quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zenderpark is geen IJsselsteinDaar komen alleen inport Nieuwegeiners en Utrechters wonen
En IJsselstein is een stad
Supertquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:59 schreef liiszle het volgende:
ik zal het doorgeven
ja t gaat zn gangetje wel![]()
hoe is het met jou dan ?
Is dat nieuwe spelling voor weeg?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:15 schreef maartena het volgende:
De waag
Meer oude spelling.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:26 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Is dat nieuwe spelling voor weeg?
Ja, ik heb een of ander tuinhuisje van een lief meisje geconfisceerdquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:40 schreef liiszle het volgende:
nog nieuwe ijsselsteiners?
Woon je bij Jouri in huis?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik heb een of ander tuinhuisje van een lief meisje geconfisceerd
Telt dat ook ?
Neuh bij mij ...quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Woon je bij Jouri in huis?
das bij mij in de buurt!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:57 schreef tactic_to het volgende:
hey kijk een topic over ijsselstein. hier dus nog een ijsselsteiner. woon er nu 8 jaar en zal voorlopig niet verhuizen. ik woon trouwens in de buurt van de clinkhoef.
Nee, dat dik half uur rijden (woon in Zwijndrecht) doe ik voor hele andere dingenquote:Op woensdag 8 november 2006 12:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat doen? Stappen in de 4U?
Dat je in Zwijndrecht woont weet iedereen nu al wel jaquote:Op woensdag 8 november 2006 12:18 schreef renz0r het volgende:
[..]
Nee, dat dik half uur rijden (woon in Zwijndrecht) doe ik voor hele andere dingen![]()
nee.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:13 schreef renz0r het volgende:
Liiszle, hebben wij geneukt?!
ik woon op het saffierpadquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
das bij mij in de buurt!
waar woon je dan enzo?
dat is behoorlijk dicht bij mijquote:Op donderdag 9 november 2006 13:42 schreef tactic_to het volgende:
[..]
ik woon op het saffierpad
nu al een maand of 8.
woon totaal al 8 jaar in ijsselstein denk ik.
hahaha das ook dichtbij iddquote:
grappig... hier nog een ex-ijsselsteiner die nu in Eindhoven woontquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:41 schreef hermandeperman het volgende:
Ik woon tegenwoordig in Eindhoven
Wat is je naam dan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:55 schreef FeedMyPussy het volgende:
Superlachen dit topic. jammer dat ik het nu pas zie.
Ik ben geboren en getogen in IJsselstein. Woon nu sinds 2 jaar in Benschop.
Kwam overigens echt áltijd in 't Karrad. Zal vast ook wel wat mensen hier kennen.
Altijd op Achterveld gewoond, later bij de Clinckhoeff.
Ik was heel Gerritsen alweer vergeten joh, wat een klerewijf was dat! Ik was punker vroegah, en ze stuurde me altijd weg omdat ze bang was dat ik ging jatten![]()
Overigens ook nog een tijdje een relatione gehad met een van de ex medewerkers van de Ear&Eye.
Mijn hele familie is oer IJsselsteins, en dus ook vast wel bekend bij een of meerdere van jullie![]()
Sorry, maar ik ken geen familie "FeedMyPussy", dus daar kan ik niet over oordelen.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:55 schreef FeedMyPussy het volgende:
Mijn hele familie is oer IJsselsteins, en dus ook vast wel bekend bij een of meerdere van jullie![]()
Ik zal je dan allicht wel van gezicht kennen. Zo te merken zijn we ongeveer zelfde zelftijdquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:33 schreef FeedMyPussy het volgende:
Niet eens? De allerbekende familie FeedMyPussy.
Naam geef ik helaas niet zomaar prijs, veel leuker om zo eens te peilen of ik iemand ken ofzo.
Een foto lost ook veel op.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:33 schreef FeedMyPussy het volgende:
Naam geef ik helaas niet zomaar prijs
das Ysselsteinquote:Op maandag 12 februari 2007 12:08 schreef BonJovi het volgende:
ijsselstijn ik dacht dat dat in limburg was :|
Waar de kroegen zitten, Just for 4, de stee, t karad enzoquote:Op maandag 12 februari 2007 18:43 schreef Troel het volgende:
Ik zou niet eens weten waar de voorstraat is
ik weet ook niets van een choco winkeltje.. en dr zitten inderdaad 2 kappers ofzo?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:47 schreef Troel het volgende:
Ah, daar.
Ik heb er nog nooit een chocoladewinkeltje gezien. WEl veel kappers.
Daar zat heel vroeger zo'n ouderwets snoepwinkeltjequote:Op maandag 12 februari 2007 18:31 schreef maartena het volgende:
Misschien dat ik in september nog wel even in IJsselstein kom
Zit dat heerlijke chocoladewinkeltje er nog in de Voorstraat?
daar zit tegenwoordig gewoon de Jaminquote:Op maandag 12 februari 2007 19:01 schreef Ymke het volgende:
[..]
Daar zat heel vroeger zo'n ouderwets snoepwinkeltje![]()
Maar goed , dat is wel heel lang gelee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |