Hoe de fuck kan dat nouquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:39 schreef Intrepidity het volgende:
Nog even een leuk weetje, als je een grote haak ergens in het bos van Putten zou maken en je tilt nederland er aan op blijft nederland perfect in balans
*proestquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:45 schreef johnplayer het volgende:
Hey, Een topic over mijn woonplaats,
Vergeet de criminaliteit niet hier.
We kunnen namelijk een beste tour maken, beginnen we in 1944 de razzia, en 50 jaar later de moordzaak, en vergeet het open graf in het bos niet.
Ja we worden niet voor niets het "chicago van de noordwest veluwe" genoemd.
Precies, dat was natuurlijk onze schuld enzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:45 schreef johnplayer het volgende:
beginnen we in 1944 de razzia
Dat schijnt de rest van Nederland te denken ofzo... maar ik woon er al 18 jaar en heb nog nooit iets in die richting gehoord/gezien, dus dat zal wel meevallenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:51 schreef TimMer1981 het volgende:
Putten, is dat niet dat dorp met al die irritante Christen-fundamentalisten?
het enige positieve aan die kerel is dat ie "van Putten" heetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:34 schreef johnplayer het volgende:
en een corrupte burgemeester die hebben we ook
Nou inderdaad.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
het enige positieve aan die kerel is dat ie "van Putten" heet
Dat geeft ook meteen mijn beeld van dat dorp weer. Inteeltquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
het enige positieve aan die kerel is dat ie "van Putten" heet
1 van de velequote:Op woensdag 21 juni 2006 00:17 schreef Harry_Sack het volgende:
Het dorp waar stewardess Christel Ambrosius is vermoord en waar de verkeerden voor hebben vastgezeten op verdenking van het lozen van zaad in Ambrosius voor de moord![]()
Volgens mij is dat de touristische attraktie
Tell me!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:45 schreef johnplayer het volgende:
Hey, Een topic over mijn woonplaats,
Vergeet de criminaliteit niet hier.
We kunnen namelijk een beste tour maken, beginnen we in 1944 de razzia, en 50 jaar later de moordzaak, en vergeet het open graf in het bos niet.
Ja we worden niet voor niets het "chicago van de noordwest veluwe" genoemd.
Nooit van gehoord?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |