aangeven bij de politie omdat hij een zieke gedachtengang heeftquote:
LWquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:
oke, een berichtje vanuit het zonnige Oostenrijk.
Overdag is het 30 gr. maar zitten nu in een onweersbui, ook gezellig met de nodige alcohol![]()
Vooruitzichten blijven goed.
Gedragen jullie je een beetje tijdens mijn afwezigheid![]()
Ik doe dat niet, want jullie zien mij toch niet![]()
![]()
![]()
volgens mij lacht die gast zich dagelijks bijna-dood om wat hij schrijft en hoe mensen er op happenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:57 schreef deedeetee het volgende:
FuifDuif
CoZ is net zo tof als BG.quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:24 schreef coz het volgende:
[..]
volgens mij lacht die gast zich dagelijks bijna-dood om wat hij schrijft en hoe mensen er op happen![]()
maargoed , ga rustig door hoor
Ja je hebt gelijk, weet ik ook welquote:Op donderdag 22 juni 2006 02:24 schreef coz het volgende:
[..]
volgens mij lacht die gast zich dagelijks bijna-dood om wat hij schrijft en hoe mensen er op happen![]()
Ik vind fietsen ook heerlijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:31 schreef Metro2005 het volgende:
Goedemorgen iedereen
Vandaag gefietst naar mijn werk ipv met de auto. En alhoewel je er 2x zo lang over doet vind ik het zo af en toe best lekker om te fietsen.
Wat is er nou mooier dan iedereen zich te zien haasten terwijl jij rustig naar je werk fietst, geniet van de natuur in de stad (valt nog best mee hoeveel er is) en intussen luisteren naar Ayreon
Life's good![]()
Insecten zijn voor heel veel dingen nuttig.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom bestaan insecten eigenlijk
Ze zullen ook nodig zijn denk ik of niet soms?
Misschien zijn ze wel ergens goed voor
Ik weet het, klinkt onlogisch en ik denk ook niet dat je als dier kan terug komen,.. of je als dier kan opwerken tot mens...quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:49 schreef Metro2005 het volgende:
Nog nooit gehoord bastard maar dat zou inhouden dat we als insect beginnen, ons opwerken in de evolutie ofzo en dan als eindstadium reincarneren in een reuzeschildpad of papagaai?![]()
Ik geloof niet dat de zielen van bv mensen en dieren uitwisselbaar zijn. Een mens zal naar mijn idee weer in een mens reincarneren en een dier in een dier.
* prrrrrquote:Op donderdag 22 juni 2006 04:41 schreef Morwen het volgende:
*komt ook even kusje, kopje, kroeltje geven![]()
Hij komt op mij ook niet erg * echt * over, al helemaal niet toen hij zei dat zijn familie hem om zijn extreme standpunten óók niet meer moest. Lijkt me onzinquote:Op donderdag 22 juni 2006 02:24 schreef coz het volgende:
[..]
Spiritualiteit is vaak wazigquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:55 schreef Bastard het volgende:
Ik vind eigenlijk al die kaarten wazig eerlijk gezegd... van die hoofdbrekers en uiteindelijk kan je er nog niks mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |