abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39196222
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:27 schreef Klonk het volgende:

[..]

jeugdsentiment
snackbar spoorzicht. ging ik geregeld een patatje halen na schooltijd
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_39196282
Lekker eten kon je daar.... tegenwoordig moet ik naar de Chineze patatboeren in Emmermeer
pi_39196343
quote:
Op zondag 25 juni 2006 00:56 schreef Rekkie het volgende:
Lekker eten kon je daar.... tegenwoordig moet ik naar de Chineze patatboeren in Emmermeer
ja je kon er redelijk eten al vond ik het toch een wat louche tent met een nog louchere patatbakker met zijn ranzige schort
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_39198797
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:16 schreef DolerTPF het volgende:
Dudes, zit er boven de Bras niet nog een cafe, Tempeliers ofzo?

is dat wat?
Kom er net vandaan... gezellig (mits je met een groepje bent)
En lekker bier natuurlijk
pi_39198805
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 15:16 schreef pekel het volgende:
Wat is er dan met de Markant?
quote:
Hoorde trouwens ook geruchten over dat de Markant ook niet helemaal lekker loopt.... iemand hier ook iets over gehoord??
pi_39201121
quote:
Op zondag 25 juni 2006 03:39 schreef Locusta het volgende:

[..]

Kom er net vandaan... gezellig (mits je met een groepje bent)
En lekker bier natuurlijk
Ik heb vannacht nog even gezellig op het terras van de markant gezeten
pi_39235215
quote:
Op zondag 25 juni 2006 11:29 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb vannacht nog even gezellig op het terras van de markant gezeten
Lekker he, beter weer en s'avonds langer buiten zitten

Vanavond voetbal gekeken in de Tempelier... stomme Portugezen
pi_39235320
Beter weer? K heb net in de stromende regen de vlaggetjes uit de tuin gehaald
Hoi.
pi_39235545
Bij ons blijven de vlaggetjes nog tot het eind van het WK. Beetje schijnheilig om nu ineens niet meer je land te steunen, ook al zijn ze er uit
pi_39236517
quote:
Op maandag 26 juni 2006 00:54 schreef MaxMark het volgende:
Bij ons blijven de vlaggetjes nog tot het eind van het WK. Beetje schijnheilig om nu ineens niet meer je land te steunen, ook al zijn ze er uit
Valt nog weinig te steunen En het hoort bij het rouwproces
Hoi.
pi_39257984
Na 17 jaar Emmen vond ik het wel weer mooi geweest en ben ik naar Leeuwarden gevlucht

Maar toch, leuke tijden meegemaakt. Alleen het uitgaan is zo diep triest; drie kroegjes naast elkaar bij de Bras, plus de Stijl, dat was het wel zo'n beetje. En de enige discotheek die Emmen ooit had fikt af en wordt nooit meer vervangen

en wel twee coffeeshops, waarvan er meestal één gesloten is
pi_39258064
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:25 schreef Nevermind het volgende:
Na 17 jaar Emmen vond ik het wel weer mooi geweest en ben ik naar Leeuwarden gevlucht

Maar toch, leuke tijden meegemaakt. Alleen het uitgaan is zo diep triest; drie kroegjes naast elkaar bij de Bras, plus de Stijl, dat was het wel zo'n beetje. En de enige discotheek die Emmen ooit had fikt af en wordt nooit meer vervangen

en wel twee coffeeshops, waarvan er meestal één gesloten is
En vond je dat een verlies?
Big Fun is nooit mijn tent geweest.... 1/2 keer geweest (vroegah!) maar vond het helemaal niets..
pi_39258267
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:28 schreef Locusta het volgende:

[..]

En vond je dat een verlies?
Geen idee, ik heb het ook niet vaker dan 2x mogen meemaken

Maar het zegt toch wel wat over de stad. Blijkbaar wil de gemeente geen jongeren aantrekken maar een oude, vergrijsde, suffe stad worden.
pi_39258602
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:37 schreef Nevermind het volgende:
Geen idee, ik heb het ook niet vaker dan 2x mogen meemaken

Maar het zegt toch wel wat over de stad. Blijkbaar wil de gemeente geen jongeren aantrekken maar een oude, vergrijsde, suffe stad worden.
Dat idee heb ik ook weleens ja
Ik hoor ook steeds meer dat er geklaagd wordt door de ouderen die in het centrum wonen over "lawaaioverlast" op marktdagen en festivals (Full Colour/C'est la Vie), terwijl dat juist leven in de brouwerij brengt en zorgt voor toerisme en een leuke/gezellige sfeer in de zomer!
pi_39259808
Och, met Club Zwetser worden er toch wel weer wat meer jongeren aangesproken hoor. Alleen jammer dat bezoekers uit Exodus nu ook massaal daar op af komen.
pi_39260079
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:07 schreef MaxMark het volgende:
Och, met Club Zwetser worden er toch wel weer wat meer jongeren aangesproken hoor. Alleen jammer dat bezoekers uit Exodus nu ook massaal daar op af komen.
Overigens best bizar dat Exodus failliet is. Tot enige tijd terug moest je daar een uur in de rij staan om binnen te komen en een paar jaar (?) geleden is het zelfs nog helemaal verbouwd... Dat had ik niet aan zien komen

-edit-
Ik ben wel blij dat er een kroeg als de Tempelier is. Leuke plek!
pi_39261939
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:12 schreef Nevermind het volgende:

[..]

Overigens best bizar dat Exodus failliet is. Tot enige tijd terug moest je daar een uur in de rij staan om binnen te komen en een paar jaar (?) geleden is het zelfs nog helemaal verbouwd... Dat had ik niet aan zien komen

-edit-
Ik ben wel blij dat er een kroeg als de Tempelier is. Leuke plek!
Ik had precies hetzelfde idee! Al kwam ik er echt al een jaar of 4 niet meer ofzo

Tempelier
pi_39262307
Tempelier is inderdaad wel leuk om gezellig met een groepje aan een tafel te zitten, terwijl je elkaar ook nog kunt verstaan. Daarom is Markant ook een van mijn favoriete kroegen
pi_39263605
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:18 schreef MaxMark het volgende:
Tempelier is inderdaad wel leuk om gezellig met een groepje aan een tafel te zitten, terwijl je elkaar ook nog kunt verstaan. Daarom is Markant ook een van mijn favoriete kroegen
Eensch

@ Nevermind: vluchten van Emmen naar Leeuwarden?
pi_39266077
Idd, Leeuwarden

Ben er onlangs geweest, daar werd ik niet vrolijk van!
Hoi.
  donderdag 29 juni 2006 @ 14:25:34 #98
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_39354823
Het Keldertje.... *melancholie alom*

Je te pletter zuipen tijdens het piekuur en daarna achter de vrouwen aan. En altijd dikke rijen voor de deur. Mooie tijd
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  donderdag 29 juni 2006 @ 14:26:48 #99
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_39354858
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:25 schreef Spideyman het volgende:
Het Keldertje.... *melancholie alom*

Je te pletter zuipen tijdens het piekuur en daarna achter de vrouwen aan. En altijd dikke rijen voor de deur. Mooie tijd
Wanneer was dat? Ik ben daar ook jaren geweest. Geweldig was dat.
pi_39355169
11 augustus is de belangrijke dag
Hoi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')