quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zenderpark is geen IJsselsteinDaar komen alleen inport Nieuwegeiners en Utrechters wonen
En IJsselstein is een stad
Supertquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:59 schreef liiszle het volgende:
ik zal het doorgeven
ja t gaat zn gangetje wel![]()
hoe is het met jou dan ?
Is dat nieuwe spelling voor weeg?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:15 schreef maartena het volgende:
De waag
Meer oude spelling.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:26 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Is dat nieuwe spelling voor weeg?
Ja, ik heb een of ander tuinhuisje van een lief meisje geconfisceerdquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:40 schreef liiszle het volgende:
nog nieuwe ijsselsteiners?
Woon je bij Jouri in huis?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik heb een of ander tuinhuisje van een lief meisje geconfisceerd
Telt dat ook ?
Neuh bij mij ...quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Woon je bij Jouri in huis?
das bij mij in de buurt!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:57 schreef tactic_to het volgende:
hey kijk een topic over ijsselstein. hier dus nog een ijsselsteiner. woon er nu 8 jaar en zal voorlopig niet verhuizen. ik woon trouwens in de buurt van de clinkhoef.
Nee, dat dik half uur rijden (woon in Zwijndrecht) doe ik voor hele andere dingenquote:Op woensdag 8 november 2006 12:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat doen? Stappen in de 4U?
Dat je in Zwijndrecht woont weet iedereen nu al wel jaquote:Op woensdag 8 november 2006 12:18 schreef renz0r het volgende:
[..]
Nee, dat dik half uur rijden (woon in Zwijndrecht) doe ik voor hele andere dingen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |