Waar is dat gebeurd?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:16 schreef crohntje het volgende:
Schrok me helemaal wild gisteren. Schuin tegenover m'n huis is gisteren een oudere vrouw doodgereden door een AH vrachtwagen.Het was allemaal heel triest en luguber...
![]()
hebben ze vervangen door paar woningen en een kantoor ofzoquote:Op zondag 6 mei 2007 17:08 schreef Svensational het volgende:
Wat is er eigenlijk met de oude De Slag gebeurd., daar bij het Zaanlands Lyceum?
nog meer westerwateringers zomg Ooquote:Op zondag 6 mei 2007 16:48 schreef Chemvo het volgende:
Even dit topic een schop geven.
Nieuwe Zaankanter hier, Zaandammer om precies te zijn, ik woon nu nog bij zwembad de Slag en ga verhuizen naar de Westerwatering.
woonde dacht ik krakers inquote:Op zondag 6 mei 2007 17:08 schreef Svensational het volgende:
Wat is er eigenlijk met de oude De Slag gebeurd., daar bij het Zaanlands Lyceum?
Vorig (school)jaar iig nog wel. En die paar keer dat ik er af en toe langsrijd lijkt er weinig te zijn veranderd.quote:
Wat is er mis met de westerwatering?quote:
Westerwatering word langzamerhand een beetje een pauperwijk ben er opgegroeid wat erg prettig was maar tegenwoordig vind ik het 10 keer niks . Woon trouwens nu in Westerkoog wat wel erg lekker wonen is (niet goed voor je hooikoorts in een groene wijk wonenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:46 schreef crohntje het volgende:
[..]
Wat is er mis met de westerwatering?
Ik vind het er heerlijk wonen. Lekker rustig en toch zo in het centrum.
Oke, de busbrug moet open...want maar 1 verbinding is niets.
same idee, achter ons wonen van die paupers, kat neergeschoten, onrust stoken, muziek tot diep in de nacht soms (ook egt van die sjonnie muziek), in mijn straat wonen alleen maar succesvolle mensen eigenlijk..maja op den duur (na 15 jaar) begint men te verhuizen naar andere plekken (nog riantere ruimtes naar blijkt), me eigen ouders denken er ook al over...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:51 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Westerwatering word langzamerhand een beetje een pauperwijk ben er opgegroeid wat erg prettig was maar tegenwoordig vind ik het 10 keer niks . Woon trouwens nu in Westerkoog wat wel erg lekker wonen is (niet goed voor je hooikoorts in een groene wijk wonen)
Ja dat was bij mij dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:13 schreef koffiegast het volgende:
Alleen wat lawaai in de verte snachts/savonds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |