nee, z'n broerquote:Op donderdag 21 december 2006 08:06 schreef Soepoog het volgende:
600 XLlol
Ben jij niet toevallig Ewoud? (of ik ben in de war met een ander)
en waar woon je nu ? ik in Amsterdam...quote:Op donderdag 21 december 2006 08:10 schreef Soepoog het volgende:
Haha zo zie je maar weer hoe klein de wereld is
Nu weet ik wel wie je ben ja
ja, in Berkhout ben ik nog een keer langsgeweest met Roest.quote:Op donderdag 21 december 2006 08:19 schreef Soepoog het volgende:
Nog steeds in Hoorn, na de kaarder heb ik een paar jaar in Berkhout gewoont, en in 1991 ben ik op mezelf gaan wonen in de Kersenboogerd.
Ik zou voor geen goud meer uit Hoorn wegwillen
Patrick van D woont tegenover me hier in Amsterdam. Roest nog in Hoorn, Chrystantus ook...ergens in de kersenboogerd.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:59 schreef Soepoog het volgende:
Haha die herhinner ik me ook nog wel, evenals Peter R. - Chrysantus O. - Patrick v D - Renee G - Cyril L - etc etc.
Heb echt een heerlijke tijd gehad in de Kaarder, mis het soms best wel.
Was echt een fijne buurt
De geruchten zijn al vaker verder geweest dan dat...quote:
M'n ouders en broer en zus wonen daarquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:45 schreef Petronized het volgende:
Kom uit Bovenkarspel maar zit in Hoorn op school dus ik kom er wel eens
moeilijk he lezen , ze zijn al begonnen met de voorbereidingen .quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
De geruchten zijn al vaker verder geweest dan dat...
Dus eerst zien en dan geloven
Moeilijk he lezen.. pas als ie open is, geloof ik ietsquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:14 schreef dimage het volgende:
[..]
moeilijk he lezen , ze zijn al begonnen met de voorbereidingen .
Dat zijn ze al een paar jaar...quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:14 schreef dimage het volgende:
[..]
moeilijk he lezen , ze zijn al begonnen met de voorbereidingen .
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:38 schreef E.T. het volgende:
Of een goede discotheek?
Of bereiken de plannen daarvoor bijna hun 25 jarig jubileum? (in 'mijn tijd' waren ze daar al over bezig... )
Wel grappig om alles hier te lezen als je er al een tijdje weg bent.Maar toch bijna 30 jaar in Hoorn e.o. gewoond.
(jupiterhof - lange tuin - blokker - wognum - opmeer- capelle a/d ijssel)
Best grappig rijtje zo.. steeds dorpser en dan ineens de 'grote stad'![]()
Maar 4,5 jaar geleden wel nog in het Westfries Museum getrouwd
Ze zijn ook nog heel concreet bezig geweest met de gemeente Zwaagdijk om langs de westfrisia-weg een mega-discotheek te bouwen..quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Eerst *misschien* achter het station, later bij de Blauwe Berg in de buurt, weer later opperde men een discotheek bij het park, laatst hoorde ik dat een deel van het park (en het Hertenkamp:"( ) moesten plaatsmaken voor parkeergelegenheid en hier las ik dat zelfs het Winston nu al weg is en er nog steeds géén discotheek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |