Dat dat overal gebeurt weet ik, maar daar was het echt een verschrikking.quote:Op maandag 13 november 2006 20:21 schreef crohntje het volgende:
[..]
Misschien zegt dat meer over dat bedrijf waar je werktte dan echt over de Zaankanters. Ik heb nu niet het idee dat wij meer lullen over andere dan mensen uit andere steden...Overal wonen die schijnheilige en dat hebben wij écht niet uitgevonden!
![]()
hehe deed ik altijd in de 3e/4e toen we duits zouden hebben maar we hadden geen leraar meer op zaanlands lyceum dus ginge we altijd welke woensdag 12 uur naar de mac met halve klas. geweldigquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jep
Eindelijk in de pauze naar de MaccieD
Stonden iig heel veel mensen vanmiddag dat ik er langs reed. Ik hoorde wel iets dat de officiële opening pas vanavond is ofzo.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:04 schreef Remqo het volgende:
volgens mij is de bernhardbrug weer open, dat word maccen zonder om te rijden
Is dat zo???quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:47 schreef DeTolk het volgende:
We hebben nu ook een BurgerKing in zaandam. Bij de afrit van de A7 bij de Zaanse schans
Jawel die bij Zuid WTC waar je toch iedere dag langskomtquote:Op donderdag 21 december 2006 18:09 schreef koffiegast het volgende:
ja vond ik ook al, waarom plaats je het zo ver weg van de daadwerkelijke bewoonde wereld..naja weinig ander keus denk ik maar zo
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:19 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Jawel die bij Zuid WTC waar je toch iedere dag langskomt
Direct in die bocht naar de Zaanse schans vanaf de A7quote:Op donderdag 21 december 2006 02:45 schreef Duracell het volgende:
[..]
Is dat zo???Ik was er vorige week nog op zaanse schans, is me niet opgevallen
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:43 schreef kevin6188 het volgende:
Ja, als ik het goed begrijp is het op die carpoolplek daar toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |