Die gozer die beschoten is ken ik wel, die loopt nog steeds met een kogeltje in zn lichaamquote:Op woensdag 20 december 2006 09:17 schreef dimage het volgende:
[..]
die beschieting was afgelopen jaar in het park. dader is opgepakt. en die mega disco komt bij de vlakbij het keern . ze zijn al begonnen met de werkzaamheden. wel even opletten ja als je richting de mac gaat.
Swaf, Nico, Jeroenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:32 schreef _trickster_ het volgende:
Hoorn is zeker relaxed,
Voor het uitgaan zijn er wel wat tentjes in hoorn, en anders zit je zo in de trein naar amsterdam
Swaf is zeker Cool, en ik ben er ook met oud-en-nieuw![]()
Weet ik niet, ik zal het eens vragenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 07:58 schreef dimage het volgende:
wow, en waarom wordt die niet eruit gehaald ? te gevaarlijk ?
Jeroenquote:
Ik was er de hele nacht mên het was tofquote:Ik was er ook even met oud en nieuw
Ik herken je zo niet 1,2,3 op de fotoquote:Op zondag 11 februari 2007 14:50 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Jeroen![]()
!
[..]
Ik was er de hele nacht mên het was tof!
Ik was het meisje die rondging met de kisten mandarijnenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:52 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Ik herken je zo niet 1,2,3 op de foto
M aar Jeroen is echt te gek idd!~![]()
Owja, die waren lekkerquote:Op maandag 12 februari 2007 13:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik was het meisje die rondging met de kisten mandarijnenik stond een beetje te lamballen voorin swaf.
hmmm...weet je zeker dat het Hoorn was ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:03 schreef sanni het volgende:
Grappig taaltje trouwens accent dus waar ik zoals gewoonlijk geen jota van versta![]()
Duh... De échte Horinezen bestaan al bijna niet meer, het is allemaal import uit o.a. Amsterdam.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:03 schreef sanni het volgende:
Geloof het of niet maar ik ben er vandaag en mwah.... ik waan mij in de middeleeuwen![]()
Grappig taaltje trouwens accent dus waar ik zoals gewoonlijk geen jota van versta![]()
Ja denkquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:03 schreef sanni het volgende:
Geloof het of niet maar ik ben er vandaag en mwah.... ik waan mij in de middeleeuwen![]()
dat heb je met zuks. of schrijf je het nou 'zulks'?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:03 schreef sanni het volgende:
Zuks, als in 'van zuks dus'.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:23 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
dat heb je met zuks. of schrijf je het nou 'zulks'?
Dit klinkt eerder Zaans...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:49 schreef rameijer het volgende:
'Ik loop even naar de kuiken in mijn heus'
Zou kunnen, maar lijkt me niet typisch westfries?quote:'Maar doe je wel eerst je handen wassen?'
je kenne bedare docht ik zoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:17 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Ik was laatst in tilburg....
keuken is gewoon keuken....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:49 schreef rameijer het volgende:
'Ik loop even naar de kuiken in mijn heus'
'Maar doe je wel eerst je handen wassen?'
Zuks.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:23 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
dat heb je met zuks. of schrijf je het nou 'zulks'?
Hihiquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:49 schreef jaguar het volgende:
ik wist niet eens dat dit topic bestond
Kom ook uit hoorn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |