JA!quote:Op zondag 25 juni 2006 16:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Echte IJsselsteiner
Werk je bij de AH in IJsselstein?
oke ik zal het maar zeggen. Hij is een kloon van mij.quote:
quote:
volgens mij zijn ze nu weg, want n chagrijnig wijf was dat ja hahaaquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:21 schreef maartena het volgende:
[..]Bestaat Muziekhandel Gerritsen trouwens nog steeds? Daar kwam ik in mijn tienerjaren al om platen te kopen, en later CD's.
Die Gerritsen is inderdaad weg..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:59 schreef Blupp het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze nu weg, want n chagrijnig wijf was dat ja hahaa
heb ook n paar jaar gewoond op de Vingerhoekhof, schuin boven de Crazy,
Bakkers was het gezelligst en t Karrad pff wat n herrie
de Stee altijd rilekst, maar heb gehoord dat daar de sfeer n beetje minder is geworden, klopt dat?
De Stee is momenteel de enige gelegenheid waar je naar binnen mag als je 16 bent. You do the math.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:59 schreef Blupp het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze nu weg, want n chagrijnig wijf was dat ja hahaa
heb ook n paar jaar gewoond op de Vingerhoekhof, schuin boven de Crazy,
Bakkers was het gezelligst en t Karrad pff wat n herrie
de Stee altijd rilekst, maar heb gehoord dat daar de sfeer n beetje minder is geworden, klopt dat?
gaat vandaag niet lukken ander keertjequote:
Rietzangerlaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:24 schreef liiszle het volgende:
waar op achterveld?
Nu ik je fotoboek check, herken ik je. AvR albatros is et niet?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:24 schreef liiszle het volgende:
waar op achterveld?
klopt klopt... jij ook avr dan ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:29 schreef cappp het volgende:
[..]
Nu ik je fotoboek check, herken ik je. AvR albatros is et niet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |