snackbar spoorzicht. ging ik geregeld een patatje halen na schooltijdquote:
ja je kon er redelijk eten al vond ik het toch een wat louche tent met een nog louchere patatbakker met zijn ranzige schortquote:Op zondag 25 juni 2006 00:56 schreef Rekkie het volgende:
Lekker eten kon je daar.... tegenwoordig moet ik naar de Chineze patatboeren in Emmermeer
Kom er net vandaan... gezellig (mits je met een groepje bent)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:16 schreef DolerTPF het volgende:
Dudes, zit er boven de Bras niet nog een cafe, Tempeliers ofzo?
is dat wat?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:16 schreef pekel het volgende:
Wat is er dan met de Markant?
quote:Hoorde trouwens ook geruchten over dat de Markant ook niet helemaal lekker loopt.... iemand hier ook iets over gehoord??![]()
Ik heb vannacht nog even gezellig op het terras van de markant gezetenquote:Op zondag 25 juni 2006 03:39 schreef Locusta het volgende:
[..]
Kom er net vandaan... gezellig (mits je met een groepje bent)![]()
En lekker bier natuurlijk![]()
Lekker he, beter weer en s'avonds langer buiten zittenquote:Op zondag 25 juni 2006 11:29 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb vannacht nog even gezellig op het terras van de markant gezeten![]()
Valt nog weinig te steunenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:54 schreef MaxMark het volgende:
Bij ons blijven de vlaggetjes nog tot het eind van het WK. Beetje schijnheilig om nu ineens niet meer je land te steunen, ook al zijn ze er uit
En vond je dat een verlies?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:25 schreef Nevermind het volgende:
Na 17 jaar Emmen vond ik het wel weer mooi geweest en ben ik naar Leeuwarden gevlucht
Maar toch, leuke tijden meegemaakt. Alleen het uitgaan is zo diep triest; drie kroegjes naast elkaar bij de Bras, plus de Stijl, dat was het wel zo'n beetje. En de enige discotheek die Emmen ooit had fikt af en wordt nooit meer vervangen
en wel twee coffeeshops, waarvan er meestal één gesloten is
Geen idee, ik heb het ook niet vaker dan 2x mogen meemakenquote:
Dat idee heb ik ook weleens jaquote:Op maandag 26 juni 2006 18:37 schreef Nevermind het volgende:
Geen idee, ik heb het ook niet vaker dan 2x mogen meemaken![]()
Maar het zegt toch wel wat over de stad. Blijkbaar wil de gemeente geen jongeren aantrekken maar een oude, vergrijsde, suffe stad worden.
Overigens best bizar dat Exodus failliet is. Tot enige tijd terug moest je daar een uur in de rij staan om binnen te komen en een paar jaar (?) geleden is het zelfs nog helemaal verbouwd... Dat had ik niet aan zien komenquote:Op maandag 26 juni 2006 19:07 schreef MaxMark het volgende:
Och, met Club Zwetser worden er toch wel weer wat meer jongeren aangesproken hoor. Alleen jammer dat bezoekers uit Exodus nu ook massaal daar op af komen.
Ik had precies hetzelfde idee! Al kwam ik er echt al een jaar of 4 niet meer ofzoquote:Op maandag 26 juni 2006 19:12 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Overigens best bizar dat Exodus failliet is. Tot enige tijd terug moest je daar een uur in de rij staan om binnen te komen en een paar jaar (?) geleden is het zelfs nog helemaal verbouwd... Dat had ik niet aan zien komen
-edit-
Ik ben wel blij dat er een kroeg als de Tempelier is. Leuke plek!
Eenschquote:Op maandag 26 juni 2006 20:18 schreef MaxMark het volgende:
Tempelier is inderdaad wel leuk om gezellig met een groepje aan een tafel te zitten, terwijl je elkaar ook nog kunt verstaan. Daarom is Markant ook een van mijn favoriete kroegen
Wanneer was dat? Ik ben daar ook jaren geweest. Geweldig was dat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:25 schreef Spideyman het volgende:
Het Keldertje.... *melancholie alom*
Je te pletter zuipen tijdens het piekuur en daarna achter de vrouwen aan. En altijd dikke rijen voor de deur. Mooie tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |