Nederweertquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:43 schreef Euforie het volgende:
Eind &Budschop
Mijn beste vriendin woont in Limburgquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Je moet het ook niet uitspreken als een Hollander... die plaatsnaam dient alleen uitgesproken te worden door een Limburger
Ligt dat ook niet in Belgie?quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:03 schreef Euforie het volgende:
Aarschot !
Ransdaalquote:Op zondag 9 juli 2006 15:38 schreef Tissik het volgende:
Ransdaal.
(De mooiste of lelijkste in het hele topic vind ik tot nu toe Vuilwammes!)
quote:Op maandag 24 juli 2006 00:04 schreef Saekerhett het volgende:
Zit een man in de bus, en die zit met zijn vinger in zijn mond te roeren. Vraagt een andere man: "He, waarom doe je dat?" "Ja, zo kan ik onthouden dat ik naar Roermond moet."
Zegt die andere man weer: "Gelukkig hoef je niet naar Waspik."
Deze plaatsen liggen in Drentequote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Een impressie van plaatsnamen in Groningen![]()
Gasselternijveenschemond![]()
Gasselterboerveen![]()
Gasselterboerveenschemond![]()
![]()
Ja, klopt was even een scheiding in de post vergeten aan te geven. Heb ze ook in Drenthe gevonden.quote:
Babberich is alleen maar naar omdat ze om de haverklap alles afsluiten daarquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:04 schreef bolivian het volgende:
Ik zeg Cuijk.
Babberich is overigens ook vrij naar.
Vergeet niet:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:04 schreef squiddie het volgende:
in België is het niet minder erg:
boom
peer
minderhout
meerhout
houthalen (waavan al het hout? ik weet het niet)
zottegem
...
zottegemquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vergeet niet:Lommel Grote-Brogel Kinrooi Arendonk Sint Job in 't Goor ![]()
Sint Niklaas
Hoewel Zottegem eigenlijk toch wel de mooiste is.![]()
In die streek woon ik ook (iets zuid-westelijker).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:37 schreef Gitanki het volgende:
[..]
zottegemgeweldige plaatsnaam
Maar de streek waar ik woon is helaas niet gezegend van mooie plaatsnamen:
De rips, Milheeze, Deurne, Bakel, Mortel, Uden, Helmond, Mierlo, Lierop, Gemert, Handel, Boekel, Erp, Elsendorp, Eindhoven, Nuenen, Gerwen, Beek en donk, Lieshout, Asten
onder andere
Het is Heino...quote:
in die streek woon ik ook (iets zuid-westelijker).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
In die streek woon ik ook (iets zuid-westelijker).In Waalre om precies te zijn. Vind ik trouwens ook een lelijke plaatsnaam.
De Belgische plaatsen die ik noemde (Lommel, Grote-Brogel, Kinrooi en Arendonk) liggen hier net over de grens. Als er een verkiezing komt voor de lelijkste Belgische plaatsnaam dan wint voor mij zonder twijfel Zottegem de eerste prijs.De lelijkste Nederlandse plaatsnaam ben ik nog niet voor mezelf uit.
Je hebt ook nog Wezup in Drentequote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:25 schreef dVTB het volgende:
En de drie-eenheid Weesp, Wezep en Wesepe. Dat lijkt gewoon te veel op elkaar![]()
Klinkt als Rochelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |