was jij dr afgelopen zaterdag? Ik ben er ook sinds heel lang ff geweest, maar er waren vet wenig mensen.. wist niet dat t zo achteruit ging?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:40 schreef liiszle het volgende:
ik heb tot volgende week.. dan ben ik op vakantie
ben vorrige week sinds tijden weer eens in de stee geweest
Dan moeten we snel daten zeg!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:40 schreef liiszle het volgende:
ik heb tot volgende week.. dan ben ik op vakantie
ben vorrige week sinds tijden weer eens in de stee geweest
idd, daar kan nu niets meer aan tippenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:10 schreef JvdK het volgende:
[..]
Nou inderdaad, waar is het heen... Wat heb je nu nog voor tenten? Allemaal ellende
ik was er afgelopen zaterdag jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:32 schreef PRMNS het volgende:
[..]
was jij dr afgelopen zaterdag? Ik ben er ook sinds heel lang ff geweest, maar er waren vet wenig mensen.. wist niet dat t zo achteruit ging?![]()
Valt mee, valt erg meequote:
Gefeliciteerd dan alvast!quote:Op zondag 30 juli 2006 21:12 schreef liiszle het volgende:
hee ijsselsteiners t valt beetje dood hier..
k ben morgen jarig
feliquote:Op zondag 30 juli 2006 21:12 schreef liiszle het volgende:
hee ijsselsteiners t valt beetje dood hier..
k ben morgen jarig
Nog nietquote:Op maandag 31 juli 2006 10:13 schreef PauldeMunnik het volgende:
Gefeliciteerd heur!
Nog iets leuks gehad?
Is dit serieus of een 'grap'?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:36 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nog niet
Mijn cadeautje krijgt ze nog![]()
Should I explain sarcasme to youquote:
Man wat schiet jou pa belabberd zeg, niet eens raakquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:03 schreef liiszle het volgende:
hahahah ja.. ijsselstein is niet zo braaf
Z'n ogen opendoen wil ook wel eens werkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:40 schreef liiszle het volgende:
zal hem er volgende keer op wijzen, dat hij beter eerst kan richten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |