Pquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:45 schreef Bupatih het volgende:
Anders haal ik even lekkere cijfers op m'n tentamens en heb ik mijn P binnen.
Heel chill.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:45 schreef Bupatih het volgende:
Wat is daar mis mee dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heel chill.
Maar doe wel even rustig aan hè?Je wilt echt niet na 4 jaar afgestudeerd zijn.
Ik kan/mag het in drie jaar doen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heel chill.
Maar doe wel even rustig aan hè?Je wilt echt niet na 4 jaar afgestudeerd zijn.
Ken je dat niet?quote:
Chillburg.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:53 schreef Copycat het volgende:
Ik heb er vijf jaar over gedaan eer ik mijn journalistiek diploma op zak had. Maar hell, ik heb wel een dijk van een studententijd gehad in Tiltown!
Feli!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:56 schreef Bupatih het volgende:
Thanks allemaal.
En nu ga ik niemand meer bedanken, dus flikker vanaf nu maar op met je felicitaties.
Voor die 10 jaar kan je best aanmodderen (quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:02 schreef Bupatih het volgende:
Ik zit nu wel met het 'probleem' dat ik nog steeds niet weet wat ik precies wil worden later! [afbeelding]
Op zich ben ik niet het type dat zich daar zo druk om maakt, maar ja...je moet toch wel wát doen als je klaar bent met je studie! [afbeelding]
Dan maar hopen op die flitsende carrière als cabaretier en filmmaker! [afbeelding]
Maar jij hebt toch weetikhethoeveel studies al gehad?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:05 schreef PeRi het volgende:
Bupa is later dan ik begonnen en ik heb nog lang mn P niet.
Ik ben bijna klaar en ik heb nog steeds geen idee waar ik terecht wil komen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:02 schreef Bupatih het volgende:
Ik zit nu wel met het 'probleem' dat ik nog steeds niet weet wat ik precies wil worden later! [afbeelding]
Op zich ben ik niet het type dat zich daar zo druk om maakt, maar ja...je moet toch wel wát doen als je klaar bent met je studie! [afbeelding]
Dan maar hopen op die flitsende carrière als cabaretier en filmmaker! [afbeelding]
Maar maak je je daar druk om? Nee, zeker.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar en ik heb nog steeds geen idee waar ik terecht wil komen.
En dat zijn toch de tofste mensen? Mensen die sterven als een legende.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor die 10 jaar kan je best aanmodderen (als moderator zijnde, maar dat terzijde) in een carrière in de cabaret en filmindustrie. Schulden doen er niet toe, want na tien jaar is er geen Bupatih meer, alleen een legendarische herinnering.
Waarom zou ik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar maak je je daar druk om? Nee, zeker.
Ssssssht!quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch weetikhethoeveel studies al gehad?
Je bent niet de enige.quote:
Tsja, daar hadden ze het er op school ook al over: "Ja, de markt zakt in. Hoe denken jullie daarover? Willen jullie wel doorgaan met de studie?"quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:11 schreef The_Langolier het volgende:
Gelukkig is er werk zat in de journalistiek.![]()
Je kan nog altijd terugvallen op je tweede liefde: Vakken vullen bij de AH.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, daar hadden ze het er op school ook al over: "Ja, de markt zakt in. Hoe denken jullie daarover? Willen jullie wel doorgaan met de studie?"
Ja, hallo!De markt is al járenlang aan het inzakken. Dat wist je dus van tevoren. En als je je er druk om maakt, had je de studie niet moet kiezen. Duh!
Ik wilde net hetzelfde gaan postenquote:
Je kunt altijd nog gaan schrijven dat de markt weer opkomt, als journalist zijnde.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:15 schreef Bupatih het volgende:
Tsja, daar hadden ze het er op school ook al over: "Ja, de markt zakt in. Hoe denken jullie daarover? Willen jullie wel doorgaan met de studie?"
Ja, hallo!De markt is al járenlang aan het inzakken. Dat wist je dus van tevoren. En als je je er druk om maakt, had je de studie niet moet kiezen. Duh!
PeRi ook niet, hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:12 schreef rena het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.Ik heb ze alleen niet afgemaakt
![]()
'als...zijnde' is een veelgemaakte contaminatie, mijn waarde.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:20 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog gaan schrijven dat de markt weer opkomt, als journalist zijnde.![]()
Je kunt altijd nog gaan schrijven dat de markt weer opkomt, als journalist.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:24 schreef Bupatih het volgende:
'als...zijnde' is een veelgemaakte contaminatie, mijn waarde.
Gewoon commercieel gaan!quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:15 schreef Bupatih het volgende:
Wat verstaan ze daaronder dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:29 schreef Copycat het volgende:
Gewoon commercieel gaan!
Heeft het merendeel van 'mijn lichting' ook gedaan!
Reclamewereld, commerciële televisie, commerciële bladen. You name it, we sell itquote:
Doe es niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:45 schreef Bupatih het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |