abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46640133
Haha, wij ook niet
pi_46981276
Schrok me helemaal wild gisteren. Schuin tegenover m'n huis is gisteren een oudere vrouw doodgereden door een AH vrachtwagen. Het was allemaal heel triest en luguber...
pi_46981359
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:16 schreef crohntje het volgende:
Schrok me helemaal wild gisteren. Schuin tegenover m'n huis is gisteren een oudere vrouw doodgereden door een AH vrachtwagen. Het was allemaal heel triest en luguber...
Waar is dat gebeurd?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_46982523
Bij het winkelcentrum Langeweide..
  dinsdag 6 maart 2007 @ 18:00:47 #230
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_46983153
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_46990637
Bij de westerwatering..
pi_49065978
Even dit topic een schop geven.

Nieuwe Zaankanter hier, Zaandammer om precies te zijn, ik woon nu nog bij zwembad de Slag en ga verhuizen naar de Westerwatering.
  zondag 6 mei 2007 @ 17:04:12 #233
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_49066585
Welkom!
pi_49066719
Wat is er eigenlijk met de oude De Slag gebeurd., daar bij het Zaanlands Lyceum?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  † In Memoriam † zondag 6 mei 2007 @ 17:20:47 #235
37843 lady-wrb
kortaf
pi_49067141
ik voel een zaanstad meeting aankomen
  zondag 6 mei 2007 @ 18:24:22 #236
69211 koffiegast
langzinnig
pi_49069747
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:08 schreef Svensational het volgende:
Wat is er eigenlijk met de oude De Slag gebeurd., daar bij het Zaanlands Lyceum?
hebben ze vervangen door paar woningen en een kantoor ofzo

en zaanstad meeting, waarvan dat opeens?:X
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:48 schreef Chemvo het volgende:
Even dit topic een schop geven.

Nieuwe Zaankanter hier, Zaandammer om precies te zijn, ik woon nu nog bij zwembad de Slag en ga verhuizen naar de Westerwatering.
nog meer westerwateringers zomg Oo
pi_49075722
westerwatering
woon er zelf ook maargoed
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
pi_49077570
ben geboren in zaandam bijna heel de familie heeft bij verkaden gewerkt daarzo wand die fabriek stond zowat bij ons in de straat en nu wonen we dus al een tijdje in zoetermeer en daar is het gewoon echt niet leuk!
pi_49467930
heey medegalgezagers.. zaandammer hierooo 4-life
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_49467939
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:08 schreef Svensational het volgende:
woonde dacht ik krakers in
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_49480519
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 01:01 schreef Burakius het volgende:

[..]

woonde dacht ik krakers in
Vorig (school)jaar iig nog wel. En die paar keer dat ik er af en toe langsrijd lijkt er weinig te zijn veranderd.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 18 mei 2007 @ 22:36:59 #242
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_49526430
Mijn hele jeugd in Oostknollendam gewoont. Daarna in Zaandam en Koog aan de Zaan, nu al geruime tijd in A=dam. Blijf echter een Zaankanter in hart en nieren.

"Het Aai is breed, de Saen is breed
Wie wil de Saen bevaere
De maissies zain er net gekleed
Ik mag de Saense maissies graeg"

(Nicollaas Beets)
Non possumus non loqui
pi_49884563
quote:
Op zondag 6 mei 2007 20:45 schreef Acryl het volgende:
westerwatering
woon er zelf ook maargoed
Wat is er mis met de westerwatering?
Ik vind het er heerlijk wonen. Lekker rustig en toch zo in het centrum.
Oke, de busbrug moet open...want maar 1 verbinding is niets.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:51:05 #244
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_49884712
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:46 schreef crohntje het volgende:

[..]

Wat is er mis met de westerwatering?
Ik vind het er heerlijk wonen. Lekker rustig en toch zo in het centrum.
Oke, de busbrug moet open...want maar 1 verbinding is niets.
Westerwatering word langzamerhand een beetje een pauperwijk ben er opgegroeid wat erg prettig was maar tegenwoordig vind ik het 10 keer niks . Woon trouwens nu in Westerkoog wat wel erg lekker wonen is (niet goed voor je hooikoorts in een groene wijk wonen )
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:29:01 #245
69211 koffiegast
langzinnig
pi_49890513
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:51 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Westerwatering word langzamerhand een beetje een pauperwijk ben er opgegroeid wat erg prettig was maar tegenwoordig vind ik het 10 keer niks . Woon trouwens nu in Westerkoog wat wel erg lekker wonen is (niet goed voor je hooikoorts in een groene wijk wonen )
same idee, achter ons wonen van die paupers, kat neergeschoten, onrust stoken, muziek tot diep in de nacht soms (ook egt van die sjonnie muziek), in mijn straat wonen alleen maar succesvolle mensen eigenlijk..maja op den duur (na 15 jaar) begint men te verhuizen naar andere plekken (nog riantere ruimtes naar blijkt), me eigen ouders denken er ook al over...
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:10:53 #246
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_49892278
'T is wel een leuke wijk alleen jammer van al die andere mensen die er wonen (ok in mijn buurt dan iig). We hebben helemaal niks met de buren en alle kinderen hier zie je ook van schoffie tot sjonnie gaan zeg maar. Hebben er ook een paar een familie met een gehandicapt kind geterroriseerd. Met Luilak ontdek je ook elk jaar weer hoe fijn het hier nou eigenlijk is. Ja eigenlijk flink pauper ja.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 17:13:17 #247
69211 koffiegast
langzinnig
pi_49894799
hier in mijn stukkie was luilak nog vrij rustig, zag alleen paar straten verderop wat wcrollen hangen, maar verder geen ei of wat dan ook. Alleen wat lawaai in de verte snachts/savonds.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 17:17:37 #248
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_49894937
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 17:13 schreef koffiegast het volgende:
Alleen wat lawaai in de verte snachts/savonds.
Ja dat was bij mij dus.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:55:20 #249
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51435389
Ik moet binnenkort op de Ronde Tocht in Zaandam zijn. Nu vroeg ik mij af hoe ik daar makkelijk kom vanaf het station. 9292ov geeft geen buslijn, dus die zal er wel niet rijden dan. Dus dat wordt lopen. Is het, zoals het lijkt op Google Earth, aan te raden om het station uit te gaan aan de "Ebbehout" (kan dat überhaupt, ik ben nog nooit via die kant het station uit gegaan) en dan gewoon de Houtveldweg te volgen tot de Hoofdtocht?

Dat lijkt mij het makkelijkste, maar ik weet niet of ik daar ook overal kan en mag lopen enzo. Vandaar dat ik het hier even kom vragen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_51438236
volgensmij is Ronde Tocht op zeg maar die terrein met al die bedrijven en andere 'straten genaamd * Tocht' met AH distributiecentrum enzo.

Aangezien ik niet veel weet van de buslijnen zelf, de looproute:

in dat geval kun je aan de west kant van het station uitstappen (als je met de trap omhoog komt dan rechts, met lift juist links) dus van het winkel gebeuren af... als je dan naar beneden loopt kom je bij de houtveldweg(kun je vast op google earth zoeken), het lopen is dan 500-1 km hooguit ofzo: je steekt over de weg en loopt richting zuid (langs de spoorwegen, vanaf het station links) naar een brug over de spoorwegen.. je loopt tot dat viaduct waar je een trap kunt opmerken (en een fietspad) die met het viaduct de bocht mee ingaat, je kunt op dat fietspad/trap lopen waarbij je uiteindelijk op het viaduct terecht komt, vanaf daar loop je zeg maar van het bruggedeelte af, verder richting zuid (met de auto's van jouw kant mee), zodoende zie je al wat bedrijven en kom je in het bedrijfs gedeelte.

Loopafstand: 500m - 1km vanaf station waarsch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')