zeker vanwege de slechte naam die ie hadquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:23 schreef R-Mon het volgende:
Dag allemaal
De Heel is niet meer hè, het is nu Zaans Medisch Centrum ().
Ziekenhuis de Heel was niets op aan te merken, ik heb er iig prima ervaringen mee.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Omdat ze het de Hel noemden, dan denken ze dat mensen zich dan niet laten behandelen.
Op een paar kneuzen na, zal dat wel behoorlijk mee vallen denk ik.
Dit is echt een gay naam
Sylvie Meis was er bevallen toch
Mijn opa is er toen vermoord, in 1998.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:15 schreef koffiegast het volgende:
nahja ik kreeg altijd veel verhalen over dat er allerlei bijzondere dingen gebeurden enzo
Sorry, als je nou even langskomt dan zorg ik dat de koffie klaar staat. Koekje erbij?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wilde ik op de koffie komen, deed je niet open![]()
Okay... heb je bastognekoek?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:54 schreef WorkForce het volgende:
[..]
Sorry, als je nou even langskomt dan zorg ik dat de koffie klaar staat. Koekje erbij?
Hmm dat wist ik niet. Ik had Sylvie best willen zien bevallenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ziekenhuis de Heel was niets op aan te merken, ik heb er iig prima ervaringen mee.
Sylvie is er bevallen en de vrouwen van Frank en Ronald de Boer ook.
Als ze niet te droog zijn lust ik die welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:40 schreef WorkForce het volgende:
[..]
Nee, wel roze koeken? Ook goed?
Als ze niet te droog zijn lust ik die welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:40 schreef WorkForce het volgende:
[..]
Nee, wel roze koeken? Ook goed?
Zitten nog in de verpakking. Koffie of thee erbij?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ze niet te droog zijn lust ik die wel
quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:13 schreef WorkForce het volgende:
[..]Denk niet dat mijn vriendin, of eerlijk gezegd verloofde, niet zo blij zal zijn als ik ga daten.
Inderdaad, erg jammer. Maar goed het staat ondertussen wel koud te worden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig niet eens gezellig op de koffie gaan bij iemand, maken ze er meteen een date van
20:00 uur koffietijd?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:59 schreef WorkForce het volgende:
[..]
Inderdaad, erg jammer. Maar goed het staat ondertussen wel koud te worden.![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:36 schreef WorkForce het volgende:
Ja hoor kom maar langs. Ben vandaag in ondertrouw gegaan dus er is wel wat visite. Alleen maar gezelliger.
Nog niemand gezien en de visite is alweer weg.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:57 schreef reintje17 het volgende:
laat wel even weten hoe het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |