Precies! mijn broer kwam er niet binnen samen met zijn maat omdat hij breed was en teveel ringen hadquote:Op zaterdag 30 december 2006 07:36 schreef Soepoog het volgende:
Swaf is geloof ik de enigste tent waar ze nooit moeilijk doen als je er iets wilt drinken.
Kan je van "De Wereld" niet zeggen.
De Wereld heeft elke keer een smoesje klaar om je er niet in te laten ook al kom je er voor je plezier(k*ttent)
Smoesjes zoals : "Er is nu een prive feest" ja hoooooor op zaterdag avond zeker....
of : verkeerde schoenen of andere kleding etc etc(en dat terwijl je netjes gekleed bent), elke keer verzinnen ze wel wat bij die kampertent.
Daar heb je bij Swaf teminste geen last van
Niet meer, het is overgenomen door turken en tis nu zwaar kut om daar als nederlander naar binnen te gaanquote:Op maandag 15 januari 2007 10:51 schreef Petronized het volgende:
ik ben nog wel eens in het veerhuis weze poolen,, is een leuke tent
och nog even en Hoorn kan de deuren sluiten, geloof dat ze de parkeergelden weer straf gaan verhogen.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:57 schreef Kitbull het volgende:
Het einige mooie aan Hoorn is toch wel het feit dat het dicht bij Venhuizen ligt en dat je , wanneer je geluk hebt , er eens per jaar een leuk kledingstuk aantreft. Ik vind de winkel toch wel wat ondermaats. De Rode steen is one hell of a place!
doet eens ff hier naar toe paasen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:08 schreef Soepoog het volgende:
Hehe ik heb een programma, kan je parkeerkaartjes mee drukken voor op de Veemarkt parkeren![]()
Ik kom er al een paar jaar, en ik heb je misschien 5 keer gezienquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:11 schreef _trickster_ het volgende:
Swaf blijft gewoon het beste,
Maar ik blijf zowizo Sowieso heerlijk bij Swaf...
Is het daarom zo'n bende in de bocht ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:22 schreef dimage het volgende:
volgens mij zijn ze nu toch echt begonnen daar bij het keern richtiing de snelweg. rotonde ? en dan aan de kant van de schaatsbaan de nieuwe discotheek van Hermans ?
Mwah, dat valt best mee!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:10 schreef Aventura het volgende:
Het staat als geboorteplaats in mijn paspoort en dat is alles wat ik met deze stad heb. De mensen die er wonen staan me over het algemeen niet aan. Veel kampers en verder boeren. Een provinciale sfeer. Not my cup of tea
Wel mooi qua architectuur en de haven is natuurlijk ook de moeite waard.
Ontzettend kut!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |